2015-07-03, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Beskriv hennes beteende när hon var med dig Tittade hon skeptiskt på dig? Upplevde du att hon sneade på dig? Var hon trevlig mot dig?

Du hade iallafall tur att du fick date. Jag har inte fått sånt chans under hela mitt liv Det är bara att försöka (Det tänker jag göra). Misslyckas jag däremot när jag blir 30 eller äldre, då kommer jag ge upp och fokusera på nåt vettigare

Tittade som att ja är ful ja. Men hon var trevlig men det är väl för att vara snäll. Ja har gett upp. Vill inte vara med om samma sak igen. Skriver du till många ?
Citera
2015-07-03, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Det kan låta som en bra idé att lägga ner det där med tjejer ibland, men biologin kommer ju om du är en fullt frisk heterosexuell man att gå emot och vilja att du fortsätter med försöken.

För mig är det kört. Hoppas det löser sig för någon av er.
Citera
2015-07-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Tittade som att ja är ful ja. Men hon var trevlig men det är väl för att vara snäll. Ja har gett upp. Vill inte vara med om samma sak igen. Skriver du till många ?

Jag skrev till många och så brukade det antingen bara stå levererad trots att hon är online eller så stod det att hon läste. Jag gav med sånt. Verkar inte fungera för mig
Citera
2015-07-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Jag skrev till många och så brukade det antingen bara stå levererad trots att hon är online eller så stod det att hon läste. Jag gav med sånt. Verkar inte fungera för mig

Står samma sak för mig och får inga matchningar , som ful har man ingenting på än dejtningssidan att göra, det borde ja förstått innan
Citera
2015-07-03, 15:50
Medlem
Citat:
Står samma sak för mig och får inga matchningar , som ful har man ingenting på än dejtningssidan att göra, det borde ja förstått innan

Men har du tagit kontakt med din dejt i efterhand? Kollat hur det ligger till?
Citera
2015-07-03, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Men har du tagit kontakt med din dejt i efterhand? Kollat hur det ligger till?

Ja pressa henne om ansiktet men hon våga inte erkänna..
Citera
2015-07-03, 15:52
Medlem
Citat:
Ja pressa henne om ansiktet men hon våga inte erkänna..

Hon har alltså sagt att en andra dejt inte är aktuellt?
Citera
2015-07-03, 15:52
Medlem
Citat:
Hon har alltså sagt att en andra dejt inte är aktuellt?

Japp, hon gilla inte mitt utseende helt enkelt.
Citera
2015-07-03, 16:23
Medlem
Citat:
Japp, hon gilla inte mitt utseende helt enkelt.

Har du frågat henne om hon vill träffa dig igen? Kan vara att hon är blyg
Citera
2015-07-03, 17:39
Medlem
Citat:
Hur bar du dig åt för att få till hångel då? Jag tror mer att ja ser sämre ut i verkligheten än på bild.

En timmes promenad är kanske inte helt optimalt, även om det ibland kan klicka väldigt snabbt. Men att försöka att på olika sätt visa att ni två är det mest naturliga i världen. Börja med att skojbråka, knuffa till henne lite lätt, lägg armen om hennes nacke. Sen om hon verkar tycka det känns bra kan du pröva mer intim kontakt. Lägg armen om hennes mage när hon står med ryggen emot, kanske viska något i örat, pussa henne på axeln. Handlar om att känna av stämningen lite. Så vida hon inte är uppenbart besvärad är det bättre våga för mycket än för lite.

Sen måste jag nog rekommendera en aktivitet som involverar alkohol nästa gång. Gör det betydligt lättare att slappna av och komma förbi det formella.
Citera
2015-07-03, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
En timmes promenad är kanske inte helt optimalt, även om det ibland kan klicka väldigt snabbt. Men att försöka att på olika sätt visa att ni två är det mest naturliga i världen. Börja med att skojbråka, knuffa till henne lite lätt, lägg armen om hennes nacke. Sen om hon verkar tycka det känns bra kan du pröva mer intim kontakt. Lägg armen om hennes mage när hon står med ryggen emot, kanske viska något i örat, pussa henne på axeln. Handlar om att känna av stämningen lite. Så vida hon inte är uppenbart besvärad är det bättre våga för mycket än för lite.

Sen måste jag nog rekommendera en aktivitet som involverar alkohol nästa gång. Gör det betydligt lättare att slappna av och komma förbi det formella.

Det där rådet tycker jag snarare låter creepy. Lite för på, lite för snabbt, sänder snarare ut desperations-signaler.
Citera
2015-07-03, 18:15
Medlem
Citat:
Det där rådet tycker jag snarare låter creepy. Lite för på, lite för snabbt, sänder snarare ut desperations-signaler.

Att vara sexuell är aldrig detsamma som att vara desperat. Går du ut på en nattklubb kommer du se killar som hånglar upp tjejer de har känt i högst fem minuter. Är man på dejt med någon från Internet så är det underförstått att man vill något mer än att prata väder.

Att däremot vara totalt okalibrerad kan så klart vara creepy, men sånt lär man av genom erfarenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in