2015-07-02, 17:10
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Ja det gjorde ja, inte fysiskt(hade väl blivit stoppad då.) Ingen idé, för stor uppförsbacke helt enkelt när man inte är snygg.

Hur vet du att hon inte tyckte du var snygg då? Kanske tyckte hon att personkemin inte fanns där. Hon måste ju uppenbarligen gillat ditt utseende, annars hade det aldrig blivit nån dejt alls.
Vad pratade ni om? Bara ytligt kallprat?
Citera
2015-07-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonnyCement
Hon kanske var jätteblyg och osäker själv? Med tjejer får man alltid va drivande och komma med idéer samt ta kommando, vare sig man tar en promenad eller paddlar kanot.

Hon verkade vara det, men det förändrar ju inte det faktum att hon inte var intresserad.
Citera
2015-07-02, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Hur vet du att hon inte tyckte du var snygg då? Kanske tyckte hon att personkemin inte fanns där. Hon måste ju uppenbarligen gillat ditt utseende, annars hade det aldrig blivit nån dejt alls.
Vad pratade ni om? Bara ytligt kallprat?

För då hade hon garanterat velat setts längre och framförallt igen. Detta var droppen för min del, nu vet jag att ja är för ful, Ser inte ut som på bild uppenbarligen.
Citera
2015-07-02, 17:21
Medlem
Argus-eyeds avatar
Tycker allihop verkar ha en poäng. Tjejer är svårtolkade.
Citera
2015-07-02, 17:26
Medlem
2mass avatar
Citat:
För då hade hon garanterat velat setts längre och framförallt igen. Detta var droppen för min del, nu vet jag att ja är för ful, Ser inte ut som på bild uppenbarligen.

Använd inte ordet ful, för det är inte vad det handlar om. Hon tyckte förmodligen att du var 6-7, men det är inte tillräckligt. Det kan vara tillräckligt om man klickar personlighetsmässigt, men inte annars.
Men sa hon att hon skulle nånstans o bara drog, eller sa hon precis när ni möttes att hon måste gå efter en timma?
Citera
2015-07-02, 17:39
Medlem
Citat:
Använd inte ordet ful, för det är inte vad det handlar om. Hon tyckte förmodligen att du var 6-7, men det är inte tillräckligt. Det kan vara tillräckligt om man klickar personlighetsmässigt, men inte annars.
Men sa hon att hon skulle nånstans o bara drog, eller sa hon precis när ni möttes att hon måste gå efter en timma?

Sa ingenting, ville bara gå efter 1 timme. hon tyckte jag var ful när vi möttes. Kommer aldrig göra om något så dumt och förnedra mig själv igen, aldrig. Nu är det 100 % slut med tjejer överhuvudtaget, dom kan dra åt helvete.
Citera
2015-07-02, 17:41
Medlem
2mass avatar
Citat:
Sa ingenting, ville bara gå efter 1 timme. hon tyckte jag var ful när vi möttes.

Kan du inte säga hur hon uttryckte sig, sa hon bara "måste nog gå nu" helt plötsligt eller hur gjorde hon?
Citera
2015-07-02, 17:42
Medlem
Citat:
Kan du inte säga hur hon uttryckte sig, sa hon bara "måste nog gå nu" helt plötsligt eller hur gjorde hon?

Bara att hon skulle med sitt tåg, men dom går rätt ofta så kunde tagit mycket, mycket senare. Men spelar inte så stor roll vad hon sa, hon var naturligtvis inte intresserad.
Citera
2015-07-02, 17:58
Medlem
Citat:
Ja det gjorde ja, inte fysiskt(hade väl blivit stoppad då.) Ingen idé, för stor uppförsbacke helt enkelt när man inte är snygg.

Min erfarenhet, och jag har varit med länge, är att utseende har föga betydelse när man väl träffar en tjej. Eller snarare är det så att hon redan godkänt dig genom träffen, så ni kan gå vidare till nästa steg. Vad som har betydelse är hur du beter dig. Man måste tydligt visa med sitt kroppsspråk "jag tänker ha sex med dig och skäms inte för det, flyt bara med". Utgå från att hon redan tycker du är snygg. Att hon dejtar dig betyder att du är utvald.

Jag har inte fått en dejt sedan i höstas, men de gånger jag väl fått tillfälle att träffa någon har det uteslutande slutat med minst hångel. Halva inne typ. Men som sagt, hösten 2014 senast, så du behöver ju inte missta rådet från att komma från någon snygg.
Citera
2015-07-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Min erfarenhet, och jag har varit med länge, är att utseende har föga betydelse när man väl träffar en tjej. Eller snarare är det så att hon redan godkänt dig genom träffen, så ni kan gå vidare till nästa steg. Vad som har betydelse är hur du beter dig. Man måste tydligt visa med sitt kroppsspråk "jag tänker ha sex med dig och skäms inte för det, flyt bara med". Utgå från att hon redan tycker du är snygg. Att hon dejtar dig betyder att du är utvald.

Jag har inte fått en dejt sedan i höstas, men de gånger jag väl fått tillfälle att träffa någon har det uteslutande slutat med minst hångel. Halva inne typ. Men som sagt, hösten 2014 senast, så du behöver ju inte missta rådet från att komma från någon snygg.

Hur bar du dig åt för att få till hångel då? Jag tror mer att ja ser sämre ut i verkligheten än på bild.
Citera
2015-07-02, 23:42
Medlem
Citat:
Hur bar du dig åt för att få till hångel då? Jag tror mer att ja ser sämre ut i verkligheten än på bild.

Beskriv hennes beteende när hon var med dig Tittade hon skeptiskt på dig? Upplevde du att hon sneade på dig? Var hon trevlig mot dig?

Du hade iallafall tur att du fick date. Jag har inte fått sånt chans under hela mitt liv Det är bara att försöka (Det tänker jag göra). Misslyckas jag däremot när jag blir 30 eller äldre, då kommer jag ge upp och fokusera på nåt vettigare
Citera
2015-07-03, 10:00
Medlem
Citat:
Sa ingenting, ville bara gå efter 1 timme. hon tyckte jag var ful när vi möttes. Kommer aldrig göra om något så dumt och förnedra mig själv igen, aldrig. Nu är det 100 % slut med tjejer överhuvudtaget, dom kan dra åt helvete.

Det kan låta som en bra idé att lägga ner det där med tjejer ibland, men biologin kommer ju om du är en fullt frisk heterosexuell man att gå emot och vilja att du fortsätter med försöken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in