2014-05-18, 23:34
Medlem
Det var det i mina ögon också, men tjejer gillar det. Testa själva på badoo får ni se. Snackar just nu med 3 st och har gjort ett bra tag nu pga av just den texten
Citera
2014-05-18, 23:41
Medlem
binics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mano1337
Det var det i mina ögon också, men tjejer gillar det. Testa själva på badoo får ni se. Snackar just nu med 3 st och har gjort ett bra tag nu pga av just den texten

Sorry men tror de slösar din tid bara...
Citera
2014-05-18, 23:50
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudeknugen
Hon lär ju ringa polisen efter det där...

Nutella-frasen har jag kört på många, har fått ett helt gäng nummer och legat med en tjej, som jag ligger regelbundet med nu (sjukt mycket..)

De flesta tycker det är kul, gör de inte det är de tråkiga ändå så whatever.

Vad är Nutella-frasen? Aldrig hört om den/hört den innan.
Citera
2014-05-19, 00:01
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmiaas
En kille började med att skriva "Du var söt, synd att du är blyg" till mig, worked like a charm. Har knappast en blyg presentation så kände därför att jag var tvungen att svara honom, och därifrån har vi skrivit ett tag med varandra. Har tjejen lite humor så borde det nog gå hem bättre än ett "hej" eller ännu värre - "hur är läget?"

Har läst lite inlägg i den här tråden och det verkar som om många av er totalt överanalyserar vad ni ska skriva och gör det till en större deal än vad det är. Skriv lite vad ni vill och känner för, sen får ni se hur tjejen reagerar. Blir det bra så blir det bra, blir det mindre bra så är det bara att fortsätta till nästa. Jag har istortsett alltid skrivit med killar, och ibland har det lett till mer och ibland bara stannat vid sms-konversationer, men jag tycker det kan vara sjukt underhållande att skriva med någon utan att egentligen skriva något, om ni förstår. Oftast är de lite mer "luddiga" konversationerna de som är roligast att vara delaktig i, istället för de stela fråga-svar-fråga-svar som mer känns som en intervju än en konversation. Då tröttnar man ju direkt och det är vid den tidpunkten jag slutar svara, dels för att killen är tråkig att skriva med, och för att man inte blir sugen på att träffa någon som låter som en riktig torrboll utan charm - oavsett om han är skitsnygg.

Så av egen erfarenhet: skriv frågor & svar med humor och var inte så jävla torr och börja en konversation med "läget?" för att sen fortsätta med "vad gör du?". Otroligt oskönt. Börja konversationen med humor, för att senare ta de lite mer "seriösa" frågorna där ni föreslår att ni ska ses osv. Charma bruden först!

Och en sista påminnelse: svarar man inte på det senaste ni skrivit betyder det inte att man vill att ni ska fortsätta skriva.
Tack för mig.

Håller med dig, lite så jag lyckades träffa de första tjejerna. Vill lägga till att det är bra att prova sig fram och säga lite crazy stuff. Är man tråkig så dör det ändå av som du säger och lika bra att chansa rejält. Ibland lyckas det. Lite som att spela pokerturneringar, "in order to live you must be ready to die".
Citera
2014-05-19, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Vad är Nutella-frasen? Aldrig hört om den/hört den innan.

typ "Hej, får jag slicka nutella från din kropp? "
Citera
2014-05-19, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av binic
Sorry men tror de slösar din tid bara...

Har varit på badoo för länge för att veta när folk gör det och inte ! De älskar den uppmärksamheten, framförallt är de enklare att få kontakt med de som är riktigt snygga, ett " aww va söt du är" eller " gud va gulligt skrivet" går ju att bygga vidare på.

Var en av de ja skrev till som tyckte de var överdrivet, men hon snackade vidare med mig ändå.

" Får jag äta nutella från din kropp " ska de vara

Ett exempel :

Mano — 15:02
Hej Tänkte bara fråga om jag får äta nutella från din kropp?
Therese — 15:05
Haha jo men absolut
Mano — 15:07
Vad sägs om nacken ?
Therese — 15:18
Låter fint
Mano — 15:20
Du har ingen möjlighet att betala mig för att göra de? Känns lite mer nasty
Therese — 15:21
Asså wat haha! Vem är du crazy boy?
Senast redigerad av mano1337 2014-05-19 kl. 06:04.
Citera
2014-05-19, 08:15
Medlem
sephoras avatar
Citat:
Nutella frasen fungerade väl ok, fick svar av 4 av brudar, men noll har lett till träff en så länge. Nästa test är smicker. Konversationen började idag

"Måste bara få säga att du är grymt söt, vacker o fin. Helt mållös blev man när man såg dig första gången. Dina ögon är som diamanter o tindrar så fint så man smälter och blir knäsvag. sedan dessutom ditt underbara leende. När ja såg dig första gången och skulle skriva till dig som en i mängden, stanna jag upp för du fick redan där mig att fastna direkt. Det är svårt o beskriva med ord, men känner redan en connection mellan oss !"

Kan ju bara inte fungera?
Eh det där va ju bara sjukt. Jag skulle aldrig svara om en kille skrev så till mig.
Citera
2014-05-19, 15:40
Medlem
Vilken tur att ni är olika då !
Citera
2014-05-19, 18:39
Bannlyst
Inga tjejer varken besöker, gillar eller svarar på mina meddelanden. Är det bara att inse att man är för ful för att någonsin träffa en tjej?
Citera
2014-05-19, 18:58
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattarbajs
Inga tjejer varken besöker, gillar eller svarar på mina meddelanden. Är det bara att inse att man är för ful för att någonsin träffa en tjej?
Ja. Plus att du luktar som en riktig djungelapa.
Citera
2014-05-19, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Ja. Plus att du luktar som en riktig djungelapa.
Okej tack för ännu ett upplyftande inlägg Slint
Citera
2014-05-19, 21:57
Medlem
binics avatar
Citat:
Har varit på badoo för länge för att veta när folk gör det och inte ! De älskar den uppmärksamheten, framförallt är de enklare att få kontakt med de som är riktigt snygga, ett " aww va söt du är" eller " gud va gulligt skrivet" går ju att bygga vidare på.

Var en av de ja skrev till som tyckte de var överdrivet, men hon snackade vidare med mig ändå.

" Får jag äta nutella från din kropp " ska de vara

Ett exempel :

Mano — 15:02
Hej Tänkte bara fråga om jag får äta nutella från din kropp?
Therese — 15:05
Haha jo men absolut
Mano — 15:07
Vad sägs om nacken ?
Therese — 15:18
Låter fint
Mano — 15:20
Du har ingen möjlighet att betala mig för att göra de? Känns lite mer nasty
Therese — 15:21
Asså wat haha! Vem är du crazy boy?

Du kan på allvar inte tro att sånt funkar. Bara av det du skriver kan jag nästan garantera att du inte ens kommer få en dejt med någon av tjejerna. Tänk efter själv, du öser tjejen med komplimanger som hon inte förtjänar. Du känner ju inte henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in