2015-06-30, 14:53
Medlem
dojajas avatar
@B-type & Dongfeng

Jag finner charmen i att just inte fråga om extra, de är mycket mer spännande bl.a.

Mvh
Dojaja
Citera
2015-06-30, 15:05
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dojaja
@B-type & Dongfeng

Jag finner charmen i att just inte fråga om extra, de är mycket mer spännande bl.a.

Mvh
Dojaja

Instämmer, men har man besökt ett ställe flertalet gånger och bara fått en massa teasing så skulle jag fråga om det utförs mer saker än så.
Citera
2015-06-30, 15:07
Medlem
Citat:
@B-type & Dongfeng

Mvh
Dojaja

Jag håller med. Frågan skall komma från massösen.
Citera
2015-06-30, 18:58
Medlem
Isbjurnens avatar
Någon som känner till en bra thaimassage i närheten/i Skövde?
Citera
2015-07-01, 10:05
Medlem
Citat:
@B-type & Dongfeng

Mvh
Dojaja

Svårt det där. Min utgångspunkt är fråga aldrig, men som Groucho Marx sa:

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Citera
2015-07-02, 13:41
Medlem
Mogrens avatar
Det verkar vara mycket sällsynt numera att massösen inte erbjuder diverse extra tjänster. Vanligt är också att hon blir tvärsur om man tackar nej och bara vill ha massage. Får du inget erbjudande beror det antagligen på att massösen inte gillar dig av någon anledning.
Citera
2015-07-02, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Det verkar vara mycket sällsynt numera att massösen inte erbjuder diverse extra tjänster. Vanligt är också att hon blir tvärsur om man tackar nej och bara vill ha massage. Får du inget erbjudande beror det antagligen på att massösen inte gillar dig av någon anledning.

Dom vill också tjäna extra pengar. Bara att massera ger ingen större inkomst.

Var på massage nu i veckan och fick ett HJ. Undrade lite försynt om det fanns mer på menyn? Det fanns, men då får jag bli en trogen kund. Tål att tänka på
Citera
2015-07-02, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag håller med. Frågan skall komma från massösen.

Varför det?

Om Du går till salongen i akt och mening att inte bara nöja Dej med en förhoppningsvis juste massage utan sprängkåt vill ha både det ena och det andra extra, varför ska frågan komma från massösen och inte från Dej? Fungerar Du så i alla köpsammanhang, på ICA eller systembolaget t ex? Svältande nykterist.....

Nej, ni är så löjligt skiträdda att bli anklagade för försök till sexköp och ser farbror blå bakom skynket. Istället vill ni att salongsägaren ska bli utsatt för farbror blå, i värsta fall.

Hycklare.

F ö ber jag modden att flytta mitt inlägg till Thaimassagetråden och diverse andra inlägg, så att inte S-tälje kommer med versaler i storlek 84.. Tänkte inte på att detta var recensionstråden.
Senast redigerad av Dongfeng 2015-07-02 kl. 16:31.
Citera
2015-07-02, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Varför det?

Om Du går till salongen i akt och mening att inte bara nöja Dej med en förhoppningsvis juste massage utan sprängkåt vill ha både det ena och det andra extra, varför ska frågan komma från massösen och inte från Dej? Fungerar Du så i alla köpsammanhang, på ICA eller systembolaget t ex? Svältande nykterist.....

Nej, ni är så löjligt skiträdda att bli anklagade för försök till sexköp och ser farbror blå bakom skynket. Istället vill ni att salongsägaren ska bli utsatt för farbror blå, i värsta fall.

Hycklare.

F ö ber jag modden att flytta mitt inlägg till Thaimassagetråden och diverse andra inlägg, så att inte S-tälje kommer med versaler i storlek 84.. Tänkte inte på att detta var recensionstråden.

Jag tror nog att massösen märker om man är kåt. Ligga under en handduk med stånd, missar nog ingen.

Jag är inte rädd att bli anklagad för sexköp. Chansen att det skulle hända är försvinnande liten.

Personligen tar jag inget för givet när jag får massage. Kommer frågan, vilken den ofta gör, så säger jag inte nej.
Hycklare eller ej, vi är alla olika som människor.
Citera
2015-07-03, 07:50
Medlem
Hur frågar man när man går till en massör? Har en salong som öpnnade 350 meter från mig "Thaimassör", inte kan man bara gå in och boka sen fråga om dom vill tjäna lite extra eller?

Och om man har tur, vad kostar det extra?
Senast redigerad av UserPass 2015-07-03 kl. 07:52.
Citera
2015-07-03, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Varför det?

Hycklare.

Det kallas respekt. Men det har inte du.
Citera
2015-07-03, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Hur frågar man när man går till en massör? Har en salong som öpnnade 350 meter från mig "Thaimassör", inte kan man bara gå in och boka sen fråga om dom vill tjäna lite extra eller?

Och om man har tur, vad kostar det extra?

Läs mer i tråden så får du veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in