Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-03, 09:57
  #7981
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Hur frågar man när man går till en massör? Har en salong som öpnnade 350 meter från mig "Thaimassör", inte kan man bara gå in och boka sen fråga om dom vill tjäna lite extra eller?

Och om man har tur, vad kostar det extra?
Du behöver knappast fråga. Be om en oljemassage och visa sedan diskret hur mycket du uppskattar den. Då lär du få frågan om du vill ha mer och annan behandling.
Citera
2015-07-03, 11:10
  #7982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Läs mer i tråden så får du veta.
Det är 666 sidor!
Som att läsa en bok!
Citera
2015-07-03, 12:11
  #7983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Det är 666 sidor!
Som att läsa en bok!

Läs några sidor så tror jag du finner det det du söker.
Citera
2015-07-03, 13:35
  #7984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Hur frågar man när man går till en massör? Har en salong som öpnnade 350 meter från mig "Thaimassör", inte kan man bara gå in och boka sen fråga om dom vill tjäna lite extra eller?

Och om man har tur, vad kostar det extra?

Fråga vad som finns att välja på? Vara vänlig och trevlig kommer du långt med.

Får du ett erbjudande, så får du reda på priset. Det är upp till dig att acceptera eller neka.
Citera
2015-07-03, 15:23
  #7985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Fråga vad som finns att välja på? Vara vänlig och trevlig kommer du långt med.

Får du ett erbjudande, så får du reda på priset. Det är upp till dig att acceptera eller neka.
Jag har väldigt svårt att tro att dem kommer säga att dem erbjuder det men men, värt ett försök gissar jag?
Citera
2015-07-03, 15:29
  #7986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Jag har väldigt svårt att tro att dem kommer säga att dem erbjuder det men men, värt ett försök gissar jag?

Tar du en timmes massage, så börjar du med att ligga på mage. Efter ca. en halvtimme blir du tillsagd att vända dig om. Då oftast kommer erbjudandet.

Min erfarenhet är att, går du till samma salong/massös flera gånger, blir "servicen" bättre.
Citera
2015-07-03, 15:31
  #7987
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Jag har väldigt svårt att tro att dem kommer säga att dem erbjuder det men men, värt ett försök gissar jag?

OM dom erbjuder extra så kommer dom självklart säga vad dom erbjuder om frågan kommer upp.

Hur tänkte du nu?

Eller menar du att du inte tror att just DEN salongen erbjuder extra kanske? Här i Sthlm blir man ju förvånad om erbjudandet INTE kommer numera...på gott och ont.
Citera
2015-07-03, 16:19
  #7988
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Jag har väldigt svårt att tro att dem kommer säga att dem erbjuder det men men, värt ett försök gissar jag?

Svårt? Läs här i forumet och lita på vad som skrivs, det mesta stämmer rätt bra enligt mina erfarenheter. Jag tror du tänker för mycket, gå dit bara, du behöver troligen inte ens öppna munnen.

Gå in på salongen, dom kommer att fråga: "Massage?"
Du nickar och betalar.

(Duscha och) lägg dig på britsen / madrassen. Du kommer snart att ana om "extra" kommer att erbjudas. (Det finns undantag, men tänk inte på det nu)

Vid vändning kommer tjejen att peka på din käraste kroppsdel och ser frågande ut. Du nickar!
Hon kommer att visa 5 fingrar, du nickar, eller visar färre.
(Första gången kan det vara enklast att bara acceptera priset, men kom ihåg att nästa gång du går till samma ställe, så kanske inte frågan kommer, det "extra" bara levereras och du förväntas betala samma som förra gången)

Du får massage enligt önskemål, allt frid & fröjd!
Lycka till och skriv om det sen!
Citera
2015-07-03, 23:47
  #7989
Medlem
supermuppen1s avatar
Va på ett ställe i västsverige idag,slutade med att jag prutade från 500 till 300 hehe,rätt fräsh massös
Citera
2015-07-03, 23:54
  #7990
Medlem
supermuppen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Hur frågar man när man går till en massör? Har en salong som öpnnade 350 meter från mig "Thaimassör", inte kan man bara gå in och boka sen fråga om dom vill tjäna lite extra eller?

Och om man har tur, vad kostar det extra?
En hint kan ju vara om hon frågar dig om du vill ta av dig naken när massagen börjar.
Sen om du ligger där näck och hon börjar nudda pungen kan ju med va en hint hehe.
Citera
2015-07-04, 16:05
  #7991
Medlem
Brandmannens avatar
Har varit på en mängd olika salonger i Gbg och aldrig fått en antydan till något annat än massage... Undra vad man gör för fel.
Citera
2015-07-04, 16:21
  #7992
Medlem
Herrpalms avatar
Har tänkt lite på en sak.

Blundar ni efter vändning eller tittar ni? Och isf vart fan tittar ni?
Jag njuter bäst när jag blundar, men det låter på vissa av er som att ni "är med" i massagen och har ögonkontakt. Det skulle kännas jäkligt konstigt för mig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback