2014-11-11, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
För att vara så bevandrad i världen har du minst sagt dålig insyn. Det finns ett flertal bordeller.
Helt klart finns det bordeller, och det gäller inte bara 08-området.
Citera
2014-11-11, 07:14
Medlem
RuneRusks avatar
Apropå bordeller är det väl en definitionsfråga. Det finns salonger där det står thaimassage på skylten men där ingen riktig massage förekommer. Tjejerna skyfflar på sin höjd runt lite olja några minuter innan det kommer till prisdiskussion. De har ingen utbildning, kunskap eller erfarenhet av massage.
I min värld är såna salonger att betrakta som rena bordeller. Man betalar inträde, kostnaden för massagen, och sen får man köpa sextjänster. Tjejerna förväntar sig att man ska köpa sex.

Skillnaden är stor mot salonger där det jobbar massöser som är utbildade och erfarna och drygar ut den dåliga inkomsten med extratjänster.

Min erfarenhet är att det inte är någon skillnad på hur katoyer och "vanliga" tjejer beter sig. Det är lika vanligt med extratjänster av varierande slag.
Citera
2014-11-11, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Apropå bordeller är det väl en definitionsfråga. Det finns salonger där det står thaimassage på skylten men där ingen riktig massage förekommer. Tjejerna skyfflar på sin höjd runt lite olja några minuter innan det kommer till prisdiskussion. De har ingen utbildning, kunskap eller erfarenhet av massage.
I min värld är såna salonger att betrakta som rena bordeller. Man betalar inträde, kostnaden för massagen, och sen får man köpa sextjänster. Tjejerna förväntar sig att man ska köpa sex.

Skillnaden är stor mot salonger där det jobbar massöser som är utbildade och erfarna och drygar ut den dåliga inkomsten med extratjänster.

Min erfarenhet är att det inte är någon skillnad på hur katoyer och "vanliga" tjejer beter sig. Det är lika vanligt med extratjänster av varierande slag.

Instämmer helt med ovanstående. Den var en bra och korrekt analys av läget tycker jag.
Citera
2014-11-11, 13:13
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Det är väl upp till Dig om du vill köpa extratjänster eller ej? Alltså ingen regelrätt bordell,
Jag är kanske mera väl medveten om att extratjänster erbjuds, men jag kommer alltid till en salong för att få en skön massage, vill sedan vederbörande massös erbjuda extravaganta tjänster så har jag ju ett fritt val.
Det är jävligt fult att kalla salongerna för bordeller tycker jag.
Men ni har tydligen inte besökt en sådan, och då får man ju ha en viss förståelse för eran okunnighet.
Citera
2014-11-11, 13:27
Medlem
Iljusins avatar
Citat:

Det är väl så jag uppfattat det också. Skälet till att frågan kom upp var ett tidigare inlägg i tråden som skulle kunna tolkas som ett påstående om motsatsen.

Sen kanske det egentligen är ointressant om kunden aktivt söker en katoey eller faller för illusionen av en vacker kvinna. Vad gäller det sistnämnda så gäller väl ordspråket "det man inte vet far man inte illa av".

Iljusin
Citera
2014-11-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Det är väl upp till Dig om du vill köpa extratjänster eller ej? Alltså ingen regelrätt bordell,
Jag är kanske mera väl medveten om att extratjänster erbjuds, men jag kommer alltid till en salong för att få en skön massage, vill sedan vederbörande massös erbjuda extravaganta tjänster så har jag ju ett fritt val.
Men ni har tydligen inte besökt en sådan, och då får man ju ha en viss förståelse för eran okunnighet.

Problemet är precis som Rune var inne på att det börjar bli ont om salonger där en riktig massage erbjuds, en prostituerad helt utan massageutbildning eller kunskap om massage som på sin höjd skyfflar runt lite olja några minuter innan det kommer till prisdiskussion är knappast en riktig massage, kanske är det så att vår gode "thaiman" aldrig har upplevt en riktig massage och därför tror att detta oljeskyfflade är en riktig massage, då skulle thaiman vid tillfälle besöka Thailand och få uppleva vad massage är där. Vid riktig traditionell "Thaimassage" används för övrigt inte olja ö h t
Citera
2014-11-11, 16:53
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:

Om jag beskriver det så här då: en förtäckt bordell. En inrättning där syftet är att sälja sexuella tjänster men man maskerar det med en thaimassage-skylt på dörren. Vad tror du händer om du tackar nej till extratjänster efter 10 minuters oljeskyfflande? Tjejen blir förbannad för det är troligen hennes enda chans att tjäna några pengar på dig.

Nej regelrätta bordeller förekommer inte i någon stor utsträckning i vårt land. Men dessa salonger är troligen det närmsta vi kommer.

Jag går också på salonger i första hand för massagen. Jag vill ha bra massage gärna kryddat med en skön avslutning om sådan erbjuds. De salonger som har bra massage kallar jag förstås inte bordeller.
Citera
2014-11-11, 18:10
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Om jag beskriver det så här då: en förtäckt bordell. En inrättning där syftet är att sälja sexuella tjänster men man maskerar det med en thaimassage-skylt på dörren. Vad tror du händer om du tackar nej till extratjänster efter 10 minuters oljeskyfflande? Tjejen blir förbannad för det är troligen hennes enda chans att tjäna några pengar på dig.

Nej regelrätta bordeller förekommer inte i någon stor utsträckning i vårt land. Men dessa salonger är troligen det närmsta vi kommer.

Jag går också på salonger i första hand för massagen. Jag vill ha bra massage gärna kryddat med en skön avslutning om sådan erbjuds. De salonger som har bra massage kallar jag förstås inte bordeller.
Jag vet precis vad du menar.
Jag vet också mycket väl vad som händer då man tackar nej, även då man tackar ja.
Jag har aldrig någonsin upplevt att en thaidam blivit förbannad för att man tackar nej till extra. Men å andra sidan är jag ingensnåljåp, även om inget händer utöver massagen så driksar jag generöst, minst en trehundring till tjejen då jag vet hur " lönesättningen" ser ut på vissa ställen.
Citera
2014-11-11, 18:37
Medlem
Querijuices avatar
Lyckos ni som bor i storstäder! Ska utföra lite snickeri i Göteborg nästa vecka.
Finns det någon pärla där katoys(ladyboys) utför HE/sex?
Mvh nyfiken
Citera
2014-11-11, 19:17
Medlem
Citat:
Jag vet också mycket väl vad som händer då man tackar nej, även då man tackar ja.
Jag har aldrig någonsin upplevt att en thaidam blivit förbannad för att man tackar nej till extra. Men å andra sidan är jag ingensnåljåp, även om inget händer utöver massagen så driksar jag generöst, minst en trehundring till tjejen då jag vet hur " lönesättningen" ser ut på vissa ställen.
Fast du fick ju ändå inte en massage i ordets rätta bemärkelse även fast du var så generös i efterhand bara lite mer oljeslafs eftersom hen inte vet hur man ger massage egentligen.

offtopic förut när Rune skrev så visste du inte och nu vet du hur ska du ha det?
Citera
2014-11-12, 02:37
Medlem
Citat:

Allt är verkligen speciellt runt dig snutten.
Många jag talat med har fått förbannade brudar och avslutad massage när de tackat nej till extra. SPECIELLT på bordellsalongerna, som ju inte heller finns i din värld.
Men jag har förståelse för att dina inlägg blir lite stressade när du måste odla dina hundratals bekantskaper i thaivärlden och dessutom fara runt och knulla i salongerna flera gånger i veckan.
Men, gud nåde den som rescenserar, då förstör man livet för stackarna.
Citera
2014-11-12, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Allt är verkligen speciellt runt dig snutten.
Många jag talat med har fått förbannade brudar och avslutad massage när de tackat nej till extra. SPECIELLT på bordellsalongerna, som ju inte heller finns i din värld.
Men jag har förståelse för att dina inlägg blir lite stressade när du måste odla dina hundratals bekantskaper i thaivärlden och dessutom fara runt och knulla i salongerna flera gånger i veckan.
Men, gud nåde den som rescenserar, då förstör man livet för stackarna.

Du kan lägga till ytterligare en person till denna lista då även jag för ca ett år sedan fick en förbannad
sk "massös"/oljeskyfflare förbannad på mig då jag tacka nej till knulla. Jag var bara där för en massage (med ev. HE om jag blev uppkåtad) vilket jag inte vill kalla det hon utförde på mig som. Jag tackade för mig och avslutade det hela efter ca 5-10 min oljeskyfflande, betalade för oljeskyfflingen och gick. Tjejen hade ett väldigt fult och fräckt sätt, frågade mig om jag var bög.
Senast redigerad av B.Pitt 2014-11-12 kl. 11:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in