Citat:
Ursprungligen postat av
RuneRusk
Apropå bordeller är det väl en definitionsfråga. Det finns salonger där det står thaimassage på skylten men där ingen riktig massage förekommer. Tjejerna skyfflar på sin höjd runt lite olja några minuter innan det kommer till prisdiskussion. De har ingen utbildning, kunskap eller erfarenhet av massage.
I min värld är såna salonger att betrakta som rena bordeller. Man betalar inträde, kostnaden för massagen, och sen får man köpa sextjänster. Tjejerna förväntar sig att man ska köpa sex.
Skillnaden är stor mot salonger där det jobbar massöser som är utbildade och erfarna och drygar ut den dåliga inkomsten med extratjänster.
Min erfarenhet är att det inte är någon skillnad på hur katoyer och "vanliga" tjejer beter sig. Det är lika vanligt med extratjänster av varierande slag.
Det är väl upp till Dig om du vill köpa extratjänster eller ej? Alltså ingen regelrätt bordell,
Jag är kanske mera väl medveten om att extratjänster erbjuds, men jag kommer alltid till en salong för att få en skön massage, vill sedan vederbörande massös erbjuda extravaganta tjänster så har jag ju ett fritt val.
Det är jävligt fult att kalla salongerna för bordeller tycker jag.
Men ni har tydligen inte besökt en sådan, och då får man ju ha en viss förståelse för eran okunnighet.