2010-04-25, 12:01
Medlem
ikos avatar
Hej Killar/Tjejer,

Jag såg att det var en kille som hade frågat om han fick ta av sig kalsongerna vid massagen men fick nej, ändå är han så pass kall att han frågar extra? Hur brukar ni göra, 1. Fråga extra extra eller 2. Låter ni tjejen "göra jobbet" och ni bara bekräftar med fingrar? Det känns som om man är ganska slut som artist om man frågar extra extra och får nej, inte vill man visa sig där igen efter det....

Anledningen till att jag frågar är att jag tror inte att det är så lätt som alla säger, har varit på ett ställe i Malmö som ger oljemassage och det är riktigt bra. Självklart ligger man naken och de är nära stoltheten och som många andra beskriver, de "råkar" röra den. Är detta det sk. klippt och skuret kan man säga extra utan att få en killerblick från fröken må tro?
Citera
2010-04-25, 12:11
Medlem
JimRolhoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderman111
Har varit på ett ställe i solna-sumpan några gånger. Sist så frågade jag om jag skulle ta av kallsingarna, hon sa nej. Dock var hon nära vid ljumskarna några gånger så jag låg och funderade om jag skulle fråga lite snyggt.. tillslut viskade jag "extra?" Gjorde bort mig mkt - hon sa att hon inte riktigt förstod (var usel på engelska) och att hon kunde hämta bossen som var bra på engelska.. "no, its ok" fick jag ur mig.. skämdes som en hund när jag gick.. tror jag får testa ett annat nästa gång!

Du har alltså besökt detta ställe flera gånger... Hur var det vid de tidigare tillfällena? Du borde ju kunnat dragit några slutsatser av dessa besök... Underbart att ta del av ditt misslyckande, skadeglädjen är den enda sanna glädjen... Näe, på't igen bara, trägen vinner...
Citera
2010-04-26, 07:41
Medlem
Boajan ligger i Blackeberg alltså i Västerort
Citera
2010-04-26, 09:06
Medlem
Citat:
Ha ha tack för morgonens skratt

Får man inte ta av kalsongerna när man frågar är det nog ingen ide att fråga efter "extra"

Snarare så att hon sa att jag kunde ha på dom, lite väl att bara dra av sig kallingarna inför henne.. men visst! Har aldrig fått en HE och vad jag kan läsa ska man bara dra av sig kallingarna.. men det kan ju också bli väldigt fel.

Citat:
Du har alltså besökt detta ställe flera gånger... Hur var det vid de tidigare tillfällena? Du borde ju kunnat dragit några slutsatser av dessa besök... Underbart att ta del av ditt misslyckande, skadeglädjen är den enda sanna glädjen... Näe, på't igen bara, trägen vinner...

Jag har varit där 1 ggn, bara för massage då.. Ingen tanke på HE. Sen hittade jag denna tråd och tänkte att det hade ju varit trevligt, så jag begav mig dit igen. Men som sagt, inget score!
Citera
2010-04-26, 09:09
Medlem
Citat:
Hej Killar/Tjejer,

Jag såg att det var en kille som hade frågat om han fick ta av sig kalsongerna vid massagen men fick nej, ändå är han så pass kall att han frågar extra? Hur brukar ni göra, 1. Fråga extra extra eller 2. Låter ni tjejen "göra jobbet" och ni bara bekräftar med fingrar? Det känns som om man är ganska slut som artist om man frågar extra extra och får nej, inte vill man visa sig där igen efter det....

Anledningen till att jag frågar är att jag tror inte att det är så lätt som alla säger, har varit på ett ställe i Malmö som ger oljemassage och det är riktigt bra. Självklart ligger man naken och de är nära stoltheten och som många andra beskriver, de "råkar" röra den. Är detta det sk. klippt och skuret kan man säga extra utan att få en killerblick från fröken må tro?

Verkar som jag var otydlig eller nåt.. men jag viskade "do you do extra?" och hon förstod då alltså inte mig, utan hon svarade att han är dålig på engelska.. att hon kunde hämta bossen så hon förstod.. vilket jag avböjde... Antar nu att många här kommer skriva "det är en fet markering för att hon inte ger extra.." Men jag tror att språket var svårt för henne..
Senast redigerad av Soderman111 2010-04-26 kl. 09:12.
Citera
2010-04-26, 09:23
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderman111
Verkar som jag var otydlig eller nåt.. men jag viskade "do you do extra?" och hon förstod då alltså inte mig, utan hon svarade att han är dålig på engelska.. att hon kunde hämta bossen så hon förstod.. vilket jag avböjde... Antar nu att många här kommer skriva "det är en fet markering för att hon inte ger extra.." Men jag tror att språket var svårt för henne..
Kommer du att försöka där igen?
Citera
2010-04-26, 12:13
Medlem
nuendasts avatar
Äh det e lugnt, låt dom retas lite, det lär man få tåla när man postar något i ett sådant här forum. Säger du att det var språkproblem så var det förmodligen det. Bara å prova igen med en annan tjej eller ett annat ställe FInns ju ett å annat i Stockholm. En bra bit över 100 om jag inte sett helt fel, och nya verkar ju komma hela tiden.
Citera
2010-04-26, 12:34
Medlem
Så sant!
Citera
2010-04-26, 14:10
Medlem
torstenhingstens avatar
Tips till södermann!

Då tjejen går ut och lämnar dig ifred atar du av dig allt och lägger dig på mage.....När tjejen kommer tillbaka så lägger hon antingen en handduk över eller så struntar hon i det och börjar massera.

Ngra få gånger har det hänt mig att tjejen inte går ut utan hon står och väntar medan man klär av sig. Då kan man fråga om det är ok att ta av sig kalsongerna..." its up to u " brukar de svara

Haha sorry men skrattar igen då jag ser synen när du ligger där och viskar med hes kåt röst " Do you do extra"
Citera
2010-04-26, 16:37
Medlem
torstenhingstens avatar
När man vänder på sig och de envisas med att ha handduk över lilleman så tänker man att det blir ngt inget HE. Men i rätt många fall så kommer de åt paketet i slutet och handduken åker av...och i andra fall har man fått en skön bra massage. Man går ofta därifrån nöjd med eller utan HE
Citera
2010-04-26, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
När man vänder på sig och de envisas med att ha handduk över lilleman så tänker man att det blir ngt inget HE. Men i rätt många fall så kommer de åt paketet i slutet och handduken åker av...och i andra fall har man fått en skön bra massage. Man går ofta därifrån nöjd med eller utan HE
Så sant som det är sagt
Citera
2010-04-26, 17:19
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Kanske en bra massage - Men det är lite som att vinna på lotta, två miljoner är inte dåligt, men det fanns chans till 2,5..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in