2015-06-27, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scopolamine
Finns en stor tråd om det här.
Problemet är att många apotek har interna policys som gör det lite svårare, och inte sällan är det gamla rabiata kärringar bakom kassan vars rövhål drar ihop sig så fort det är på tal om nålar, som om de själva satt på dem.

Var propert klädd, ha en rimlig ursäkt och ge dem artikelnr istället för att prata om kanyl och pump, så blir det lite lättare.

Precis det jag mena, Artikelnr och givetvis so mjag skrev ovan så köper du inte dessa för att panga i e4an utan dom skall användas till precision limning eller liknande precisions arbete där detta är ett måste
Citera
2015-06-29, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auriel
Ofan det hade jag inte en aning om. Vet att det inte är olagligt att inneha, köpa och sälja. Men jag trodde faktiskt inte att apoteket hade annat än oralsprutor med en annan fattning än luerfattningen. Har varit helt övertygad om detta. Då ska här ner och beställas. Har en favoritnål son är sjukt svår att få tag i. Finns inte på kxxxxxx.se tack för infon. Tänk att jag varit helt övertygad att det krävs recept. läste lagen på läkemedelsverket nu, är man över 20 är det ok. Dessa får dock inte säljas om peronalen misstänker narkotika eller dopingbruk.

Gick det bra på apoteket? Eller fick du springa runt till en massa olika först? Intressant att se om det går, jag har själv funderat på det länge..
Citera
2015-06-30, 23:01
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Vet inte om detta är rätt tråd och skriva i men gör ett försök, lider just nu av subutex at som ja haft i en och en halv vecka, om ja pangar i mig lite H nu börjar min sub at om då?
Citera
2015-06-30, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Vet inte om detta är rätt tråd och skriva i men gör ett försök, lider just nu av subutex at som ja haft i en och en halv vecka, om ja pangar i mig lite H nu börjar min sub at om då?

Varför skulle din at börja om? Däremot skjuter du upp den under tiden du är påverkad av jonket
Citera
2015-06-30, 23:49
Bannlyst
Hur många sekunder snabbare känner man rushen på Heroin än Morfin?
Citera
2015-07-01, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
Hur många sekunder snabbare känner man rushen på Heroin än Morfin?

du får ingen rush på morfin öht
Citera
2015-07-01, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Varför skulle din at börja om? Däremot skjuter du upp den under tiden du är påverkad av jonket

förlänger skulle jag vilja sub-atn (efter att heroinet har klingat av), men det är väl det du menar
Citera
2015-07-01, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
du får ingen rush på morfin öht

Det säger två av mina vänner som tar det att man får!
Citera
2015-07-02, 13:54
Medlem
Behöver jag tillsätta askorbinsyra eller liknande på Vitt heroin???
Citera
2015-07-02, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Behöver jag tillsätta askorbinsyra eller liknande på Vitt heroin???

Nä det behövs väl bara till brunt?
Citera
2015-07-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
Nä det behövs väl bara till brunt?

aah nä det behövdes inte så in i helvetes bra jonk detta var. en vän fick 50mg för test och drog i sig 30mg IV och sjänk ihop och blev okontaktbar (Inte farligt bara extrem nodd)
Citera
2015-07-02, 16:41
Medlem
Kadodis avatar
Brukar opiater periodvis, tunga sådana. Dock har jag ingen erfarenhet av att skjuta tunga opiater. Hur är det egentligen, ni som haft heroinöverdos? Känner man så fort man drar nålen ur armvecket att "det blev en överdos", eller tar det ett tag innan man får problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in