2015-06-12, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Juicegott57
Funderat på att lämna heroinet bakom dig istället?
Varför skulle jag göra det?
Citera
2015-06-20, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adjagosse

Du har nog inte kommit dit än där konsekvenserna blir att du har INGET kvar man kan inte ens få i sig sin fix för venerna är slut även ljumskarna osv. Du muckar från kåken är ute i 2-4 veckor sen sitter du igen för en jävla stöld eller något får du 2-3 mån + del så 5-6 mån för en skit stöld och så snurrar det på hela tiden. När man väl är ute så är det bara svek och skit hela tiden jonkare snor allt för att göra sig friska! du kan vara hur bra vän du vill. Får en överdos dom robbar dig slänger ut dig i trappen ringer ambulans om du lever eller är död skiter dom i fullständigt säger bara ...ja synd han var en bra kille, dagen efter är du glömd. Men vill du ha ett liv där du åker ut och in hela tiden på kåken, psyk, sjukhus, lvm, lögner, svek, inga riktiga vänner, ja listan kan göras hur lång som helst.

Själv föredrar jag den andra vägen efter missbruk sedan 13 års ålder är i dag 36 år började med jonket när jag var 18 år. Och har i dag metadon för att klara mitt liv ! det var mitt livs största misstag att börja med jonket.
Senast redigerad av Larinko 2015-06-20 kl. 03:42.
Citera
2015-06-23, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adjagosse
Varför inte? Du skadar antagligen dig själv och andra? Eller har du inga närstående som bryr sig om dig?
Citera
2015-06-24, 09:54
Medlem
newmills avatar
skillnaden på nasalt å att röka?
Kört nasalt ett par år, kommer jag märka någon skillnad?
Citera
2015-06-25, 09:16
Medlem
Relentless666s avatar
Hej, har just köpt heroin för första gången. Har testat i princip varenda opiat som finns förutom just heroin. Är osäker hur jag ska ta det, om jag verkligen ska våga gå till apoteket, få tag i en sån där insulinspruta och försöka skjuta det. Eller försöka röka det. Men vad jag har förstått så är det svårt att få det rätt första gångerna man prövar röka det. Tja, vette fan asså vad jag ska göra.

Men jag har en fråga iaf, om jag nu skulle röka det, vad brukar ni "suga" upp röken med? Sugrör?

MVH Heroin oskuld
Citera
2015-06-25, 13:13
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Hej, har just köpt heroin för första gången. Har testat i princip varenda opiat som finns förutom just heroin. Är osäker hur jag ska ta det, om jag verkligen ska våga gå till apoteket, få tag i en sån där insulinspruta och försöka skjuta det. Eller försöka röka det. Men vad jag har förstått så är det svårt att få det rätt första gångerna man prövar röka det. Tja, vette fan asså vad jag ska göra.

Men jag har en fråga iaf, om jag nu skulle röka det, vad brukar ni "suga" upp röken med? Sugrör?

MVH Heroin oskuld

Vill du få ut det mesta av ditt H så gör du ett rör av folie då det samlas rester där som jag själv tycker slår mycket hårdare. Se också till att när du ska tända, håll den långt nere och arbeta successivt uppåt för att inte spilla ut dyrbar rök.
Citera
2015-06-27, 13:09
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpidos
Någon som testat heroin och acetylfentanyl och kan jämföra?
Japp har testat acetylfentanyl från en shop med svenska kontakter. Testade även deras andra tabs./blotters Kan säga att det inte fungerade ett SMACK... testade även att inta en stor dos när jag redan hade stor påverkan av heroin. Men inte ens det kunde jag få ngn effekt av. Killarna som säljer är antingen fega och säljer doser som inte kan döda ett spädbarn ens eller så är det kemikalier som är overksamma.

Jag kan få förhöjd effekt av något så enkelt som tram vid horseintag. Men analogfentanylet är bara bortkastat.
Kan iosf säga att jag har sjukt stor tolerans. Har haft en kran som säljer rent horse och kommit upp i ca 1gram dagl. Men om trad kan öka effekt av horse borde även fentanylanaloger göra det om det är en acceptabel styrka.
Citera
2015-06-27, 13:16
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666

MVH Heroin oskuld
Hur fan skulle du kunna få en spruta med nål från apoteket? Det är receptbelagt som hjälpmedel typ. Ska man köpa pumpar utan kontakter finns det bra internetshoppar. Finns en jättebra svensk pålitlig. Sök lite på olika injektionsnamn.se så finner du detta. Vågar inte skriva ut adressen, det är säkert mot reglerna.
Tycker dock inte att man bör injecera första ggn. Vänta med det tills du är så beroende att du inte har något annat val. När ditt liv rasar samman, när du sålt allt du äger, har stora skulder och ett samvete som skapar mega ångest. Då är det dags att injecera för att minska lite kostnader. Toleransen ökar dock fort.
Citera
2015-06-27, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auriel
Hur fan skulle du kunna få en spruta med nål från apoteket? Det är receptbelagt som hjälpmedel typ. Ska man köpa pumpar utan kontakter finns det bra internetshoppar. Finns en jättebra svensk pålitlig. Sök lite på olika injektionsnamn.se så finner du detta. Vågar inte skriva ut adressen, det är säkert mot reglerna.
Tycker dock inte att man bör injecera första ggn. Vänta med det tills du är så beroende att du inte har något annat val. När ditt liv rasar samman, när du sålt allt du äger, har stora skulder och ett samvete som skapar mega ångest. Då är det dags att injecera för att minska lite kostnader. Toleransen ökar dock fort.

Pumpar och kanyler är inte receptbelagt sedan way back...

Du kan i dagsläget köpa Pumpar och kanyler på apoteket utan några som helst krångligheter.

bara att tex gå in på valfritt apotek och fråga i kassan och lättast är att gå in på De apotekets respektive hemsida och kolla produktnr som du anger i kassan så att dom vet vilken produkt du vill ha för oftast finns inte pumpar och kanyler i lager beroende vart du bor såklart men då är det bra att ba produkt nr så du kan be dom att beställa in det och då när det kommit in så är det bara att gå ner och hämta ut mot en löjlig summa.. kostar typ 60kr för 100x pumpar och 60-70 för kanyler osv
Citera
2015-06-27, 17:06
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Pumpar och kanyler är inte receptbelagt sedan way back...

Du kan i dagsläget köpa Pumpar och kanyler på apoteket utan några som helst krångligheter.

bara att tex gå in på valfritt apotek och fråga i kassan och lättast är att gå in på De apotekets respektive hemsida och kolla produktnr som du anger i kassan så att dom vet vilken produkt du vill ha för oftast finns inte pumpar och kanyler i lager beroende vart du bor såklart men då är det bra att ba produkt nr så du kan be dom att beställa in det och då när det kommit in så är det bara att gå ner och hämta ut mot en löjlig summa.. kostar typ 60kr för 100x pumpar och 60-70 för kanyler osv
Ofan det hade jag inte en aning om. Vet att det inte är olagligt att inneha, köpa och sälja. Men jag trodde faktiskt inte att apoteket hade annat än oralsprutor med en annan fattning än luerfattningen. Har varit helt övertygad om detta. Då ska här ner och beställas. Har en favoritnål son är sjukt svår att få tag i. Finns inte på kxxxxxx.se tack för infon. Tänk att jag varit helt övertygad att det krävs recept. läste lagen på läkemedelsverket nu, är man över 20 är det ok. Dessa får dock inte säljas om peronalen misstänker narkotika eller dopingbruk.
Citera
2015-06-27, 17:13
Medlem
Citat:
Ofan det hade jag inte en aning om. Vet att det inte är olagligt att inneha, köpa och sälja. Men jag trodde faktiskt inte att apoteket hade annat än oralsprutor med en annan fattning än luerfattningen. Har varit helt övertygad om detta. Då ska här ner och beställas. Har en favoritnål son är sjukt svår att få tag i. Finns inte på kxxxxxx.se tack för infon. Tänk att jag varit helt övertygad att det krävs recept. läste lagen på läkemedelsverket nu, är man över 20 är det ok. Dessa får dock inte säljas om peronalen misstänker narkotika eller dopingbruk.

Du ska ju givetvis använda sprutorna till att precisions limma delar från din 3D skrivare.. eller Byggmodeller eller Warhammer

kääärt barn har många namn men otto det är bäst traduuubidaam daam trabuuudibaam baam MJÖÖÖLK

ps! om du undrar så är jag knäpp
Citera
2015-06-27, 18:42
Medlem
Citat:
Finns en stor tråd om det här.
Problemet är att många apotek har interna policys som gör det lite svårare, och inte sällan är det gamla rabiata kärringar bakom kassan vars rövhål drar ihop sig så fort det är på tal om nålar, som om de själva satt på dem.

Var propert klädd, ha en rimlig ursäkt och ge dem artikelnr istället för att prata om kanyl och pump, så blir det lite lättare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in