Citat:
Men vad menas egentligen med att "nya ägarna inte tog herrgården i besittning"? Om köparna inte genomför affären så väljer man väl köpare nr 2, alt. lägger ut den till försäljning på nytt? Nu tycks det som att säljarna driver det vidare men som asylboende. Varför det? Varför inte fortsätta sin tidigare verksamhet som verkar varit mycket lyckad? Jag förstår inte riktigt.
Oj, jag saknar ord. Stackars jycke som måste äta under symaskinsbordet som är intryckt brevid spisen som är avigt placerad mitt i rummet i vinkel mot matbordet...
Man får väl hoppas att det inte bor några barn i det hemmet. I övrigt fann jag efter noggrant granskande ett par intressanta saker i hemmet: en Sydstatsflagga, ett antal hårtofsar i taket (ser eerie äkta ut), flera påsar med innehåll hängandes i taket (varför? tog utrymmet slut?), flera jultomtar och tvättmaskinsutkastet som är draget till diskhon och som silas genom ett durkslag.
Oj, jag saknar ord. Stackars jycke som måste äta under symaskinsbordet som är intryckt brevid spisen som är avigt placerad mitt i rummet i vinkel mot matbordet...
Man får väl hoppas att det inte bor några barn i det hemmet. I övrigt fann jag efter noggrant granskande ett par intressanta saker i hemmet: en Sydstatsflagga, ett antal hårtofsar i taket (ser eerie äkta ut), flera påsar med innehåll hängandes i taket (varför? tog utrymmet slut?), flera jultomtar och tvättmaskinsutkastet som är draget till diskhon och som silas genom ett durkslag.

Haha jag vet inte varför men jag gillar dina lite torra och sakliga kommentarer, jag menar det som en komplimang alltså. Hundmatskålarna hade jag missat, ujj det finns inte mycket svängrum för en hund där, kanske är en liten ras som mest får vara ute. Kan ju faktiskt lika gärna vara en katt skålarna är till för.
Jag hade lite funderingar om det är en samlare som bor där eller bara en som gillar att fylla varje tom yta med något. Det var ändå en viss ordning i röran, inte mycket som ligger staplat ovanpå varandra som hos riktiga hoarders. Det ser ganska rent ut faktiskt mellan alla grejor men är man allergisk mot damm så tror jag det är bäst att inte gå in. Duschkabinen såg förskräcklig ut men det tror jag inte är smuts som går att få bort, det är nog bara plasten som är förstörd och en ny kabin är det enda som hjälper. Mattan vid hundmatskålarna ser ut att behöva tvättas, ryan i vardagsrummet skulle jag inte vilja ta i med tång.
Dessutom inget 'fönster' ut.