Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-29, 19:51
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Läste att Pernilla skulle renovera sitt kök (antagligen sponsrat av TV4). Men vad ska den människan med ett kök till egentligen? Hon släpar ju runt sin barnaskara på gratisätar fester och låter dem äta upp sig där.

Ny kok/bakbok på G kanske? IKETT kommer stå som "medförfattare" tillsammans med Expressen
Citera
2015-06-30, 20:33
Medlem
Photoshoppeds avatar
Nu ser jag Pernilla på Allsången. Hon har ju blivit bred som en ladugårdsdörr. Vad har hänt? Tröstäter hon eller var det bara klänningen som fick henne att se ut som Gry Forsell på smällen?
Citera
2015-07-01, 00:32
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nu ser jag Pernilla på Allsången. Hon har ju blivit bred som en ladugårdsdörr. Vad har hänt? Tröstäter hon eller var det bara klänningen som fick henne att se ut som Gry Forsell på smällen?

Hon har väl till och från tangerat gränsen för småmullig, det är nog ganska lätt hänt när man är tre äpplen hög och har förhållandevis breda höfter.
Citera
2015-07-01, 11:24
Medlem
PW pikar Läckberg
Läckberg har i alla fall någon, mer än vad PW har
Kan man ana avund här?
Citera
2015-07-01, 11:26
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon knaprar ju rätt stora mängder antidepp. Kan säkert vara det.
Citera
2015-07-02, 01:28
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Hon knaprar ju rätt stora mängder antidepp. Kan säkert vara det.
Hur vet du det?
Citera
2015-07-27, 12:07
Medlem
fredrikdenstores avatar
Pernilla Wahlgren om utviket: "Jag är glad"

http://www.expressen.se/noje/pernilla-wahlgren-om-utviket-jag-ar-glad/
Citera
2015-07-27, 14:40
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore

Fascinerande att denna intetsägande artikel är en huvudnyhet på expressens sida. Maken till mera självgod människa som älskar att synas i media får man leta efter
Citera
2015-07-27, 18:41
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore

Slutet av artikeln var ju lite intressant:

Citat:
Tidigare har Bianca Wahlgren Ingrosso avslöjat i samma podcast om hur hon efter en utekväll fick ta hand om mamma Pernilla, och hjälpa henne spy i toaletten.
– Ja herre gud, hon har ju inget filter. Jag låter som en alkoholistmorsa. Men jag ÄR lättpåverkad. Och jag tål ju inte sprit så jag dricker aldrig det för jag mår så himla dåligt och spyr, och jag tror att jag hade druckit någon eller flera drinkar den kvällen, sade Pernilla efteråt.

Att inte "tåla sprit" och "aldrig dricka det" men ändå dricka "någon eller flera drinkar" under en kväll så att ens knappt vuxna dotter får ta hand om en och hjälpa en att spy i toaletten låter ju som ett typexempel på en alkoholistmorsa.
Att man "ÄR lättpåverkad" är väl också en lögn som alla vi som gillar att ta ett par glas för mycket har dragit ibland.

En del av mig vill att Pernilla kommer ut som det missbrukande vrak hon säkert är, inte för att jag ska bli skadeglad utan för att folk ska sluta tro att hon är en bra förebild. Hennes fans har uppenbarligen inte förstått detta trots att hon gång på gång näthatar, går till personangrepp mot andra människor, exploaterar sina barn för kommersiella ändamål, skriver som en kratta och gör andra osympatiska grejer. Jag kan tänka mig att dessa lågpannade blindstyren är den sortens äckliga och respektlösa moralhycklare som direkt skulle slita henne i stycken om de fick höra att hon käkar piller och super.

En annan del av mig vill att hon ska fortsätta deka ner sig i det tysta. Skulle den narcissisten komma ut som "nykter alkoholist" skulle hon väl ta plats och leka expert på ett sätt som skulle få självaste Marcus Birro att se ut som en lugn och sansad kille.
Citera
2015-07-29, 09:41
Medlem
Citat:
Pernilla Wahlgren har förlorat sin gamla röst, och riskerar tvingas till operation.
Nu berättar hon om ärrbildningen på stämbanden – som hon kallar för en katastrof för yrket.
– Jag får lite ångest nu när jag pratar om det, säger hon.

http://www.expressen.se/noje/pernilla-wahlgren-kan-tvingas-till-operation/
Citera
2015-08-05, 18:10
Medlem
Kanske blivit mullig av pillren, so what, vem har inte det?
Gillar henne skarpt ändå, denna lilla glädjespriderska.
Hoppas hon deffar lite och knackar på en vacker dag
Citera
2015-08-11, 08:22
Medlem
Citat:
Pernilla Wahlgren kan tvingas att operera stämbanden - då måste hon vara tyst i en månad.
I podcasten "Wahlgren och Wistam" berättar hon om sitt sista hopp för att undvika operation - och rädslan för att inte få tillbaka sin gamla röst.
– Eventuellt är jag fast i den här rösten resten av livet, hemska tanke, säger Pernilla Wahlgren i podcasten.

http://www.expressen.se/noje/pernilla-wahlgrens-oro-varden-forgaves/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in