Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-04-09, 12:43
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diana71
Jobbar du gratis ?....
"Jobbar"...herregud människa. Att medvetet låta sej bli exponerad i media är väl för faen inget jobb!?
Citera
2025-04-09, 12:46
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Ja sorgligt så sant. Hon är uppfostrad i showbusiness och vill leverera. Alltid.
Leverera vad för nåt?
Citera
2025-04-09, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolarPowered
Du behöver inte bli ledsen för att jag placerar familjen Wahlgren i bland de nyrika.
Det är en underlig slutsats av dig. Men jag börjar bli van.
Citera
2025-04-10, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
"Jobbar"...herregud människa. Att medvetet låta sej bli exponerad i media är väl för faen inget jobb!?

Så länge nån betalar för vad du gör så är det ju ett jobb.... hon får betalt för att göra det och då är det ju ett jobb..... eller var går gränsen för jobb, måste man vara hantverkare eller sitta i kassan på ICA
Citera
2025-04-10, 16:32
Medlem
Bauer blir mer och mer obehaglig. I dagens avsnitt av WV framkommer att
- han skriver SMS till Pernilla av typen ”min kära fru, du måste börja lyssna när jag talar till dig”
- han fotar stökiga rum och Theos kvarglömda tallrikar och skickar till Pernilla när hon är på turné
- han skickar iväg Pernilla på pedikyr och när hon ber honom känna på hennes lena fötter efteråt säger han ”men det var dina tånaglar vi ville få ordning på”. När hon ifrågasätter kommentaren säger han ”men jag vill ju kunna njuta av att titta på hela dig”
- han får en kalender med cirka 30 år gamla bilder på Pernilla som han säger han han ska runka till när hon åker bort
Citera
2025-04-10, 18:23
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
- han skriver SMS till Pernilla av typen ”min kära fru, du måste börja lyssna när jag talar till dig”
- han fotar stökiga rum och Theos kvarglömda tallrikar och skickar till Pernilla när hon är på turné
- han skickar iväg Pernilla på pedikyr och när hon ber honom känna på hennes lena fötter efteråt säger han ”men det var dina tånaglar vi ville få ordning på”. När hon ifrågasätter kommentaren säger han ”men jag vill ju kunna njuta av att titta på hela dig”
- han får en kalender med cirka 30 år gamla bilder på Pernilla som han säger han han ska runka till när hon åker bort
Håller helt med dig, reagerade också på det. Han är väldigt obehaglig och oförutsägbar. Kan verkligen inte begripa varför i hela helvete de ens är tillsammans? Vem gynnas mest av denna relation tro?
Citera
2025-04-10, 19:04
Medlem
Citat:

Spring Pernilla: Han är ett asshole!! 🚩
Citera
2025-04-11, 07:39
Medlem
Citat:
Ingen orkar hålla uppe en fasad i ett förhållande hur länge som helst. Nu orkar han inte försöka dölja vem han är längre. Det många här i denna tråd har sagt länge syns nu helt. Obehaglig människa. Kontrollfreak som bor ihop med en stökig horder människa. Vad kan gå fel?
Citera
2025-04-11, 11:05
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Hur länge dröjer det innan PW fattar att det inte är av omtanke om henne han styr och ställer?
Kanske hon inte vill fatta det, kanske hon aldrig kommer att fatta det.
Och kanske är det bäst så.
Citera
2025-04-11, 18:50
Medlem
Marabouoreos avatar
Tycker det verkar som att Pernillas samtliga barn tycker illa om/tar avstånd ifrån Chrille. Vet någon varför?
Citera
2025-04-11, 21:21
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Tycker det verkar som att Pernillas samtliga barn tycker illa om/tar avstånd ifrån Chrille. Vet någon varför?

För att de genomskådat honom?
Citera
2025-04-12, 11:10
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
För att de genomskådat honom?

Pernilla har också gjort det men stannar väl kvar för att hon har behov som många andra sen är hon ju van att män gärna säger åt henne att hon inte duger som hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in