Citat:
Ursprungligen postat av
TeamAncient
Tack.
Har ätit ett par dagar nu och måste säga att min livskvalité under denna tid har ökat något enormt. Ingenting känns särskilt jobbigt och tungt som det var förut och jag har aptit på livet så det är ju bra so far. Men jag hör vad du säger.
Är det verkligen säkert att man utvecklar tolerans även om man bara äter minimidos utspritt under dagen och ger fan i att flumma på dom?
Det borde ju finnas folk som står på xanor regelbundet, hur gör dom då?
hej min vän, du kan äta låg dos och klara dig från tolerans, har en polare som har 10mg ikto på recepr men äter 0,5mg och har gjort det i 4år och han blir flummig och flyter på endå, kan hoppa upp på 1mg o då blir han flödrig så var varsam så är det lugnt
jag åt 100mg xanor förut i 8månader, nu äter jag 3mg o det funkar fint så det dära med toleran gäller mästa när du käkar mycket och är ute efter att flumma, ska man bara äta för att slippa torgskräck o sociaöfobi, agorafobi så kan mam äta låg dos o klara sig från den tyen av tolerans. lovar dig, 4år är jag upp på nu ungefär, och har trappa ner och nu kan kjag äta 1mg xanor och det tar bort dom jobbiga sakerna men blir inte flummi så alt beror på vad man söker
hoppas allt är bra o ta hand om dig o var varsam du
Med vänlig hälsning
currynamnam