2011-03-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pzykz
Blev erbjuden svenska xanor 2mg för 50 kr, är det ett rimligt pris tro?
Ungefär hälften känns mer rimligt...
Citera
2011-03-14, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaverman
Ungefär hälften känns mer rimligt...

50 kr styck alltså.. Tyckte det kändes lite overkill men, har inga erfarenheter av benso i sverige..
Citera
2011-03-14, 11:00
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
50 kr styck alltså.. Tyckte det kändes lite overkill men, har inga erfarenheter av benso i sverige..
Betala MAX 3/100 om det är bra stavar.
Citera
2011-03-14, 13:34
Medlem
MDMAfags avatar
15mg härligheter i magen, nu mår man fint
Citera
2011-03-14, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MDMAfag
15mg härligheter i magen, nu mår man fint

Jag skulle inte ens känna av 15mg xanor Jag kom hit till psyket med 22mg per dag... Jag sparade ihop 22mg kände inte mkt på de. Men nu håller jag på och trappar ner, är nere på 12 mg per dag nu, imorn är jag nere på 6mg per dag.
Citera
2011-03-14, 21:13
Medlem
Sist jag tog xanor försvann 3 dagar för mig och jag mådde skit efteråt.
jag hitta några filmer när folk körde min bil och jag skrek att dom skulle köra ihjäl oss och bilen gick kanske i 200. alla mina pengar rök och ingen av mina 4 vänner minns nått men min bil rök också! javla läskit
Citera
2011-03-14, 21:14
Medlem
gravs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwamp
Just. Jag kom också fram till det efter lite efterforskningar men tack ändå. Om du frågar mig verkar de lite klenare än Onax (för att inte tala om Pfizer).
Jag tycker nästan att dom är bättre än Onax faktiskt.
Men ingen av dom kan ju mäta sig med pfizer nej.
Citera
2011-03-14, 21:30
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Blev erbjuden svenska xanor 2mg för 50 kr, är det ett rimligt pris tro?

Det är absolut inte rimligt men vissa idioter är villiga att betala det så då finns det givetvis människor som utnyttjar det..
Citera
2011-03-14, 21:32
Medlem
gravs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Det är absolut inte rimligt men vissa idioter är villiga att betala det så då finns det givetvis människor som utnyttjar det..
Min kran tar 20kr för pfizer 1mg och för 2mg 40kr.
Köper av honom i krisfall.
Citera
2011-03-15, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish

Har somsagt ingen erfarenhet av bensoköp i Sverige, därav har jag ingen aning vad priset brukar ligga på. Men runt 20-30 kronor styck tycker jag verkar rimligt iaf..
Citera
2011-03-15, 10:03
Medlem
Jungles avatar
15 kr / mg är väl standard nuförtiden.
Citera
2011-03-15, 11:33
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Allvarligt talat, ska vi inte ta och göra någonting med den här fancluben? Nåt i stil med med fantomenklubben om ni minns? Förr i världen var det ju också kutym bland världens popstjärnor att istället för att hänvisa till en hemsisida, helt enkelt skriva ner en adress där man kunde anmäla intresse för utskck av nyheter, t-shirtförsäljning, möjligheter till att vinna signerade foton osv.

Antingen så är jag fortfarande ultrastenad, eller så brann det plötsligt till en häftig glöd inom mig.

Vi ska göra t-shirts! Kepsar, tröjor, you name it! Varför inte smycken, bara en liten symbol liksom, som bara de invigda känner till, ner man glider ner på stan i sin flödderhaze så kan man bara nicka igenkännande varför inte ett halsband med ett smycke som det står "U94" på?...

Varför inte nyhetsutskick om grönade shoppar och nya potenta produkter?

Möjligheterna är ju oändliga så länge kärleken till världens bästa medicin finns! Larvigt...lite, kul, JA!

Vad säger ni dudes and dudettes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in