2015-06-30, 20:00
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient
Tack.
Har ätit ett par dagar nu och måste säga att min livskvalité under denna tid har ökat något enormt. Ingenting känns särskilt jobbigt och tungt som det var förut och jag har aptit på livet så det är ju bra so far. Men jag hör vad du säger.

Är det verkligen säkert att man utvecklar tolerans även om man bara äter minimidos utspritt under dagen och ger fan i att flumma på dom?

Det borde ju finnas folk som står på xanor regelbundet, hur gör dom då?

är nog jävlig varierande från person till person, ämnes omsätningen och hur hårt just personens lever angriper det aktiva ämnet, är jäkligt induvidelet, samma som att vissa blir rena efter 2dagar på alpra, andra 4-5 dagar anatomi vet du

skönt att höra att du mår bättre o livet sprudlar är så det ska vara, man ska inte bara existera, man ska leva!

Med vänlig hälsning
Citera
2015-07-01, 21:09
Medlem
Fried81s avatar
Nu börjar min avis ge med sig. Jag känner tacksamhet för att tagit mig igenom avtändningen, men ändå saknar jag alpran..

Jag får kanske ge upp idén om att ha ett sunt förhållande till alprazolam? Det brukar bli samma visa varje gång. Jag äter upp dom i för snabb takt, sen ligger jag där med min abstinens..

Hur gör ni? Har ni perioder utan att använda för att sen köra ett race? Eller håller ni er på en lägre nivå för att undvika avis?
Citera
2015-07-01, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
Nu börjar min avis ge med sig. Jag känner tacksamhet för att tagit mig igenom avtändningen, men ändå saknar jag alpran..

Jag får kanske ge upp idén om att ha ett sunt förhållande till alprazolam? Det brukar bli samma visa varje gång. Jag äter upp dom i för snabb takt, sen ligger jag där med min abstinens..

Hur gör ni? Har ni perioder utan att använda för att sen köra ett race? Eller håller ni er på en lägre nivå för att undvika avis?
Har respekt för bensodiazepiner så jag flummar inte på dom på det sättet. Har ju hänt att man har tagit för mycket tillsammans med alkohol men med tiden har jag kommit fram till att det brukar alltid slå tillbaka någon dag senare.

Däremot har jag en förkärlek att "samla" på dom. Känns tryggt att veta att man har om det behövs så att säga.

Ni med koll på xanor, hur skulle ni jämföra xanor depot med vanliga? Vore skönt att slippa jojjoeffekten upp-ner osv, som det är nu. De är bra att de är snabbverkande men samtidigt tycker jag att effekten går ur lite väl fort också.
Citera
2015-07-01, 22:15
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Har respekt för bensodiazepiner så jag flummar inte på dom på det sättet. Har ju hänt att man har tagit för mycket tillsammans med alkohol men med tiden har jag kommit fram till att det brukar alltid slå tillbaka någon dag senare.

Däremot har jag en förkärlek att "samla" på dom. Känns tryggt att veta att man har om det behövs så att säga.

Ni med koll på xanor, hur skulle ni jämföra xanor depot med vanliga? Vore skönt att slippa jojjoeffekten upp-ner osv, som det är nu. De är bra att de är snabbverkande men samtidigt tycker jag att effekten går ur lite väl fort också.

Jag ska försöka behandla Xanor med större respekt, för rätt använd är den toppen vid stark ångest. Jag håller med om att den korta halveringstiden ibland ställer till det. Ett tag hade jag även depot, utöver vanlig Xanor.. Det funkade bra, men läkaren ville inte behandla längre än nån månad. Ett alternativ är ju att använda t ex Stesolid utöver Xanor. Då blir det inte de topparna och dalarna på samma vis.
Senast redigerad av Fried81 2015-07-01 kl. 22:16. Anledning: Felstavning
Citera
2015-07-02, 05:21
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:

Som du säger, det blir jämnare verkan och mindre beroenderisk också för den delen, då du inte får "kicken" om man nu vill kalla det så. Vanliga är ju verkliga bara vid behöv, är ju verkligen in i blodet och ut i princip. Effektivt javisst men inte mot svår konstant ångestsyndrom.

Och givetvis fastnar man i skiten oavsett depot eller snabbverkande vid längre tids bruk.
Xanor är inget jag rekommenderar till någon. Fy fan...

// Retarderad
Citera
2015-07-02, 05:51
Bannlyst
Vad tycker ni om att blanda xanor med ikto eller tram? Eller gillar ni att blanda alla tre?
Citera
2015-07-02, 05:58
Medlem
Tillför knappast något , xanor sätter sig ju bara i skallen. Kör på ikto och tram istället

// Retarderad
Citera
2015-07-02, 15:01
Bannlyst
En 2 mg stav funkar perfekt utan tolerans, nu känner jag mig go. Får se om det blir några tram som boost sen också.

Skillnad på 2 mg ksalol och 2 mg xanax-stav?
Citera
2015-07-02, 15:19
Medlem
Alprazolam som Alprazolam , typ iaf kan väll vara knappt kännbara kvalitetskillnad.

//Retarderad
Citera
2015-07-02, 21:03
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
En 2 mg stav funkar perfekt utan tolerans, nu känner jag mig go. Får se om det blir några tram som boost sen också.

Skillnad på 2 mg ksalol och 2 mg xanax-stav?

Tycker stavar slår mycket bättre, mer krut i dem
Någon som kan bekräfta att detta e xanax? 1mg tydligen från serbien. Ser ju fan hemma pressade ut, han sa att dem inte var det men vem vet fick dem av han..
http://imgur.com/JyycJYv
[img]http://i.imgur.com/JyycJYv.jpg[/img]
Citera
2015-07-02, 21:20
Medlem
ser ju ut som en misslyckat upjohn . Måste vara hemmatryck.
Citera
2015-07-02, 21:24
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Tycker stavar slår mycket bättre, mer krut i dem
Någon som kan bekräfta att detta e xanax? 1mg tydligen från serbien. Ser ju fan hemma pressade ut, han sa att dem inte var det men vem vet fick dem av han..
http://imgur.com/JyycJYv
[img]http://i.imgur.com/JyycJYv.jpg[/img]
Ser väldigt skum och hemmapressad ut, serbiska 1mg ksalol (xanor) ser ju helt annorlunda ut iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in