2015-06-24, 10:44
Medlem
ZeroTollerAntzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Låter som falska, ksalol är bra grejer och har aldrig hört något dåligt om dom äkta. Ska vara ljusblåa,kunna stå på högkant, dom smakar även väldigt mycket alpra gsnska omgående efter man slängt in en.

Exakt, Hen har antagligen fått falska ksalol. Gillar dom äkta väldigt mycket. Men föredrar endå svenska upjohn90 eller stavar. Muttrar är också nice, men svårt att få tag på dem här. Hmm nu blev jag sugen! Dags att slänga i sig en lila Dock inte upjohn, ingen som sett dem lila som är märkta med "central 1.0" och blistret står det "alprazolam" bara? frågat tidigare men är såå nyfiken på var dem kommer ifrån?? jag har aldrig sett dem tidigare men dom fungerar riktigt bra
Citera
2015-06-24, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Låter som falska, ksalol är bra grejer och har aldrig hört något dåligt om dom äkta. Ska vara ljusblåa,kunna stå på högkant, dom smakar även väldigt mycket alpra gsnska omgående efter man slängt in en.
Precis som ovan säger. Himmelblå små runda kan stå på högkant. Och låter du dem smälta eller smaka på en för smakens skull så vet du direkt. Mer besk alprazolam smak går ej att få så stämmer detta är det riktiga. Om det e minsta lilla söta smak så stämmer det ej

Mvh
Benz
Citera
2015-06-24, 16:13
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Fått tag i falska 2mg stavar som är otroligt bra tryckta, men faller sönder som snö i munnen &
smakar absolut inte någonting och helt utebliven effekt! Någon mer som stött på dessa?

Bild 1 http://www.ladda-upp.se/bilder/uvtzlrsehbxjjh/

Bild 2 http://www.ladda-upp.se/bilder/yjifkbvkgdqnf/

Någon som kan avgöra med ögat om vrf de är fejk stavar?

Så här ska de se de svenska stavarna se ut enligt FASS
http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19910906000012 hmmm!?
Senast redigerad av Michael-ScarN 2015-06-24 kl. 16:28.
Citera
2015-06-24, 16:26
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Fått tag i falska 2mg stavar som är otroligt bra tryckta, men faller sönder som snö i munnen &
smakar absolut inte någonting och helt utebliven effekt! Någon mer som stött på dessa?

Bild 1 http://www.ladda-upp.se/bilder/uvtzlrsehbxjjh/

Bild 2 http://www.ladda-upp.se/bilder/yjifkbvkgdqnf/

Någon som kan avgöra med ögat om vrf de är fejk stavar?

Tragiskt att det görs så mkt fejstavar
Citera
2015-06-24, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Tragiskt att det görs så mkt fejstavar
Har fått precis sådana från Asien filipinerna. Funkar men långt från orginal från pfizer
Citera
2015-06-24, 17:36
Medlem
Idag skrev läkaren ut xanor åt mig. Har aldrig haft dessa på recept tidigare och har heller aldrig ätit regelbundet som jag tydligen ska göra nu. Till en början ska jag ta 2 gånger om dagen och i liten dos, men möjligt att det skall ökas på som jag fattat det. Läkaren misstänker att jag har GAD.

Vore najs om någon kan säga något om vad man har att förvänta sig. Är det dumt att äta dessa regelbundet på daglig basis, vill inte bli en bli bensotorsk. Har ganska god självkontroll så jag kommer inte flumma på dom ... hoppas jag.

Vet ej om jag går med i fancluben ännu.
Citera
2015-06-25, 15:46
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTollerAntz
Ksalol från galenika skall väl endå vara blå? Och dem brukar inte smaka sött, iaf inte enligt mig, dem brukar smaka bra med alprazolam. Visst kan det vara massa annat skit i tabletterna du fått, men vet av egen erfarenhet att flubromazolam ökar toleransen väldigt fort. Men du åt flubro endast en dag säger du? Jag skulle gissa på att du fått några skit ksalol. Finns endel fejkpress häromkring, vet ej vart i landet du bor men detta handlar någonstans i Östergötland jag pratar om där det finns fake ksalol.

har du testat ksalol från olika ställen? vissa är skit bra medans andra är piss dåliga och läkemedlen som är nark klassade får inte ha någon procent fel marginal fick jag höra av astrasenika när jag prata med dom o frågade det om mg på stessoliden. ksalolen kan vara skitvärdelösapissdunderdåliga eller mitt imällan i olika steg eller jäkligt bra, så får inte tillvärkarna på farmasia nivå ha mg, vissa ksalol har inte mer en 0,2mg alpra, smakar salt om skiten ibland med.

så fundera på den du
Citera
2015-06-25, 15:51
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient
Idag skrev läkaren ut xanor åt mig. Har aldrig haft dessa på recept tidigare och har heller aldrig ätit regelbundet som jag tydligen ska göra nu. Till en början ska jag ta 2 gånger om dagen och i liten dos, men möjligt att det skall ökas på som jag fattat det. Läkaren misstänker att jag har GAD.

Vore najs om någon kan säga något om vad man har att förvänta sig. Är det dumt att äta dessa regelbundet på daglig basis, vill inte bli en bli bensotorsk. Har ganska god självkontroll så jag kommer inte flumma på dom ... hoppas jag.

var försijktig och försök att bara ta vid behöv när det är som värst, benso kan vara ett gift, sparkar undan bena på en o man kan sluta med att vara super fast och bli sämmre i mina ögon, men är en jävligt bra medicin mot många saker så är bra att den finns, men att fastna hårt i xanor kan vara jäkligt tungt at sluta med, så var försiktig och ta det så lite som öjligt skulle jag säga, ta han om dtt psyke lixom och dig själv.

Mvh
Citera
2015-06-25, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159
var försijktig och försök att bara ta vid behöv när det är som värst, benso kan vara ett gift, sparkar undan bena på en o man kan sluta med att vara super fast och bli sämmre i mina ögon, men är en jävligt bra medicin mot många saker så är bra att den finns, men att fastna hårt i xanor kan vara jäkligt tungt at sluta med, så var försiktig och ta det så lite som öjligt skulle jag säga, ta han om dtt psyke lixom och dig själv.

Mvh
Tack.
Har ätit ett par dagar nu och måste säga att min livskvalité under denna tid har ökat något enormt. Ingenting känns särskilt jobbigt och tungt som det var förut och jag har aptit på livet så det är ju bra so far. Men jag hör vad du säger.

Är det verkligen säkert att man utvecklar tolerans även om man bara äter minimidos utspritt under dagen och ger fan i att flumma på dom?

Det borde ju finnas folk som står på xanor regelbundet, hur gör dom då?
Citera
2015-06-25, 20:55
Medlem
Fried81s avatar
Idag fick jag min leverans av xanax 2 mg. Lite svårt att bedöma om de är original, men pressningen är klanderfri. Den tydliga aplrasmaken gick inte heller att miste på. Börjar må riktigt fint på dessa. De innehåller säkert i av 2 mg. Mycket nöjd! Kan tyvärr inte gröna dom eftersom jag inte skrivit tillräckligt många inlägg på den tråden om drogshopen..
Citera
2015-06-26, 06:58
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient

Har du GAD så ta INTE varje dag är mitt råd från djupet av mitt hjärta. Visst kommer det få dig att må bra till en början men just därför kommer du inte vilja sluta och risken finns (eller rättare sagt sannolikheten är) att du kommer vara tvungen att öka i dos för att bibehålla effekten. Kommer mest troligt sluta med att du sitter där med betydligt mer ångest än innan.

KBT funkar nästan alltid mot GAD om man verkligen jobbar med det som man ska. Ta istället Xanoren när det är som värst och i undantag. Rätt hanterat kan benzo minska ångest långsiktigt om man använder det som kompletterande verktyg till terapi.
Senast redigerad av trueforgood 2015-06-26 kl. 07:00.
Citera
2015-06-26, 08:01
Medlem
ZeroTollerAntzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159
har du testat ksalol från olika ställen? vissa är skit bra medans andra är piss dåliga och läkemedlen som är nark klassade får inte ha någon procent fel marginal fick jag höra av astrasenika när jag prata med dom o frågade det om mg på stessoliden. ksalolen kan vara skitvärdelösapissdunderdåliga eller mitt imällan i olika steg eller jäkligt bra, så får inte tillvärkarna på farmasia nivå ha mg, vissa ksalol har inte mer en 0,2mg alpra, smakar salt om skiten ibland med.

så fundera på den du

Jo visst har det hänt mig att vissa knapp fungerat och vissa funkat skit bra. Med riktiga menar jag ju dem som verkligen fungerar hehe. En gång fick jag stavar som smakade salt som fan, dem funkade dock bra. När jag frågade killen jag köpte dem av varför dem var så sjukt salt så sa han till mig att dem hade fraktats hit i salt för bra stealth. Vet dock inte om det är sant eller om jag är lite naiv som godtog det svaret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in