2015-06-22, 14:01
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Halv flaska vodka och 3 stavar. Bra start på dagen

Minnesluckor.se ?
Citera
2015-06-22, 14:58
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Minnesluckor.se ?

Det är lugnt faktiskt. Har tolerans
Ska sänka fjärde staven snart med en whiskey och cola!
Citera
2015-06-22, 16:08
Medlem
Citat:
Det är lugnt faktiskt. Har tolerans
Ska sänka fjärde staven snart med en whiskey och cola!
Är du nöjd över att ha tolerans? Varför? Ochmenar du verkligen att en kvarting vodka o 6 mg xanax är en bra start på dagen? Tja kanske om man sovit i en pissoar, har du det?

Själv kör jag seda ett år 1 mg xanax om dagen, med 7-14 dagars pauser ibland, och 12 öl i veckan. Så jobbar jag - funkar bra.
Citera
2015-06-22, 16:19
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
Är du nöjd över att ha tolerans? Varför? Ochmenar du verkligen att en kvarting vodka o 6 mg xanax är en bra start på dagen? Tja kanske om man sovit i en pissoar, har du det?

Själv kör jag seda ett år 1 mg xanax om dagen, med 7-14 dagars pauser ibland, och 12 öl i veckan. Så jobbar jag - funkar bra.

Bor och sover i en fin lägenhet och inte i en pissoar. Alla är olika och ja jag är nöjd över min tolerans för jag mår jävligt bra! Har ett bra liv helt enkelt så jag är nöjd.
Citera
2015-06-22, 16:28
Medlem
Citat:
Bor och sover i en fin lägenhet och inte i en pissoar. Alla är olika och ja jag är nöjd över min tolerans för jag mår jävligt bra! Har ett bra liv helt enkelt så jag är nöjd.
Men hade du inte mått bättre utan tolerans, och att ha möjligheten att ta pauser? Vilket du inte kan nu, du mår bra för du tar benzo varje dag högre o högre dos, inser du inte problemet?
Citera
2015-06-22, 16:36
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Men hade du inte mått bättre utan tolerans, och att ha möjligheten att ta pauser? Vilket du inte kan nu, du mår bra för du tar benzo varje dag högre o högre dos, inser du inte problemet?

Klart jag inser problemet, men det är lugnt för jag har knep att minska toleransen. Genom att trappa ner och byta drog i någon vecka. Eller helt enkelt trappa ner bensot tills toleransen är någorlunda låg igen.
Citera
2015-06-22, 17:56
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Har svenska Upjohns utskrivna. Byter dem mot galenikas Ksalol varje gång

Word, vet inte vad de goda serberna gör för att få till de så förbaskat bra. Det är ju inte mer alpra i utan de måste ju ha mdd bindemedel osv att göra.
Citera
2015-06-22, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Word, vet inte vad de goda serberna gör för att få till de så förbaskat bra. Det är ju inte mer alpra i utan de måste ju ha mdd bindemedel osv att göra.
Word, men menar du verkligen att man skulle bli extra hög på Galenikas bindemedel? Ring Mensa direkt
Citera
2015-06-22, 19:42
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Word, men menar du verkligen att man skulle bli extra hög på Galenikas bindemedel? Ring Mensa direkt

Hahahaha, nej jag menar inte att man blir hög av galenikas bindemedel. Utan att bindemedlet isig skulle kunna påverka hur ruset känns, då det är allmänt kännt att olika alprazolam innehållande läkemedel slår olika och har märkbart olika rus. Alprazolam är alprazolam bindemedel och tillsatser kan variera mellan olika tillverkare.

Du kanske ska göra ett test själv för att se fall du har ett iq över 70.
Citera
2015-06-23, 00:57
Medlem
Tjena, kom över ett par 100 ''ksalol'' glaenka idag, de verkade lite för vita och smakade ganska sött samt smulade lätt sönder i munnen, fick det ej i kartform utan endast i zipbag, åt flubromazolam för några dagar sedan så kan anta att min tolerans kan vara rätt hög efter det, (intog ungeför 6-8 0,75mg) och nu sedan 2 dagar efter prövat dessa ksalol, tagit runt 5-6x1mg och känner inte av speciellt myckt mer än avtrubbad samt rökt massa gräs, potent eller fått dlig batch/utbankat?
Peace!
Citera
2015-06-23, 14:41
Medlem
ZeroTollerAntzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fandapox
Tjena, kom över ett par 100 ''ksalol'' glaenka idag, de verkade lite för vita och smakade ganska sött samt smulade lätt sönder i munnen, fick det ej i kartform utan endast i zipbag, åt flubromazolam för några dagar sedan så kan anta att min tolerans kan vara rätt hög efter det, (intog ungeför 6-8 0,75mg) och nu sedan 2 dagar efter prövat dessa ksalol, tagit runt 5-6x1mg och känner inte av speciellt myckt mer än avtrubbad samt rökt massa gräs, potent eller fått dlig batch/utbankat?
Peace!

Ksalol från galenika skall väl endå vara blå? Och dem brukar inte smaka sött, iaf inte enligt mig, dem brukar smaka bra med alprazolam. Visst kan det vara massa annat skit i tabletterna du fått, men vet av egen erfarenhet att flubromazolam ökar toleransen väldigt fort. Men du åt flubro endast en dag säger du? Jag skulle gissa på att du fått några skit ksalol. Finns endel fejkpress häromkring, vet ej vart i landet du bor men detta handlar någonstans i Östergötland jag pratar om där det finns fake ksalol.
Citera
2015-06-23, 16:49
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fandapox
Peace!

Låter som falska, ksalol är bra grejer och har aldrig hört något dåligt om dom äkta. Ska vara ljusblåa,kunna stå på högkant, dom smakar även väldigt mycket alpra gsnska omgående efter man slängt in en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in