Hallå allihopa, förata inlägget här på fb.
Käkar just nu ca 7 mg x om dan, tanken var att ha de till hjälp mot sub/tram at. Känns som att atn på opiaterna börjar avta nu, loperamiden hjälper en hel del mot magproblen ska tilläggas, och är känt för att hjälpa vid opi at som vissa av er kanske känner till.
Xanoren funkar fint nån dag, sen måste jag upp i "monsterdoser" för att känna av, just nu är det för att klara av vardagen, även om jag inte gör speciellt mycket. Ska tilläggas att jag från första början fått sobril utskrivet för ca 2 år sedan, så dagligen har det iaf varit bens under minst ett halvår, alla möjliga sorter. Ska till ett samtal snart med en "självutnämnd" psykiatriker aka socionom elr nått för att prata om öppenvård och möjligtvis ett par veckors avgiftning på sjukhus. Ska även tilläggas att jag rökt cb i ca 3 år i princip dagligen, och tagit opiater både i längre och kortare perioder i samband med jobb under de senaste två åren.
Möjligtvis en rörig text men är en aning förvirrad om hur man ska gå tillväga i framtiden, förutsättningarna har jag, det vet jag , men självdestruktiviteten är ett problem för min del, relationsmässigt bla. Så några tips på hur jag ska gå tillväga, ska tilläggas att jag har tillgång till ca 20 mg xanor nu, slängabi sig dessa före mötet kanske vore något