2014-08-19, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja, just Alprazolam är den benson som faktiskt kan göra mig aggressiv ibland. Även utan alkohol. Tråkigt.

Aa faktiskt. Undrar vad det beror på. Måste vara den snabba det snabba påslaget.
Citera
2014-08-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Absolut. Hade recept på xanor, stesolid och imovane. Bodde en period hemma hos päronen igen av anledningar jag inte går in på här.

Hursom så käkade jag 1-2mg xanor och 10-20mg stesolid om dagen. Jag var helt schizo vissa dagar. Jobbade med min pappa, var aggresiv och oprovocerat dryg och elak fast dom hjälpte mig med boende och jobb.

Xanor kan vara jävligt lömsk, älskar min familj vi har en bra relation till varandra men ändå så blev jag aggressiv mot dem.

Aldrig roligt att bli aggressiv. I synnerhet inte mot sin familj.
Citera
2014-08-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Märkte igår att jag blev aggressiv av xanor utan alkohol. Någon mer som upplevt detta?

Mvh

Ja det händer om någon är jobbig eller jag bara känner för det
Citera
2014-08-19, 16:59
Medlem
Powens avatar
Aldrig blivit aggressiv av bara xanor, men med alkohol inblandat är ju en annan femma
Citera
2014-08-19, 17:44
Medlem
Spliffmeisters avatar
Har aldrig blivit aggressiv på någon form av benzo eller alkohol, inte ens i kombination..

Det är väldigt personligt.
Citera
2014-08-19, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Aldrig roligt att bli aggressiv. I synnerhet inte mot sin familj.

Det sjuka är att jag är pacifist. Jag ser mig själv som en person som bygger vardagen på kärlek och förståelse för utsatta. Aldrig slagit någon, käftar inte på krogen, tar avstånd från våldsamma människor. Blir jävligt skraj för mig själv. Obehagligt att veta att man är kapabel till sådant.
Citera
2014-08-19, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Det sjuka är att jag är pacifist. Jag ser mig själv som en person som bygger vardagen på kärlek och förståelse för utsatta. Aldrig slagit någon, käftar inte på krogen, tar avstånd från våldsamma människor. Blir jävligt skraj för mig själv. Obehagligt att veta att man är kapabel till sådant.

Det är obehagligt att vara osäker på sig själv. Dvs att man har aggressiva tendenser.
Citera
2014-08-19, 22:48
Medlem
Kommer ha en arbetsintervju nu snart. Och har rätt extrem social fobi, bruka vanligtvis ta runt 6mg xanor bara för att klara gå in på Ica o handla.. Har både iktorivil 2mg och xanor som jag har här hemma. Vill inte sluddra lr bli hög lr något sådant under intervjun. Kan jag blanda dessa båda för att klara av intervjun bäst o isf i vilka doser!?

Mvh
Citera
2014-08-19, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saaagas
Kommer ha en arbetsintervju nu snart. Och har rätt extrem social fobi, bruka vanligtvis ta runt 6mg xanor bara för att klara gå in på Ica o handla.. Har både iktorivil 2mg och xanor som jag har här hemma. Vill inte sluddra lr bli hög lr något sådant under intervjun. Kan jag blanda dessa båda för att klara av intervjun bäst o isf i vilka doser!?

Mvh

2mg xanor och 4mg ikto? Nej helt ärligt är det omöjligt att svara på. Totalt individuellt. Testa dig fram hemma?
Citera
2014-08-20, 13:05
Medlem
Hallå allihopa, förata inlägget här på fb.

Käkar just nu ca 7 mg x om dan, tanken var att ha de till hjälp mot sub/tram at. Känns som att atn på opiaterna börjar avta nu, loperamiden hjälper en hel del mot magproblen ska tilläggas, och är känt för att hjälpa vid opi at som vissa av er kanske känner till.

Xanoren funkar fint nån dag, sen måste jag upp i "monsterdoser" för att känna av, just nu är det för att klara av vardagen, även om jag inte gör speciellt mycket. Ska tilläggas att jag från första början fått sobril utskrivet för ca 2 år sedan, så dagligen har det iaf varit bens under minst ett halvår, alla möjliga sorter. Ska till ett samtal snart med en "självutnämnd" psykiatriker aka socionom elr nått för att prata om öppenvård och möjligtvis ett par veckors avgiftning på sjukhus. Ska även tilläggas att jag rökt cb i ca 3 år i princip dagligen, och tagit opiater både i längre och kortare perioder i samband med jobb under de senaste två åren.

Möjligtvis en rörig text men är en aning förvirrad om hur man ska gå tillväga i framtiden, förutsättningarna har jag, det vet jag , men självdestruktiviteten är ett problem för min del, relationsmässigt bla. Så några tips på hur jag ska gå tillväga, ska tilläggas att jag har tillgång till ca 20 mg xanor nu, slängabi sig dessa före mötet kanske vore något
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2014-08-20 kl. 13:09.
Citera
2014-08-20, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Hallå allihopa, förata inlägget här på fb.

Käkar just nu ca 7 mg x om dan, tanken var att ha de till hjälp mot sub/tram at. Känns som att atn på opiaterna börjar avta nu, loperamiden hjälper en hel del mot magproblen ska tilläggas, och är känt för att hjälpa vid opi at som vissa av er kanske känner till.

Xanoren funkar fint nån dag, sen måste jag upp i "monsterdoser" för att känna av, just nu är det för att klara av vardagen, även om jag inte gör speciellt mycket. Ska tilläggas att jg från första början fått sobril utskrivet för ca 2 år sedan, så dagligen har det iaf harit ku under minst ett halvår. Ska till ett samtal snart med en "självutnämnd" psykiatriker aka socionom elr nått för att prata om öppenvård och möjligtvis ett par heckors avgiftning på sjukhus. Ska även tilläggas att jag rökt cb i ca 3 år i princip dagligen, och tagit opiater både i längre och kortare perioder i samband med jobb under de senaste två åren.

Möjligtvis en rörig text men är en aning förvirrad om hur man ska gå tillväga i framtiden, förutsättningarna har jag, det vet jag , men självdestruktiviteten är ett problem för min del, relationsmässigt bla. Så några tips på hur jag ska gå tillväga, ska tilläggas att jag har tillgång till ca 20 mg xanor nu, slängabi sig dessa före mötet kanske vore något

Har du testat Stesolid? En lägre dos Xanor och lite Stesolid kanske vore nåt.

För mig så ger Xanor huvudet ro och Stesolid ger kroppen ro.
Citera
2014-08-20, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Har du testat Stesolid? En lägre dos Xanor och lite Stesolid kanske vore nåt.

För mig så ger Xanor huvudet ro och Stesolid ger kroppen ro.

Fått stess nedtrappning förra året på det lokala bc. Var ren nån månad max (inte helt ren, cb nångång, under denna tid hade jag flickvän, tog slut med henne nu i början på juli efter mitt beteende), sen kan man säga att sen i december har det konstant varit nån form av bens och oftast också nån opi. Var inne inne i ett lyrica bruk under ett par veckor för att sluta med opi, visst det tog bort den atn men helvete vad jobbigt det var att kliva av lyrican.

Kombinitationen stess och x skulle kunna passa, att bara ta stess skulle inte fungera pga min nedstämdhet, men å andra sidan så hjälper ju knappt på x längre. Ska nog lägga upp en plan med läkare på bc, detta är ett krav jag har på mig då jag bor hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in