2015-10-25, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
https://en.wikipedia.org/wiki/Alprazolam

Finns det någon bättre ångestdödare? Älskar Alprazolam
Enda nackdelen är att den bara sätter sig i skallen. Ingen kroppsavslappning
Alpra är min no 1 också men jag ser snarare det du säger som något bra, man kan jobba och fungera i vardagen.

Ikto gillar jag inte för jag blir så tung i kroppen och seg i skallen, men jag vet att många vill ha det så det är en smaksak antar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Klarar ni av att äta Xanor med måtta utan att bli beroende? Mitt sätt är att köpa max 5-10 tabletter åt gången, och vänta 3-4 veckor mellan gångerna. Har svårt att låta bli att ta om jag har det hemma, nästan helt omöjligt. Men om jag inte har det hemma har jag inget jättebehov av mer piller. Om jag hade köpt typ ett 100-pack skulle jag definitivt bli torsk.

Klarar ni av att käka Xanor eller annan benso med måtta?
Inga problem. Käkar alpra dagligen sedan ett år ungefär. Om du lyckas komma till insikten att medicinen fungerar bättre , blir mer riskfri, slipper höja dosen osv - om du behandlar den med respekt och inte äter i onödan. Jag äter mycket mindre än vad jag har ordinerat men det är ett aktivt val man får göra. Det går inte att ha pundartänket o bara köra på med benso för då hamnar man i en mörk nedåtgående spiral och tillslut går det åt helvete på en massa olika sätt.
Senast redigerad av discoHITLER 2015-10-25 kl. 08:56.
Citera
2015-10-25, 11:25
Medlem
Hittade märket Conax 2mg alpra och måste säga att dom var riktigt nice, någon annas som stött på dessa?
Citera
2015-10-25, 13:28
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Har fått tag på 30 1mg alpra blotters free of charge.

Vet inte hur jag ska bruka dessa, har ingen tolerans. Hög dos sällan eller små doser dagligen? Vet inte mycket om Benso överlag och vill inte bygga ett beroende.

Hur du ska bruka dem är ju helt beroende på vad du vill uppnå med bruket...

Lite som att ställa frågan "Jag har köpt en platta öl, hur ska jag dricka den?"

Men, generellt kan jag väl säga att håll dig till en, eller max två dagar i veckan du brukar Alpra, så har du en lägre risk att fastna, eller bygga för hög tolerans.
Citera
2015-10-25, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Hur du ska bruka dem är ju helt beroende på vad du vill uppnå med bruket...

Lite som att ställa frågan "Jag har köpt en platta öl, hur ska jag dricka den?"

Men, generellt kan jag väl säga att håll dig till en, eller max två dagar i veckan du brukar Alpra, så har du en lägre risk att fastna, eller bygga för hög tolerans.
Tack för svaret.

Kommer använda det för att kväva snedtrippar och bakfylleångest
Citera
2015-10-25, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Hittade märket Conax 2mg alpra och måste säga att dom var riktigt nice, någon annas som stött på dessa?

Från vilket land?
Citera
2015-10-25, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Läste på FASS att en vanlig biverkning på Xanor är oro.
Det känns jävligt skumt vet INGEN som blivit orolig av Xanor. Man blir ju lugn som en filbunke

Oro? Måste ju menas med AT, alltså dom syftar på under en avtändning antar jag? för oroad på xanor blir man knappast haha
Citera
2015-10-25, 23:07
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Från vilket land?

På forumet står det ursprungsland USA. Dom flödar marknaden nu, blir nog nästa Ksalol. Fick ett smakprov och klagar inte men vill prova några fler så man verkligen vet.
Citera
2015-10-26, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MDMAfag
På forumet står det ursprungsland USA. Dom flödar marknaden nu, blir nog nästa Ksalol. Fick ett smakprov och klagar inte men vill prova några fler så man verkligen vet.

Är dom små ? typ liknar våra svenska xanor 1mg fast mycket mycket mindre? Tror nämligen jag testat dom nyligen och dom var med från USA sa dom men var rätt bra drag i dom, om det nu är samma.
Citera
2015-10-26, 03:52
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Är dom små ? typ liknar våra svenska xanor 1mg fast mycket mycket mindre? Tror nämligen jag testat dom nyligen och dom var med från USA sa dom men var rätt bra drag i dom, om det nu är samma.

Dom är ganska små, som svenska fotbollar. Står "ALP" på en sidan och A 2 på sidan med brytskåra. Så det är dom du menar.
Citera
2015-10-27, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Klarar ni av att äta Xanor med måtta utan att bli beroende? Mitt sätt är att köpa max 5-10 tabletter åt gången, och vänta 3-4 veckor mellan gångerna. Har svårt att låta bli att ta om jag har det hemma, nästan helt omöjligt. Men om jag inte har det hemma har jag inget jättebehov av mer piller. Om jag hade köpt typ ett 100-pack skulle jag definitivt bli torsk.

Klarar ni av att käka Xanor eller annan benso med måtta?
Ja jag klarar av det. Har haft en påse med 50 1mg hemma. Tar någon då och då och försöker ha mellanrum mellan intagen. har käkat 20~ under tre månader kanske. Dock är det lätt att börja förhandla med sig själv om att ta en extra under kvällen eller ta en en dag man inte ska käka.

Gäller att hålla koll på dom impulserna. Blir sur på mig själv när jag börjar få dom tankarna eftersom jag vet att det är så missbruk börjar.
Så när jag får dom tankarna väntar jag alltid minst 1 vecka innan nästa intag. käkar i 1-3 dagar. Äter jag i 3 dagar väntar jag alltid minst 1 vecka också till nästa intag..
Citera
2015-10-27, 00:46
Medlem
Hej! Depot tabletter ska "Sväljes hela"
Citera
2015-10-27, 03:33
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotsampersonn
Hej! Depot tabletter ska "Sväljes hela"

Enligt läkaren ska dom sväljas hela för att långsamt upptas av kroppen. Men krossar du dom sker upptaget snabbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in