Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Jag hittar bara ett bröllopsfoto.
Men som sagt, sexgrupper och modeller vet jag rätt många snubbar som intresserar sig för. Och kvinnor också för den delen...

Sitter dom också häktade för bortförande/sexuellt samt mord?! Nej men dåså. Som sagt min uppfattning fick en snabb vändning efter att man helt enkelt håller käft om sina teorier/fantasier och kollar runt själv..
2015-06-23, 21:22
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visessen
Slarvigt av dig .

Börja med att kolla SPORT , du ser en bild på en katt.. Klicka in på den och det handlar garanterat inte om en katt.. Sedan kolla vad han gillar och vilka grupper han är med i. Gå in på alla och få din egna uppfattning.

Jag va ju så säker på att det inte va dom men nu är jag 110% säker på att han har försökt/utfört något sexuellt på lisa holm!!! Sjukt kanske pga en Facebook sida men det säger en del om denna mycket "trevliga" samt förnekande mannen.

Ja- förstår vad du menar!
Jag var övertygad innan och nu blev det bara än mer bekräftat
En riktig liten porrgubbe...
2015-06-23, 21:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det går att plocka ut en mobiltelefons plats med tidpunkt både i realtid och retroaktivt. I ett läge där en telefon stängs av/dör, kan man få ut den sista platsen/tidpunkten. Vilket är precis vad som gjorts i detta fall.
Alltså plats och tid. Både i realtid och i förrgår..

Nästa fråga då, får se om du kan svaret på det. Vad blir 1+1?
Du kan få ut platsen där den dör/stängs av ja.
Vilket innebär att de vet var telefonen fanns vid ca 18.30 - men inte var den fanns när pappan dök upp där eller hur nära han varit den efter det.
2015-06-23, 21:23
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Länk, tack. Måste gå med i gruppen "serial killers".
Det är bara en gammal sida på nätet där man kunde registrera mobiltelefoner för att kunna spåra dom om de blev stulna. Jag tvivlar på att de finns kvar längre?
2015-06-23, 21:24
Medlem
Jag skulle tro att koppling mellan MGM och mordet kan vara att de hittat en cigarettfimp från ett öststatsmärke i samband med ett klädesplagg eller smycke.
Medlem
Citat:
Skämtar ni eller? Tror ni det finns bevis på hans facebook? Brukar försöka undvika den här men ibland kan man inte låta bli att

Vill förtydliga mig här nu.... Jag snackar ingen teori/bevis.. Jag pratar nu om vilken egen uppfattning jag bildat mig av denna "trevliga", förnekande och säkert mycket tystlåtna mannen.
Medlem
fallen-angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Verkligen - så ni sitter vid landsvägen och antecknar bilnummer...

Är det en särskild utsedd till det eller engagerar det hela byn?

Att en bil passerar eller syns i en by är knappast särskilt misstänkt liksom --- byn ligger liksom inte i en återvändsgränd i skogen. Den har bland annat ett kafé där det stannar massa mystiska bilar och tar en fika t ex.

Härmed kan vi bekräfta att nej, du bor inte på landet.
Landsvägar och byar hit och dit.

Jag bor på landet, i skogen, vildsvin, älgar, harar ,rådjur runt knuten.
Vi är 4 hus där jag bor.
Närmsta har jag 10 meter till.
Det finns ingen jävla landsväg här.
Hör och häpna, min grannjävel har litauer boendes i trädgården i husvagnar.
Och jopp, bilar går då inte obemärkt förbi här. Trots att jag inte bor vid någon landsväg.

Det, är landet min vän.
Och jo det existerar.
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Skulle han alltså fråga detta allt medan han bar omkring på liket? För om han skulle åkt iväg med liket i bilen och placerade det i denna byggnad så måste han ju på något vis flyttat liket från bilen till byggnaden och då kan vem som helst dyka upp. Är du så här dum eller gör du dig till för att få dina 50000? Hur vanligt är det att en person som precis mördat någon åker och placerar liket i random byggnad? Är det inte vanligare att liket placeras i sjö, hav eller i skogen typ? Nej, dina teorier om pappan suger, minst sagt!

Ja, suck. Det är detta som gör att spekulationerna fallerar. Sen har garanterat en masttömning skett.
Och hittills besvarar vederbörande inte mina konkreta frågor som skulle kunna belägga påståendet.
2015-06-23, 21:25
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
Nej det är inte en landsväg. Även här bevisar du att du inte har den minsta aning om något öht!
Klart det är en landsväg om bussen trafikerar sträckan?
Medlem
djembelelles avatar
Citat:
Skämtar ni eller? Tror ni det finns bevis på hans facebook? Brukar försöka undvika den här men ibland kan man inte låta bli att
Nej! Jag tror inte det finns bevis på hans hemsida. Men kanske något av hans karaktär visar sig. Då menar jag inte bilder på nakna flickor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harvey440
Inte d han säger heller, bara att just HAN blev 110% säker. Vi andra kanske höjde på ögonbrynen, lr sket i d alls. Fritt val
Hon* och det är helt rätt.
2015-06-23, 21:26
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visessen
https://m.facebook.com/nerijus.bilevicius.7?v=info&nocollections=1&expand ed=relationship

Där är den äldre broderns Facebook. Klicka först in på -om honom. Kolla -SPORT , där ser du en bild på en katt klicka på den (sexgrupp). Sedan kollar du -GILLAR , klicka på en i taget även om du inte förstår vad det står (sexgrupper, modeller mm)
Jag kollade. Han har lite bilder på sexställningar. Vad har det med mordet att göra? Visst kan det finnas något där som jag inte sett men det är alldeles för långsökt. Tänk alla som kollar hårdporr, är de potentiella kvinnomördare nu?
Senast redigerad av irishrage 2015-06-23 kl. 21:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in