Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Men är du en åsna? SW säger att rasism bottnar i kasst intellekt och dålig utbildning, jag svarade att de inte alls är så eftersom några av historiens intelligentaste och utbildade människor var rasister.
Sen att din hjärna inte kan förstå och fatta att Linné var rasist är ditt problem tyvärr.
Må så vara men att säga att rasister har kass intelligens och dålig utbildning är ju inte riktigt sant! eftersom det finns många intelligenta människor och utbildade som är just det rasister... Lika lite som det är sant att säga så om antirasister.
Finns väl gott om skäl att vara rasist om du vinner politiska poäng på det? och lika många skäl att inte vara det om du vinner politiska poäng på det. Ja och så många hot som Obama fått tagit emot tror jag ingen annan president fått mottaga bara de säger det mesta om synen på människor emellan.
Att det finns större skillnader mellan olika människoraser finns det bevis för, varför tror du annars mörkhyade människor är så bra på löpning tex medans vita är bättre på simning? Det finns olika mediciner beroende på om du är vit,svart eller gul.
Tror bestämt jag skrev kasst intellekt, vilket hör ihop med kass utbildning.
Och jag vidhåller nog detta, rasism och intellekt hör inte ihop.
är man verkligen rasist om man bara är det pga populism?
Vänta bara till Hillary blir president…då jävlar kommer du få se på hot, offentliga trakasserier och massiv nedsvärtning i amerikanska medier.
Och dessa skillnader finner du också mellan folk med samma pigmentering eller hur?
och inte fasen sitter du och klankar ner hårt mot vita gubbar som springer långsamt för att höja vita gubbar som springer snabbt till skyarna som bättre människor än de förstnämnda? eller?
De bästa sprintrarna i världen både de mer explosiva och de segaste är svarta ja.
Tycker du att detta är ett tillräckligt gott skäl för att vita kvinnor ska spottas på för att de ligger med Bolt ex?
man baxnar verkligen ibland på detta forum...