Citat:
Ursprungligen postat av
DjILY
Vilket trams. Det säger mer om din intelligens att kalla något som inte är det, för "teori". Om den "teoretiska grunden" är att den ena av männen är mördaren, den andra mannen hjälpte till med grovjobbet av hanteringen av kroppen och kvinnan skyddar de båda, ja då är det nog en slutsats som nog de allra flesta redan har kommit till, på egen maskin.
Så var hittar du "intelligensen"? Är det i de utbroderade fördomarna? Är det i att "teorin" inte har anknutit till något av de detaljer vi vet (var?, när?, hur?)? Är det okunskapen om vårt grannland eller bara de snaskiga detaljer som PhDSalander helt och hållet fantiserat ihop?
Nej du, den "teorin" är rena trivialiteterna invävda i irrelevanta fantasier. Inte mycket till intelligens, desto mer fantasi och okunskap.
😀✌🏼️kul att du ger dig på en postare som inte är den som skrivit inlägget!!
det fetade: är det en förutsättning för att skriva ngt anser du?! men jag tycker det är så många var när hur så det lämnar jag tills vidare det blir fastslaget! Men jag ser ju att du skriver " vi vet" var när hur så det vore intressant att du berättade det för som jag uppfattat är inget var - när - hur - fastslaget o kommer endast vara spekulationer och antaganden tills dess FUP dyker upp!
Det finns olika intresseområden i en mordtråd, inget utesluter väl det andra att fundera kring?