2015-06-14, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Och så får vi tillbaka Enterfeldt och förhoppningsvis Ollas. Laget ser mycket bättre ut än förra året i och med det. Lägg till att våra unga spelare verkligen växte in i det i slutet av året och förmodligen kommer fortsätta på samma sätt i år. Lindblom gjorde 15 poäng på 37 matcher förra året, hans första SHL-säsong. Han kommer bli intressant att se.

Tycker det ser ljust ut i år!
Fick inte enterfeldt en till skada och skulle missa början av säsongen?
Citera
2015-06-14, 14:21
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mille678
Fick inte enterfeldt en till skada och skulle missa början av säsongen?
Han skulle väl opereras igen tror jag. Dessutom sätter jag en peng på att Ollas är helt slut. Trots detta skulle jag vilja påstå att Brynäs är en en het guldkandidat nästa år.
Citera
2015-06-14, 14:57
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Dessutom sätter jag en peng på att Ollas är helt slut.
Tyvärr tror jag att du har rätt. Tycker han känns så deppig när han pratar om det. Att "man får se hur det går, men just nu känns det bra".
Citera
2015-06-14, 16:58
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Lite märkligt i denna tråden det är bara bottenlagen Brynäs och Luleå samt looser laget Leksand som kommenteras.... Det stor värvningarna i det intressanta lagen syns det inte mycket av.
looser laget?

loserlaget menar du väl ändå?
Citera
2015-06-14, 17:08
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Om du läser vad Wallmark själv säger så är det Luleå som gäller om han inte tar en tröja i NHL-laget. Alltså inte AHL vilket är helt rätt tänkt för en spelare med hans kvaliteter, även om han kanske förlorar nån lönekrona nästa säsong.

Men sen landar han där och Canes GM och Wallmarks agent utövar påtryckningar där alla tycker att det bästa såklart är om Wallmark tar ett år i AHL. Vad gör Wallmark då?

Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
För er som undrar om en utvärdering av Brynäs reklamfria tröjor finns den att läsa här.

http://www.brynas.se/artikel/67312/

Och totalt så ökade väl Brynäs med 2 miljoner i reklamintäkter jämfört med förra året?

Vore kul att veta vad 7 miljoner back egentligen beror på förresten. För tittar man i årsredovisningen så var matchintäkterna snarlika som året innan. Hade jag varit medlem i BIF hade jag ställt styrelse/ledning mot väggen men det är ju jag.
Senast redigerad av Kalle-Kotte 2015-06-14 kl. 17:21.
Citera
2015-06-14, 18:47
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Lite märkligt i denna tråden det är bara bottenlagen Brynäs och Luleå samt looser laget Leksand som kommenteras.... Det stor värvningarna i det intressanta lagen syns det inte mycket av.

Looser.. Stor värvningarna.. Det intressanta lagen..

Skriver du med röven? Vilken värvning är det du vill ska kommenteras? Johan Sundström som knappast imponerat på någon på ett par år?
Citera
2015-06-14, 19:07
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Du behöver inte försvara brynäs med att säga,när vann ni guld sist? Frölunda är ett topplag och brynäs ett mittenlag/bottenlag
Tja, det mäter ju framgång något som Frölunda och framförallt Modo inte sett mycket av på senare tid.
Citera
2015-06-14, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Tja, det mäter ju framgång något som Frölunda och framförallt Modo inte sett mycket av på senare tid.
Att vara ett topplag är framgång också,Det är inte Brynäs framförallt inte Modo heller men året då Brynäs vann guld så var man inte heller ett topplag,Brynäs hade en topp det året och har sedan inte imponerat fast det har frölunda gjort.
Citera
2015-06-14, 19:42
Bannlyst
Citat:
...och har sedan inte imponerat fast det har frölunda gjort.
Röflunda imponerat!? När då???
Citera
2015-06-14, 19:57
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Röflunda imponerat!? När då???
2004/2005.
Citera
2015-06-14, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
2004/2005.
Ptja, var ju bara för HV71 hade ett par skador den säsongen
Citera
2015-06-14, 20:48
Medlem
94jackars avatar
Calle Ridderwall lämnar HV enligt MrMadhawk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in