2015-06-09, 10:55
  #433
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Alltså. Den här substansen och kåthet.. har aldrig upplevt det intensivare. Inte ens på affe.. lustigt

Blir man jättekåt av 3-CMC?
Citera
2015-06-09, 12:04
  #434
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Blir man jättekåt av 3-CMC?
Det svampsson skrev verkar lovande.
Citera
2015-06-09, 13:16
  #435
Medlem
Hur är askys? ?? Jämför med rckems?
Citera
2015-06-09, 16:27
  #436
Medlem
Sallinskiis avatar
La precis en order hos asken (innan kl 17) på 3g av denna substans efter att jag läst på lite, hoppas verkligen jag får de imorgon då jag körde postförskott och verkligen är i "akut" behov av att få tag i någon CS...

Vad jag läst så är denna "hyfsat lik Amfetamin" till ruset ändå? Med inslag av Eufori och lycka? Så antar att den går till viss del på de serotogena receptorerna i hjärnan? (Och i så fall hur pass mycket skulle ni som testat de uppskatta att de drar de på serotoninet? Går själv på SSRI medicinering så kommer ta de väldigt aktsamt med denna substans!)

I övrigt är de någon som har erfarenhet av askens 3-CMC? Har ju även läst om att folk skickat upp så mycket som 500mg i snoken på en gång, riktigt dom doserna vågar jag nog mig inte på, så vad skulle ni säga för att "känna av de"? 150-200mg nasalt?

Och till sist! De är inget man börjar hallucinera och skit på väl? Och man kan föra sig "normalt" bland folk vad jag uppfattat?

- Alla svar och information är varmt välkommen! må väl allesammans!

Mvh.
Citera
2015-06-09, 17:43
  #437
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
La precis en order hos asken (innan kl 17) på 3g av denna substans efter att jag läst på lite, hoppas verkligen jag får de imorgon då jag körde postförskott och verkligen är i "akut" behov av att få tag i någon CS...

Vad jag läst så är denna "hyfsat lik Amfetamin" till ruset ändå? Med inslag av Eufori och lycka? Så antar att den går till viss del på de serotogena receptorerna i hjärnan? (Och i så fall hur pass mycket skulle ni som testat de uppskatta att de drar de på serotoninet? Går själv på SSRI medicinering så kommer ta de väldigt aktsamt med denna substans!)

I övrigt är de någon som har erfarenhet av askens 3-CMC? Har ju även läst om att folk skickat upp så mycket som 500mg i snoken på en gång, riktigt dom doserna vågar jag nog mig inte på, så vad skulle ni säga för att "känna av de"? 150-200mg nasalt?

Och till sist! De är inget man börjar hallucinera och skit på väl? Och man kan föra sig "normalt" bland folk vad jag uppfattat?

- Alla svar och information är varmt välkommen! må väl allesammans!

Mvh.

150-200mg att börja med är lämpligt om du inte har tolerans sedan tidigare och samtidigt som sagt bara vill känna på det lite först. Räcker det inte är det bara att fylla på med mer. Föra dig normalt är väl en definitionsfråga och är helt dosberoende.

På 150mg skulle jag tippa på att du är hyfsat normal, lite gladare och pratsammare bara. Däremot på 300mgdoseringar skulle jag inte umgås med folk som inte visste om att jag var påverkad. Jag har ej upplevt några hallucinogena drag på den här.
Citera
2015-06-09, 18:22
  #438
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
150-200mg att börja med är lämpligt om du inte har tolerans sedan tidigare och samtidigt som sagt bara vill känna på det lite först. Räcker det inte är det bara att fylla på med mer. Föra dig normalt är väl en definitionsfråga och är helt dosberoende.

På 150mg skulle jag tippa på att du är hyfsat normal, lite gladare och pratsammare bara. Däremot på 300mgdoseringar skulle jag inte umgås med folk som inte visste om att jag var påverkad. Jag har ej upplevt några hallucinogena drag på den här.

De lät fint! Tackar för svaren! Brukar kunna bete mig väldigt bra på cs över lag utan att de märks! Och pratglad gör ingenting att jag blir då jag ska på en tillställning där de kan uppskattas att vara social på!

Mvh.
Citera
2015-06-09, 18:30
  #439
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finlol
Hur är askys? ?? Jämför med rckems?

Asken har precis fått hem inte många som hunnit testa än.
Citera
2015-06-09, 19:42
  #440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
Asken har precis fått hem inte många som hunnit testa än.
Vet! Men någon har säker och eller när den tittat in i tråden kan den svara direkt!
Btw vet du hur denna är med alkohol, är dem som vissa andra rc-cs att man fortfarande är lika dizzy av alkoholen eller är det som dos att men bara har dem "bra" delarna av alkoholen kvar?
Citera
2015-06-09, 19:48
  #441
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finlol
Vet! Men någon har säker och eller när den tittat in i tråden kan den svara direkt!
Btw vet du hur denna är med alkohol, är dem som vissa andra rc-cs att man fortfarande är lika dizzy av alkoholen eller är det som dos att men bara har dem "bra" delarna av alkoholen kvar?

Ingen aning dricker ingen alkohol
Citera
2015-06-09, 19:50
  #442
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
150-200mg att börja med är lämpligt om du inte har tolerans sedan tidigare och samtidigt som sagt bara vill känna på det lite först. Räcker det inte är det bara att fylla på med mer. Föra dig normalt är väl en definitionsfråga och är helt dosberoende.

På 150mg skulle jag tippa på att du är hyfsat normal, lite gladare och pratsammare bara. Däremot på 300mgdoseringar skulle jag inte umgås med folk som inte visste om att jag var påverkad. Jag har ej upplevt några hallucinogena drag på den här.

Fuck va jag kommer gå loss på den här med en brud asså, & det antagandet gör jag endast på det du skrivit. verkar fett lovande ja.

har du testat 4-CMC?
Citera
2015-06-09, 20:02
  #443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Fuck va jag kommer gå loss på den här med en brud asså, & det antagandet gör jag endast på det du skrivit. verkar fett lovande ja.

har du testat 4-CMC?
Någon som kan gemföra 3an och 4an?
Vilken är det mest kabooom bakom?
Citera
2015-06-09, 22:12
  #444
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11-11
Någon som kan gemföra 3an och 4an?
Vilken är det mest kabooom bakom?

3-cmc alla dagar i veckan, 4-cmc suger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in