Citat:
Ursprungligen postat av
Sallinskii
La precis en order hos asken (innan kl 17) på 3g av denna substans efter att jag läst på lite, hoppas verkligen jag får de imorgon då jag körde postförskott och verkligen är i "akut" behov av att få tag i någon CS...
Vad jag läst så är denna "hyfsat lik Amfetamin" till ruset ändå? Med inslag av Eufori och lycka? Så antar att den går till viss del på de serotogena receptorerna i hjärnan? (Och i så fall hur pass mycket skulle ni som testat de uppskatta att de drar de på serotoninet? Går själv på SSRI medicinering så kommer ta de väldigt aktsamt med denna substans!)
I övrigt är de någon som har erfarenhet av askens 3-CMC? Har ju även läst om att folk skickat upp så mycket som 500mg i snoken på en gång, riktigt dom doserna vågar jag nog mig inte på, så vad skulle ni säga för att "känna av de"? 150-200mg nasalt?
Och till sist! De är inget man börjar hallucinera och skit på väl? Och man kan föra sig "normalt" bland folk vad jag uppfattat?
- Alla svar och information är varmt välkommen! må väl allesammans!
Mvh.
150-200mg att börja med är lämpligt om du inte har tolerans sedan tidigare och samtidigt som sagt bara vill känna på det lite först. Räcker det inte är det bara att fylla på med mer. Föra dig normalt är väl en definitionsfråga och är helt dosberoende.
På 150mg skulle jag tippa på att du är hyfsat normal, lite gladare och pratsammare bara. Däremot på 300mgdoseringar skulle jag inte umgås med folk som inte visste om att jag var påverkad. Jag har ej upplevt några hallucinogena drag på den här.