Citat:
Ursprungligen postat av
Xenofluro-Ei
krillchill
Blandat 3-cmc med 4-bmc 60/40 med doseringarna 100mg 3-cmc & 50mg 4-bmc men jag föredrog de båda separat då jag upplevde blodtryckshöjning och tryck känsla över bröstet som gick över när ruschen dalade.
Men min rekommendation är att inte experimentera med två olika rc substanser.
MVH
/Forskaren Xenoxx

tjena! var ett tag sen. Pur3zone här (account orättvist avstängt, sitter på en polares).
Testade att blanda Neb och 4-bmc och det var bara en mardröm i 1-2 timmar, usch.
Dok har jag gått på metamina nasalt ca 50mg under tiden jag kört 3-cmc men aldrig vågad slänga ihop det i samma spruta då jag ej hittar någon info om det hela.
Ruschen på 3-cmc är ju fan en av dem sjukaste jag fått i mig IV, iaf den första minuten.
Men jag skulle gärna vilja prova att köra amfeta och 3-cmc dok reglera doserna så klart annars lär huvudet och hjärtat sprängas med 250-300mg 3cmc tillsammans med 300mg amfeta.
Hade mer tänk kanske 150 3c + 100-150 amfeta. Men fick efter den förra blandningen veta hur illa de skulle kunna gå, jag tog ändå små doser men jag har aldrig känt sån vasko någosin, spolade så varmt vatten på fötterna att jag fick en blåsa, tappade fan kännslen totalt.
Det är Varning på dessa blandningar gottfolk Hade jag tagit fulldos då hade jag nog förlorat både händer å fötter och kanske tom livet om jag hade haft otur.
Blanda inte RCs IV iaf. oralt ska det funka om man trappar upp doserna försiktigt.
så alternativet är amfeta nasalt och en panna på ynka 50-100mg 3cmc en kort stund efter peak för att se hur det går...
MVH