2015-05-05, 19:27
  #313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Att dricka alkohol på 3-cmc borde väl vara bra? Aldrig druckit på en cs förut men antar att det blir är en trevlig kombination? Förmodar att man slipper tröttheten som annars kan uppstå då man dricker.

Även jag tycker att det går kanonbra att sänka ett par burkar i samband med 3-cmc.
Citera
2015-05-05, 19:46
  #314
Medlem
Någon som blandat i lite amfetamin tillsammans med den här eller 4-bmc???
var det nice? dosering? intagningsätt?


Evigt tacksam

MVH
Citera
2015-05-05, 23:32
  #315
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillchill
Någon som blandat i lite amfetamin tillsammans med den här eller 4-bmc???
var det nice? dosering? intagningsätt?


Evigt tacksam

MVH
krillchill
Blandat 3-cmc med 4-bmc 60/40 med doseringarna 100mg 3-cmc & 50mg 4-bmc men jag föredrog de båda separat då jag upplevde blodtryckshöjning och tryck känsla över bröstet som gick över när ruschen dalade.
Men min rekommendation är att inte experimentera med två olika rc substanser.

MVH
/Forskaren Xenoxx
Citera
2015-05-06, 01:16
  #316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenofluro-Ei
krillchill
Blandat 3-cmc med 4-bmc 60/40 med doseringarna 100mg 3-cmc & 50mg 4-bmc men jag föredrog de båda separat då jag upplevde blodtryckshöjning och tryck känsla över bröstet som gick över när ruschen dalade.
Men min rekommendation är att inte experimentera med två olika rc substanser.

MVH
/Forskaren Xenoxx

tjena! var ett tag sen. Pur3zone här (account orättvist avstängt, sitter på en polares).
Testade att blanda Neb och 4-bmc och det var bara en mardröm i 1-2 timmar, usch.

Dok har jag gått på metamina nasalt ca 50mg under tiden jag kört 3-cmc men aldrig vågad slänga ihop det i samma spruta då jag ej hittar någon info om det hela.

Ruschen på 3-cmc är ju fan en av dem sjukaste jag fått i mig IV, iaf den första minuten.
Men jag skulle gärna vilja prova att köra amfeta och 3-cmc dok reglera doserna så klart annars lär huvudet och hjärtat sprängas med 250-300mg 3cmc tillsammans med 300mg amfeta.
Hade mer tänk kanske 150 3c + 100-150 amfeta. Men fick efter den förra blandningen veta hur illa de skulle kunna gå, jag tog ändå små doser men jag har aldrig känt sån vasko någosin, spolade så varmt vatten på fötterna att jag fick en blåsa, tappade fan kännslen totalt.

Det är Varning på dessa blandningar gottfolk Hade jag tagit fulldos då hade jag nog förlorat både händer å fötter och kanske tom livet om jag hade haft otur.
Blanda inte RCs IV iaf. oralt ska det funka om man trappar upp doserna försiktigt.


så alternativet är amfeta nasalt och en panna på ynka 50-100mg 3cmc en kort stund efter peak för att se hur det går...

MVH
Citera
2015-05-07, 13:27
  #317
Medlem
G.Bs avatar
Någon som beställt från RCBolaget på sista och kan ge feedback på deras batch? Blir grymt sugen på att beställa en femma nu när dem har rea
Citera
2015-05-08, 17:43
  #318
Medlem
Fick idag sample (0,66 gram) på denna från labrat.nu. Testar nu och återkommer med recension...

Snortat ca 30-40 mg nu och dricker en bärs... sved rätt rejält i näsa och hals.
__________________
Senast redigerad av Zebbie 2015-05-08 kl. 18:22.
Citera
2015-05-08, 19:09
  #319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Fick idag sample (0,66 gram) på denna från labrat.nu. Testar nu och återkommer med recension...

Snortat ca 30-40 mg nu och dricker en bärs... sved rätt rejält i näsa och hals.

Det var en fegis-dos
Hur gick det?
Citera
2015-05-09, 02:13
  #320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levererarn
Det var en fegis-dos
Hur gick det?

Hände inte så mycket, blev lite piggare och på lite bättre humör bara. Ska testa större dos senare, men känns säkrast att inte ta för mycket första gången.
Citera
2015-05-09, 14:07
  #321
Medlem
Själv brukar jag vara uppe i 100-140mg's linor. Har en hel del erfarenhet men tycker ändå inte ett det är någon jätte lina.
Jag får hur som helst rätt bra skjuts på en sådan och speciellt den första för kvällen.
Citera
2015-05-09, 22:26
  #322
Medlem
Bomba detta? Bu eller bä?

Har inte super mycket och vill ha en bra kick, så man inte sväljer ner en stor och en stadig lina och bomben inte tar

gärna snabba svar
Citera
2015-05-10, 00:23
  #323
Medlem
hj80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xinot
Bomba detta? Bu eller bä?

Har inte super mycket och vill ha en bra kick, så man inte sväljer ner en stor och en stadig lina och bomben inte tar

gärna snabba svar

När min näsa skrek av smärta efter allt snårtande så testade jag att bomba.
Mitt råd:Gör det inte!
Det är bara slöseri av dom små fina diamanterna
Jag fick inte alls samma rush å kick som när jag snortat det...
__________________
Senast redigerad av hj80 2015-05-10 kl. 00:30.
Citera
2015-05-10, 00:50
  #324
Medlem
hj80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmsl
Mitt kom idag från rckemikalier.s* trots strulet med banken, rcbolagets kom inte trots inget strul med banken. Trevlig påsk!

RCkem e grymma!!!!! Beställer man på morgonen så har man det oftast dagen efter, fint inpackat =)

Däremot RCbolaget: Beställde av dom och det kom inget. Hörde av mig för att fråga om det var skickat och fick till svar att det var sänt för tre dagar sedan. Efter en vecka, fortfarande inget i brevlådan. Hör av mig till dom igen och förklarar att jag är besviken då det var min första beställning från dom. Önskar att dom kompenserar eller skickar igen och skriver att jag tyvärr kommer lämna dåligt betyg om jag inte fått mina varor.
Får tillbaka ett långt mail där dom anser att jag "hotar" dom, att dom ALDRIG haft problem med posten, och att jag lika gärna kan ha fått det men försöker lura dom på mer???!!!

SNÄLLA, VI SNACKAR 2-3 g!


Pissig service tycker jag i alla fall och dom förlorade mig och många fler som kunder p.g.a. detta. Men det är klart, rcBol kanske tyckte det var värt den där 500ingen jag pröjsa för INGENTING, för jag har fortfarande inte fått det och nu har det gått flera veckor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in