Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxgammon
Och det vi ser på filmen ska bara ignoreras menar du? Du menar att folk inte ska få ha åsikter om det de ser där? Det vet väl för fan alla här inne att det inte är vi på fb som dömer ut straff, men lik förbannat kan vi ha åsikter om saken.
Åsikter är en sak men att ge sig på folks facebook, lägga ut adresser och prata om öppna brevlådor e.t.c är något helt annat.
Något jag personligen inte bryr mig om, folk får gärna besöka henne... OM DET VISAR SIG ATT HON ÄR ENLIGT POLIS OCH ÅKLAGARE SKYLDIG TILL DE BROTT SOM HON BLIVIT ANMÄLD FÖR.
Nu säger jag inte att det är du som ligger bakom att hennes facebook är nere eller att folk hängt ut henne, men mindre begåvade sågspån här inne triggas igång av det som fan och av ditt beteende; de kan inte själva tänka logiskt utan går bara efter vad du/alla andra som skriker och gapar högst gör. Sitter du och säger att hon är skyldig så finns det vissa svagare individer som ser det som grönt ljus för att dra igång hela processen (Facebook, hemadress e.t.c)
Indirekt får ju du ett ansvar, fast det inte har något med dig att göra då.