Citat:
Ursprungligen postat av
8332
Jag ser det också som väldigt konstigt att man skulle säga att man har blivit biten när det nu fanns både vittnen och kameror på bussen; då är det inte på sin plats att ljuga. Men det kanske hon försökte göra i alla fall, vilket är dumt men det är nog inte troligt för så dum är väl ingen.
Visst att man kan överdriva och säga att man blev hårt slagen fast man inte blev det men att hon skulle säga att hon blivit biten när hon inte blivit det, på en buss full med vittnen och kamera; nej det tror jag som sagt inte på.
Skulle det visa säg att hon verkligen har ljugit så är hon verkligen blond men jag finner det föga otroligt även om det finns personer som skulle ljuga när sådant är lätt att kolla upp.
Det finns så mycket som talar att hon inte skulle ljuga.
Video ifrån bussen finns.
Reaktionen såg verklig ut på videon.
Enligt rapporten så åkte hon dessutom med en kollega till sjukhuset direkt efter händelsen.
Varför åka dit direkt efter händelsen med en kollega om hon nu ljuger inför mobil kamerorna.
Skulle man inte arbeta vidare då och varför blanda in en kollega om det inte stämmer.
Hon kan omöjligt att veta att denna händelsen skulle få så här stora proportioner så att hon blev tvungen att ljuga för att skydda sig.
Doktorn kan lätt se om hon har bitit sig själv för att skydda sin story.
Visst om hon är snabbtänk samt lite blåst eftersom händelsen har filmats med en buss full med vittnen så kan hon har ljugit men jag finner det föga otroligt.
Så jag tycker det är otroligt att folk dömer henne som lögnerska när det inte finns något bevisat att så är fallet.