2015-06-05, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Undra hur många facebook meddelanden dom låtsasvakterna fick för deras facebook gick ner fort

Lika bra att ta bort det tills utredningen av avslutad och offentlig, så man med säkerhet kan avgöra om de är skyldiga eller inte. Just nu verkar ju INGEN bry sig om de faktiskt är skyldiga till något eller ej vilket förbluffar mig.
Citera
2015-06-05, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
I rättvisans namn har jag inga problem med halmstrån, video och fler vittnen (10+) får avgöra vem som är skyldig eller inte. Det är inget som någon här inne kan göra, alla inblandade även chauffören är oskyldiga tills motsatsen bevisats.

Och det vi ser på filmen ska bara ignoreras menar du? Du menar att folk inte ska få ha åsikter om det de ser där? Det vet väl för fan alla här inne att det inte är vi på fb som dömer ut straff, men lik förbannat kan vi ha åsikter om saken.
Citera
2015-06-05, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Och det vi ser på filmen ska bara ignoreras menar du? Du menar att folk inte ska få ha åsikter om det de ser där? Det vet väl för fan alla här inne att det inte är vi på fb som dömer ut straff, men lik förbannat kan vi ha åsikter om saken.

Åsikter är en sak men att ge sig på folks facebook, lägga ut adresser och prata om öppna brevlådor e.t.c är något helt annat.

Något jag personligen inte bryr mig om, folk får gärna besöka henne... OM DET VISAR SIG ATT HON ÄR ENLIGT POLIS OCH ÅKLAGARE SKYLDIG TILL DE BROTT SOM HON BLIVIT ANMÄLD FÖR.

Nu säger jag inte att det är du som ligger bakom att hennes facebook är nere eller att folk hängt ut henne, men mindre begåvade sågspån här inne triggas igång av det som fan och av ditt beteende; de kan inte själva tänka logiskt utan går bara efter vad du/alla andra som skriker och gapar högst gör. Sitter du och säger att hon är skyldig så finns det vissa svagare individer som ser det som grönt ljus för att dra igång hela processen (Facebook, hemadress e.t.c)

Indirekt får ju du ett ansvar, fast det inte har något med dig att göra då.
Senast redigerad av 8332 2015-06-05 kl. 17:12.
Citera
2015-06-05, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Undra hur många facebook meddelanden dom låtsasvakterna fick för deras facebook gick ner fort

Jag tror dom åkte ner ganska snabbt.
Det hade vart det första man gjorde när man kom hem om man har varit med om en händelse.

För folk älskar att hänga ut folk.

Sen är 99% för fega att göra något men hota älskar folk.
Citera
2015-06-05, 17:13
Medlem
Citat:
Åsikter är en sak men att ge sig på folks facebook, lägga ut adresser och prata om öppna brevlådor e.t.c är något helt annat.

Något jag personligen inte bryr mig om, folk får gärna besöka henne... OM DET VISAR SIG ATT HON ÄR ENLIGT POLIS OCH ÅKLAGARE SKYLDIG TILL DE BROTT SOM HON BLIVIT ANMÄLD FÖR.

Så varför valde du då att ge dig på mig? Jag har inte gett mig på någons facebook, ej lagt ut adresser och inte heller sagt att någon ska göra något med brevlådorna. Ge dig på dom som sysslar med sånt i så fall istället för att hoppa på mig med ditt dravel!
Citera
2015-06-05, 17:15
Medlem
Citat:
Så varför valde du då att ge dig på mig? Jag har inte gett mig på någons facebook, ej lagt ut adresser och inte heller sagt att någon ska göra något med brevlådorna. Ge dig på dom som sysslar med sånt i så fall istället för att hoppa på mig med ditt dravel!

Indirekt blir du ansvarig eftersom det är ditt snack som eldar igång mindre begåvade och svagare individer utan hjärnkapacitet till att förstå bättre.

Jag sätter gärna en påminnelse till mig själv om att dra iväg ett PM till dig i höst när vi fått reda på hur det ligger till så ska jag hjälpa dig här inne att elda igång folk men det är som sagt först efter vi har hela bilden, bevis och utredningen är avslutad som vi ska börja prata om högafflar och pissa i brevlådor.

Jag kan personligen också bli den första i tråden som går ut och säger "Nu har jag läst och tagit del av alla bevis, jag hade fel och ber om ursäkt. Hon är skyldig, skyldig bortom alla tvivel" , det gör jag så gärna.

Tills dess ska vi alla bara sitta ner i båten och ta det lugnt.
Senast redigerad av 8332 2015-06-05 kl. 17:21.
Citera
2015-06-05, 17:32
Medlem
Citat:
Indirekt blir du ansvarig eftersom det är ditt snack som eldar igång mindre begåvade och svagare individer utan hjärnkapacitet till att förstå bättre.

Jag sätter gärna en påminnelse till mig själv om att dra iväg ett PM till dig i höst när vi fått reda på hur det ligger till så ska jag hjälpa dig här inne att elda igång folk men det är som sagt först efter vi har hela bilden, bevis och utredningen är avslutad som vi ska börja prata om högafflar och pissa i brevlådor.

Jag kan personligen också bli den första i tråden som går ut och säger "Nu har jag läst och tagit del av alla bevis, jag hade fel och ber om ursäkt. Hon är skyldig, skyldig bortom alla tvivel" , det gör jag så gärna.

Tills dess ska vi alla bara sitta ner i båten och ta det lugnt.

Jag eldar inte igång en jävel. Vem fan skulle jag elda igång? Så jävla lågt av dig att hoppa på mig personligen när dina argument tog slut och du blev motbevisad. Alla som läst mina inlägg på fb vet att jag är helt emot alla typer av våld. Jag tycker också du ska komma med källor när du indirekt i dina inlägg påstår att jag ska ha uppmanat folk att pissa i brevlådor eller springa med högafflar, för det är lögn!

Skicka du PM bara, men PM läser jag inte och svarar därför inte heller på. Men det ska bli kul att få säga "vad var det jag sa" i ditt lögnaktiga nylle sen.

Det är du som säger att busschauffören vevat oprovocerat. Vi får väl se!

I denna tråd diskuterar vi detta kriminalfall och vad vi tycker om vad som hänt med busschauffören osv, om du inte visste det.
Senast redigerad av hoaxgammon 2015-06-05 kl. 17:38.
Citera
2015-06-05, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Alla ska ju betala för sig!

Hur menar du då? Ska busschauffören som kör bussen också betala alltså? Eller hur tänkte du där?
Citera
2015-06-05, 18:03
Bannlyst
Citat:
Hur menar du då? Ska busschauffören som kör bussen också betala alltså? Eller hur tänkte du där?
busschauffören åkte på sin fritid?
Citera
2015-06-05, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
busschauffören åkte på sin fritid?

Nej, han åkte i tjänsten. Han hade precis gått av sitt 11-timmarspass och var på väg till depå där han byter om.
Citera
2015-06-05, 18:14
Bannlyst
Citat:
Nej, han åkte i tjänsten. Han hade precis gått av sitt 11-timmarspass och var på väg till depå där han byter om.

Har du en länk till en artikel över påståendet; busschauffören åkte i tjänst ?
Citera
2015-06-05, 18:17
Medlem
Citat:
I denna tråd diskuterar vi detta kriminalfall och vad vi tycker om vad som hänt med busschauffören osv, om du inte visste det.

Det får du gärna ha åsikter om men det här är en pågående utredning så tills dess ska vi se upp med att kalla någon skyldig/oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in