Citat:
Helt ärligt så förstår jag inte?
Jag hänvisar till fakta inte FB inlägg nu.
Har du inte läst någonting tidigare i tråden?
Chauffören var på väg till depå och behöver ingen biljett? Färdbeviset ska räcka, dvs kontrollanterna har blivit felinformerade.
Enligt vittne på bussen så har han inte betett sig hotfullt (vilket hon är villig att vittna om i rätten) utan att han på väg ut från bussen vid hållplats blivit nerbrottad då kontrollanterna ville hålla kvar honom.
Sen bitandet vet jag ingenting om förutom en kvinna på filmen som häller vatten på sin hand efter att tumultet är över , och säger högt "varför bet du mig din idiot".
Jag upprepar fortfarande att chauffören ska inte behöva bli behandlad så och jag känner medkänsla och blir uppriktigt ledsen när jag ser filmen.
Jag hänvisar till fakta inte FB inlägg nu.
Har du inte läst någonting tidigare i tråden?
Chauffören var på väg till depå och behöver ingen biljett? Färdbeviset ska räcka, dvs kontrollanterna har blivit felinformerade.
Enligt vittne på bussen så har han inte betett sig hotfullt (vilket hon är villig att vittna om i rätten) utan att han på väg ut från bussen vid hållplats blivit nerbrottad då kontrollanterna ville hålla kvar honom.
Sen bitandet vet jag ingenting om förutom en kvinna på filmen som häller vatten på sin hand efter att tumultet är över , och säger högt "varför bet du mig din idiot".
Jag upprepar fortfarande att chauffören ska inte behöva bli behandlad så och jag känner medkänsla och blir uppriktigt ledsen när jag ser filmen.
Du fattar inte for att det handlar om nagot helt annat: Vita manniskors radsla for svart styrka, kropp, utseende,kultur och vad vita har haft for sig i historien.
Det verkar som manga vita sitter och vantar pa hamnd. Och historien har tyvarr hjarntvattat dom. Man kan inte se pa en manniska som en manniska och behandla dom sa som vita behandlat (behandlar) svarta. Darfor behovs tankar som: "dom ar farliga', "dom bits", "dom ar laskiga", "dom ar negrer inte manniskor". Dom fortjanar det helt enkelt.
Det vita glommer ar att andra manniskor inte har blivit hjarntvattade och ser igenom det bisarra beteendet.
Och det finns def ett pris att betala, och tiden narmar sig for det. Och det ar sant som oroar och haller gemene vite flashbackare uppe om natterna.
Sa jag haller med, det ar mest synd om vita svensk man. Trots all trygghet,pengar och makt.
Never go full retarded...