2015-05-06, 15:33
Medlem
Jag köpte när de precis vart lagligt, några veckor senare kom snuten hem till mig så var inte så dum och köp på de "lokala apoteket" om de är ett litet ställe, vet inte om de var just därför men kan varit det!
Citera
2015-05-06, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majvurt
Jag köpte när de precis vart lagligt, några veckor senare kom snuten hem till mig så var inte så dum och köp på de "lokala apoteket" om de är ett litet ställe, vet inte om de var just därför men kan varit det!
Får hoppas jag slipper det :S
Citera
2015-06-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majvurt

Sluta hitta på
Citera
2015-06-02, 11:19
Medlem
Varunummer 250795 och 210678 tillverkas inte längre och går inte att beställa.. Finns det andra pumpar på apotek.se än Omnifix från Braun Medical AB?
Citera
2015-06-02, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Varunummer 250795 och 210678 tillverkas inte längre och går inte att beställa.. Finns det andra pumpar på apotek.se än Omnifix från Braun Medical AB?
Varför skulle dom här 2 inte tillverkas längre/inte gå att beställa?
Finns med på apoteket som produkt, inga hänvisningar till att den skulle vara slutad att tillverkas etc.
Citera
2015-06-02, 18:49
Medlem
Citat:
Hon gav mig en annan sort, kan kolla om jag hittar numret på mina sen när jag är
Hemma!
Citera
2015-06-03, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Varför skulle dom här 2 inte tillverkas längre/inte gå att beställa?
Finns med på apoteket som produkt, inga hänvisningar till att den skulle vara slutad att tillverkas etc.

Har varit på flera apotek och alla sa samma sak, går inte och beställa längre dessa varunummer
Citera
2015-06-04, 12:33
Medlem
Citat:
Har varit på flera apotek och alla sa samma sak, går inte och beställa längre dessa varunummer

samma sak här, och jag var lite förbannad för jag hade mina sista verktyg inför helgen
Citera
2015-06-04, 13:15
Medlem
Sorry att jag frågar, men hur köper man sprutor/kanyler?
Läste att apoteket bara får sälja till dem som ska använda det för mediskt bruk eller liknande.
Tittade på FS för ett tag sen och tror inte att någon säljer där, vart får man tag på det?
Citera
2015-06-05, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hey-
Sorry att jag frågar, men hur köper man sprutor/kanyler?
Läste att apoteket bara får sälja till dem som ska använda det för mediskt bruk eller liknande.
Tittade på FS för ett tag sen och tror inte att någon säljer där, vart får man tag på det?

Säljer inte apoteket får du väl köpa från samma snubbe som kokar ihop testot på spisen i källaren
Citera
2015-06-07, 15:34
Medlem
DarkDemonGirls avatar
Vilka storlekar behöver man för att skjuta och vilka tillbehör?7
Något annat man ska tänka på?
Citera
2015-06-23, 19:21
Medlem
Nu låter ja säkert helt korkad men så det ni säger är att jag kan köpa sprutor på Apoteket bara så där? Gäller det även om jag inte har något bevis på någon medicin som kräver sprutor?
Jag bor i en väldigt liten by där ALLA känner varandra så jag undrar om jag kan helt enkel köpa dessa saker på nätet lagligt från Apoketekt.se? Då jag vill inte att ryktet ska storma runt byn att jag köper sprutor...
Nästa fråga. Fins det någon annan aktuell och grön leverantör på nätet som skickar inrikes som ni kan rekommendera som är grön?
Är svensk tillbringat mer än hälften av mitt liv i USA där jag har alltid kunnat gå in på vilket apotek som helst och köpa up till 30 sprutor utan att dom ställer några frågor alls.
Hjälpsamma svar uppskatas något enormt.
Tusen tack :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in