Citat:
Ursprungligen postat av
swedensd
Nu låter ja säkert helt korkad men så det ni säger är att jag kan köpa sprutor på Apoteket bara så där? Gäller det även om jag inte har något bevis på någon medicin som kräver sprutor?
Jag bor i en väldigt liten by där ALLA känner varandra så jag undrar om jag kan helt enkel köpa dessa saker på nätet lagligt från Apoketekt.se? Då jag vill inte att ryktet ska storma runt byn att jag köper sprutor...
Nästa fråga. Fins det någon annan aktuell och grön leverantör på nätet som skickar inrikes som ni kan rekommendera som är grön?
Är svensk tillbringat mer än hälften av mitt liv i USA där jag har alltid kunnat gå in på vilket apotek som helst och köpa up till 30 sprutor utan att dom ställer några frågor alls.
Hjälpsamma svar uppskatas något enormt.
Tusen tack :-)
Nu är ju köpa kanyler i sverige på apoteket, att det bara är att glida in är ju en sanning med viss modifikation tyvärr
Om det är förordnat av läkare så är ju det deras skyldighet enligt lag att sälja till dig,, men inte annars
då är det den "enskilde" expediten som avgör och det är ju roligt att en kork ska få vara beslutsfattare om du ska få dom eller inte
Så att bara glida in betyder inte att du får köpa dom :/
/shady