Citat:
Ursprungligen postat av
Kommunistfittan
Det skulle vara intressant med en kommentar från anteri17 angående Bajens tabellplacering. Alla som inte trodde att de skulle sluta topp 5 var ju kompletta idioter, enligt den omåttligt dryge och självgode herren.
Visa mig det inlägget där jag skriver detta. Ut och sök i cyberrymden. Eller bespara dig letande - för jag har aldrig skrivit det du påstår. Skånejävel.
Citat:
Ursprungligen postat av
eternussermo
Han var lika optimistiskt lagd när det gällde hans Sirius i superettan, tycker min tippade tiondeplats känns mer realistisk.
Ska jag behöva dra Sirius-historiken för dig för sjunde gången? Är det så att man blir omåttligt trög på äldre dagar? Sirius var fegt, ineffektivt och extremt drabbade av skador - ändå nådde man mina minikrav. Är du så här dum på riktigt? Ska detat behövas skrivas varje månad tills du ligger i graven? Vad du nu bidrar med på forumet kan jag inte förstå. Avstängning för låg kvalitet vore något för modsen att införa. För just nu är du en hackande grammofonskiva.
Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Jag väntar på när Pablo Pinones Arce ska visa att han håller för Allsvenskan.
Och kära mishima. Som så sällan har rätt, och därför så ofta måste sola sig i glansen för en liten prestigevinst - om något så obetydligt som hur en spelare presterar. Ska du inte dra fram några ekonomiska kalkyler som ska beskriva Allsvenskans topp om tio år? Det är sånt du kan. Resten kan du överlämna åt andra.
...........................................
Om vi ska lämna den låga nivån - som jag återigen inte startade. Att jag bemöter usla inlägg, helt utan högre syfte än provokation, med diverse smädelser - ska inte modsen bry sig om. Kan man hoppas. Så om vi ska höja nivån så har Bajen både truppen och spelet för att man skulle satsat mot en femte plats, och där målet såklart ska vara en plats någonstans på övre halvan. Men har man då en dålig fysprofil, en feghet till rotation, en Nanne som övertid tar extremt mycket energi med sitt onöjda sätt att vara - blandat med att man inte alls fått med sig de poäng man ska få med sig de senaste fyra omgångarna - då ligger man där man ligger.
Med den analysen i åtanke har inte jag fel i min prediction av var man ska klassa in Bajen inför säsongen, och var man som Bajen ska sträva mot för position. Det är alltid analysen bakom som är det intressanta. Det ger ju ingenting om folk sitter inför säsongen och tippar slutresultat på olika klubbar, om man inte har en analys och om man inte följer upp vad som gått rätt och fel i den prediction man haft.
Men mishima, eturnessemo och kommunistfittan är små användare som vill trycka dit en av fotbollsforumets bästa användare. Låt så vara i så fall. Och att dessa tre sedan får en flock med sig det får man räkna med.