4 922 besökare online
967 819 medlemmar • 50 535 937 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Film och filmproduktion Film: listor och rekommendationer
Svara på ämne
Ämnesverktyg
N.I.B
Medlem
N.I.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii 
Mark Millar som skrev den grafiska novellen till Kingsman skrev även Kick-Ass, därför som de är så pass lika.

Och Matthew Vaughn som regisserat båda.

Rakii
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.I.B 
Och Matthew Vaughn som regisserat båda.

Japp, jag glömde att nämna det, men tack att du skrev det så jag slapp det! Är lite på lyran nu med efter allt för många billiga lager...

N.I.B
Medlem
N.I.Bs avatar
Citat:
Japp, jag glömde att nämna det, men tack att du skrev det så jag slapp det! Är lite på lyran nu med efter allt för många billiga lager...

Jag är med lite på lyset Jag sågMad Max: Fury Road (2015) senast och det var bra. Jävla rolig aktion! 3/5

Rakii
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.I.B 
Jag är med lite på lyset Jag sågMad Max: Fury Road (2015) senast och det var bra. Jävla rolig aktion! 3/5

Tredje akten var klart bäst även om andra också var riktigt bra, gav den en fyra av fem i betyg men The Road Warrior är fan bättre ändå!

N.I.B
Medlem
N.I.Bs avatar
Citat:
Tredje akten var klart bäst även om andra också var riktigt bra, gav den en fyra av fem i betyg men The Road Warrior är fan bättre ändå!

Jag har inte sett den sen jag var liten. Tänkte se den nu och se vilken som är bäst!

Mordum87
Medlem
Mordum87s avatar
Men helvete vad Mad Max var överskattad då.
Vafan är det med människor idag? Visst den var häftig och allt det där.. men var den lika häftig och konsekvent påtaglig som Terminator 2 t.ex? Verkligen inte. Denna film kommer hamna snabbt som ögat på ICA-hyllan.. sanna mina ord. Skärp förfan till er nu.
Hardy är en fröjd för ögonen som alltid men jag tror nog Theron tar priset den här gången! Kvinnan verkar besitta de flesta skådis-register, vilket är beundransvärt.

Stark 2 av 5. (Eller halvstabil 3a, välj själv)

Svara på ämne
Svara Topp Dela