Flashback bygger pepparkakshus!
2015-05-25, 02:07
Medlem
NirvanAs avatar
Varför hör man alltid att han är jude/halvjude? Varifrån kommer det ryktet?
Citera
2015-05-25, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Japp klart han måste efter sin mindre bra utspel om att vara homo inte är naturligt. Han verkar blivit förlåten.

Till Moms försvar så sa han aldrig att det inte var naturligt. Han sa att han såg homosexualitet som en avvikelse.
Homosexualitet finns bland människor som djur och är därmed befäst som fullkomligt naturligt.
Men detta är inte samma sak som att det är normalt, dvs tillhör normen. Därmed är det en avvikelse och det är sjukt hemskt att man inte ska kunna säga det utan att få en massa skit för det.

Tack och hej leverpastej.

PS. Kom på att jag hade skvaller om Moms också. Inget särskilt kul, men han agerade tydligen reseledare under gymnasietiden och kom hem full till hotellet en kväll och beklagade sig med något i stil med "Åh, jag ska aldrig någonsin dricka igen".
Citera
2015-05-25, 03:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagsvag
Till Moms försvar så sa han aldrig att det inte var naturligt. Han sa att han såg homosexualitet som en avvikelse.
Homosexualitet finns bland människor som djur och är därmed befäst som fullkomligt naturligt.
Men detta är inte samma sak som att det är normalt, dvs tillhör normen. Därmed är det en avvikelse och det är sjukt hemskt att man inte ska kunna säga det utan att få en massa skit för det.

Tack och hej leverpastej.

PS. Kom på att jag hade skvaller om Moms också. Inget särskilt kul, men han agerade tydligen reseledare under gymnasietiden och kom hem full till hotellet en kväll och beklagade sig med något i stil med "Åh, jag ska aldrig någonsin dricka igen".

Jo han menade det inte som det sedan printades ut Han har ju dock nyss även vunnit ESC åt oss så han är förlåten för det mesta! Han är grym helt enkelt
Citera
2015-05-25, 08:18
Medlem
Bluebeast72s avatar
Tydligen hotad efter o ha softat med benen på albaniens flagga:

http://www.bt.se/kultur-noje/zelmerl...tagram-bild-2/
Citera
2015-05-25, 09:33
Medlem
Hakalabakalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tydligen hotad efter o ha softat med benen på albaniens flagga:

http://www.bt.se/kultur-noje/zelmerl...tagram-bild-2/

Haha! Skön snubbe den där Måns. Steg lite i mina ögon!
Har själv en albansk flagga som dörrmatta.
Citera
2015-05-25, 10:03
Medlem
Spionorganisations avatar
Måns är en duktig artist och professionellt i allt han gör. Han ser riktigt bra ut och har charm men vilken torr humor mannen har.
Citera
2015-05-25, 10:27
Bannlyst
Någon som har skärmdump på Måns och flaggan?
Citera
2015-05-25, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Någon som har skärmdump på Måns och flaggan?

Sök på "måns zelmerlöw instagram" och välj "chacad" (den lilla pilen efter webbadressen, men före "Översätt den här sidan".

Jag är inte helt säker på att det är den bilden men skulle tro att det är det. Har tagit stjärndump men verkar som att det inte går att lägga in.

Kanske funkar med denna länk innan bilden försvinner: http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=se
Citera
2015-05-25, 11:42
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför hör man alltid att han är jude/halvjude? Varifrån kommer det ryktet?
Inget jag känner till. Däremot har han nattmän och lumpsamlare bland sina anor och några verkar vara bördiga från Finland...
http://scangen.se/efterlysningar.php...=ny&svar=22845
Citera
2015-05-25, 12:37
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Jag vill jätte gärna se den där bilden Alla talar om just nu, den där Albaner retar sig på. verkar inte finnas någonstans.

edit: tog inte lång tid innan jag fann den, var ett x antal personer som sparat den ^^
Senast redigerad av DeaDeaDea 2015-05-25 kl. 12:42.
Citera
2015-05-25, 12:45
Hörde på radion att han ska visa sig fram i Lund senare idag.
Tror ni att han går säker efter bilden med Albaniens flagga? Eller kommer alla albaner från Malmö att invadera Lund och gå bärsärk?

Alma Berlin
Citera
2015-05-25, 12:51
Här är flaggan det pratas om.

Alma Berlin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in