2015-05-25, 15:55
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaBerlinWalters
Här är flaggan det pratas om.

Alma Berlin

haha albansk flagga trodde det var en Svensk. tänkte det var nåt konstigt han blivit hotad för en svenskflagga.

undra vem måns satte på när han vann?
Citera
2015-05-25, 16:31
Bannlyst
Citat:

Alma Berlin

Ja, det var ju väldigt uppenbart att det är Albaniens flagga han ligger på - inte! Men varför ligger den där över huvud taget i så fall? Det kan ju faktiskt vara en röd pläd med något motiv på!
Citera
2015-05-25, 16:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Alma Berlin

Men jösses alltså. Hur kan någon ens komma på tanken att bli upprörd?!
Citera
2015-05-25, 16:36
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
Inget jag känner till. Däremot har han nattmän och lumpsamlare bland sina anor och några verkar vara bördiga från Finland...
http://scangen.se/efterlysningar.php...=ny&svar=22845
Det sägs emot att anmodern Gustava Petersson Berg, skulle vara född 1800 i Ekenäs i Finland. Istället pratas om att hon är född ett annat datum år 1800 i Karlskrona. Problemet är att den person som föds i Karlskrona, dör som barn. I så fall kan hon möjligen vara den yngre systern, född 1804, som fick samma namn.
Då det ändå står omnämnt att hon är född I Finland, så tror jag mer på att hon är det, men kanske inte just i Ekenäs. Berg är dessutom ett finskt zigenarnamn och det känns inte alltför långsökt att hon som sådan skulle kunna slå sig ihop med svenska tattare/resanden. Att en person född i Karlskrona Amiralitetsförsamling skulle göra det, känns mer främmande. Jag har inte tittat närmare på de föräldrarna, men fadern bör ju ha någon militär anknytning av något slag och det känns inte helt rätt i sammanhanget.
Absolut inget ont om Måns, jag är bara intresserad av släkthistoria. Tyckte det var kul att han vann Eurovision och fick till och med en tår i ögat när det stod klart att han vunnit :-)
Citera
2015-05-25, 16:50
Medlem
Ingen som vet vem hans flickvän är??
Citera
2015-05-25, 18:16
Medlem
Någon som vet när Måns gick i Tunaskolan i Lund? Jag är lika gammal som honom och gick där i ett år
Citera
2015-05-25, 19:46
Medlem
elgecys avatar
Det här är alltså killen som tidigare talade ut om att hans problem med att vara trogen? Oj vad det ska knullas brudar nu
Citera
2015-05-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthew0rld
Ingen som vet vem hans flickvän är??

Vem har sagt att det är en flickvän?
Citera
2015-05-25, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför hör man alltid att han är jude/halvjude? Varifrån kommer det ryktet?
Zelmer Selmer låter judiskt fast antagligen kom det från en ancestor som hette selma löv
Senast redigerad av capodaster 2015-05-25 kl. 20:13.
Citera
2015-05-25, 20:12
Medlem
Måns även kallad Mens, för att han är en fitta!
Citera
2015-05-25, 20:18
Bannlyst
Varför är albaner så nationalistiska? Rätta mig om jag har fel men är inte Albanien Europas fattigaste land? De hade ju haft det bättre om de hade blivit erövrade av vilket annat land som helst.
Citera
2015-05-25, 20:21
Medlem
Har själv toapapper med albanska flaggor på, får även köpa en dörrmatta med den albanska/zigenska flaggan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in