2014-02-07, 19:07
Medlem
mrshylocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Har Zlatan börjat få knackig ekonomi? Ser att han börjat hora för Volvo. Tråkig reklam iofs.
http://www.youtube.com/watch?v=wPxSeoEEERg
(FB) Zlatan gör reklam för volvo.

Bara för att någon gör reklam betyder inte det att det är knackig ekonomi..

Nja, artister/skådisar har ju lite credd att tänka på i deras val av reklam. De har mer att förlora s.a.s. Hur mycket reklam med Persbrandt i har du sett?
Citera
2014-02-08, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrshylock
Nja, artister/skådisar har ju lite credd att tänka på i deras val av reklam. De har mer att förlora s.a.s. Hur mycket reklam med Persbrandt i har du sett?
http://www.youtube.com/watch?v=ogaJYwuczFk
Citera
2014-02-09, 14:43
Medlem
Ferdawoons avatar
Då tycker jag det är mer fascinerande att ingen kommenterat hur Måns svingade naken över scenen på QX Gay-gala!
Eller att han i samma program sa att han hade gjutit av sin snopp, och fick det att låta som om den stod där i kulisserna till Allsången.
Citera
2014-03-21, 19:17
Medlem
ZTs avatar
Måns Zelmerlöw: homosexualitet är en avvikelse Länk: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18586265.ab
Citera
2014-03-21, 19:20
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
Måns Zelmerlöw: homosexualitet är en avvikelse Länk: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18586265.ab

Varför inte?
Livet är väl som en ny baseballhandske...
En del är perversa, andra inte, medan en del förnekar alltihop.
Senast redigerad av Rimbert 2014-03-21 kl. 20:14.
Citera
2014-03-21, 19:40
Medlem
gardasjon96s avatar
Från aftonbladet

Citat:
Runt middagsbordet stöter den före detta Allsångsledaren på mothugg, främst från Miriam Bryant.
Hon konfronterar Zelmerlöw och frågar: ”Så du menar att homosexualitet är en avvikelse?”.
– Ja, det menar jag. Jag menar inte att det är något fel över huvud taget. Men det naturliga är ju att det är en man och kvinna som gör barn ihop. Och därmed får hela arten att fortplantas, säger Zelmerlöw.
Miriam Bryant: Men det är väl fullt lika naturligt att man och man, kvinna och kvinna vill ligga med varandra?
– Nej, det är inte lika naturligt. Om vi ser till att de inte skapar barn ihop. Någonstans måste det vara så att det finns en grundläggande tanke i oss från födseln att vi ska föra arten vidare och det tror jag finns i alla arter, säger Måns Zelmerlöw.
När Nöjesbladet når Måns Zelmerlöw på fredagskvällen är han ångerfull.

Åsiktskorridoren är så smal att man slår kinderna i väggarna när man ler....
Citera
2014-03-21, 20:14
Medlem
P55s avatar
Har läst om det i båda slasktidningarna och det är ganska samstämmiga uppgifter så lite kan nog vara sant det han sa i programmet. Det är ju bara synd att han inte kan stå för sina åsikter utan måste ursäkta sig. Jävla pajas!
Citera
2014-03-21, 20:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Har läst om det i båda slasktidningarna och det är ganska samstämmiga uppgifter så lite kan nog vara sant det han sa i programmet. Det är ju bara synd att han inte kan stå för sina åsikter utan måste ursäkta sig. Jävla pajas!
Tycker det var lite magstarkt att kalla honom för en "jävla pajas".
Du brukar ju vara ganska balanserad annars...
Citera
2014-03-21, 20:22
Medlem
Sverige är rätt obehagligt när ren fakta behandlas som en felaktig åsikt.

Avviker inte homosexualitet från normen finns det ju inget att tjafsa om och det behövs heller inga HBTQ-organisationer - då det är lika normalt som heterosexualitet.

Alltså inte nervösare för en 14-årig kille att visa upp sin första pojkvän för farmor och farfar, än om det vore en flickvän.

Vad är det som händer egentligen? Tönt-Måns ska naturligtvis backa med. För helvete sluta med de här backningarna, GB blev senast i dag jagade för att de hade en isglass som kunde väcka associationerna till en kuk. Finns det inget drev så går det alltid skapa...
Citera
2014-03-21, 20:23
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Tycker det var lite magstarkt att kalla honom för en "jävla pajas".
Du brukar ju vara ganska balanserad annars...

Ja men jag retar mig lite på dom som är så kallade "offentliga personer" och sen inte kan stå för sin åsikt när det börjar brännas under fötterna. Har som programledare och underhållare inget emot honom, men han måste ju stå för det han säger och inte vika sig när bögmaffian börjar ryta.
Citera
2014-03-21, 20:25
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ja men jag retar mig lite på dom som är så kallade "offentliga personer" och sen inte kan stå för sin åsikt när det börjar brännas under fötterna. Har som programledare och underhållare inget emot honom, men han måste ju stå för det han säger och inte vika sig när bögmaffian börjar ryta.

Han jobbar liksom i musikalvärlden där 9 av 10 män är homo...hade ju blivit ohållbart.
Citera
2014-03-21, 20:27
Medlem
Rimberts avatar
Citat:

Det är väl upp till honom vilken offentlig profil han vill ha.
För min del får han sätta på grannens get, bara jag slipper se.
Man kommer nog ingenstans i kändisvärlden heller, utan ett stort mått av hyckleri.
Fast jag förstår ändå inte varför han tar ett sådant avstånd från bögerier, det är ju högsta mode inom kändisvärlden idag att ha alternativa sexualiteter...
Senast redigerad av Rimbert 2014-03-21 kl. 20:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in