2015-05-18, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigvig62
Härligt med spa. Är lite sugen på att kosta på mig något liknande. Vad rekommenderar du för tid? 2timmar eller?

1,5 timma funkar också men två timmar är bättre. Eller ja, det beror ju på hur nogräknad massösen är. Mina 90 minuter blev 2 timmar och 10 minuter innan jag var påklädd och på väg ut genom dörren.

Gången dessförinnan då jag bokade 2 timmar blev det snarare 1,5 timma men jag klagar inte, det har man liksom inget för. Gäller att hitta guldkornen och så kör man så länge det går. Förr eller senare är de väck från salongen eller så har jag tröttnat...
Citera
2015-05-20, 13:41
Medlem
Jag har idag varit med om någonting väldigt ovanligt när det kommer till Thaimassage. Någonstans utanför stockholm finns det en liten frisörsalong där det jobbar en väldigt välsvarvad och sexig tjej som frisörska. Jag har varit där några ggr och klippt mig och vi har pratat om både det ena och det andra. En gång dök ämnet thaimassage upp och hon sa att hon hade ett bord stående bakom disken i ett annat rum. Det hade tidigare jobbat en annan tjej där som gett massage till vissa "utvalda", dock ville dom hålla det lite hemligt då dom inte ville bli kända som ett "thaimassage hak" utan som en frisörsalong. Nu hade den andra tjejen slutat och bordet stod kvar och samlade damm. Hon sa typ förbigående att om jag ville så kunde hon försöka massera mig någon gång, så länge jag höll det för mig själv och hade översikt med att hon i princip har noll erfarenhet när det kommer till massage.

Eftersom hon är både snygg och sexig så tackade jag såklart ja till erbjudandet, och bokade tid för massage första gången förra veckan. Det första som hände var att hon blev förvånad och lite blyg av det faktum att jag tog av mig naken vilket hon nog inte tänkt på att man brukar göra. Vi körde igång och massagen var inte speciellt bra och man kände att hon inte gjort det här speciellt ofta förr. Hon snuddade till några gånger innan vändning, och efter vändning sa hon typ oj oj oj och virade in ballen i en liten handduk. Jag bad om ursäkt för att jag hade stånd men hon sa att det var ok och att jag skulle vara glad att den fungerade som det skulle. Massagen avslutades utan erbjudande om extra, men efteråt sa hon att hon kände sig "very excited" och att nästa gång kunde hon försöka med ett hj om jag ville. Eftersom det var hennes första "professionella" massage tog hon bara 250kr för en timme.

Idag var det dags för nästa gång, och jag var full av förväntningar när jag gick dit. Hon vet att jag gått mycket på thaimassage i Sverige och hon frågade hur mycket det brukade kosta för olika extratjänster. Jag var ganska ärlig och sa att för HJ brukar dom vilja ha uppåt 500 extra men det brukar sluta med 150-200kr extra, för BJ vill dom ibland ha uppåt 1000kr extra men det brukar sluta på 350-500kr extra, B2B (som jag fick förklara vad det var) kunde man pruta ner till 500-800kr och sex kunde man få ner till 750-1000kr extra. Men jag sa att det viktigaste var att den som gav massagen var bekväm med att göra det.

Efter vändning var det lite leenden och skratt från oss båda men hon oljade in mig och började ge mig ett HJ. Jag såg att hon var rätt osäker i situationen och försökte verkligen visa att jag njöt av det och det uppskattade hon. Hon frågade om jag ville se hennes bröst och det ville jag såklart och fick möjlighet att både smeka och slicka dom. Det syntes att hon själv var upphetsad av situationen och hon frågade om jag ville att hon skulle använda läpparna vilket jag såklart INTE tackade nej till. Mina händer smög lite försiktigt ned till hennes trosor och smekte utsidan av dom, men hon visade med sitt kroppsspråk att hon inte var bekväm att jag rörde henne där vilket jag såklart respekterade.
Efter följde ett blandat BJ/HJ (utan kondom) och avslutades med ett ordentligt sprut som hon såg ut att bli imponerad av. Hon tvättade sedan av mig, avslutade massagen och efteråt bjöd hon på frukt och kaffe. Hon frågade MIG hur mycket hon borde ta betalt (hur ofta brukar det hända???). Jag sa att jag inte visste och hon bestämde sig för 500kr för alltihopa, vilket jag tycker var ett riktigt bra pris.

Hon har inte så många frisörkunder så jag satt kvar nästan en timme och pratade med henne. Jag berättade om en del personliga saker och sa att jag faktiskt var en ganska blyg person med dåligt självförtroende, speciellt när det kommer till sex. Jag sa att jag önskar att jag hade någon som bara kunde lära upp mig utan några krav, och hon sa halvt på skämt att "I could be your teacher, haha".

Jag nappade och sa typ, "på riktigt?". Hon tittade på mig en stund och tänkte efter och sa "varför inte". Vi bestämde att nästa gång ska jag få ge henne massage och hon ska lära mig att slicka muff och smeka en tjej som ett proffs. Hon sa att hon inte var bekväm med "fucking" eftersom hon är gift, men hon tillade även "but I also really need some excitement..." så det blir nog hela baletten i alla fall. Antagligen kommer jag få bestämma priset då också och det pågår en strid mellan mitt samvete och min plånbok men antagligen kommer jag ge henne 1000kr, för det är det fan värt med tanke på hur skysst hon varit.

Den här upplevelsen har varit jävligt unik för mig iaf och jag har besökt MÅNGA thaimassage ställen.
Citera
2015-05-20, 15:30
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Jag har idag varit med om någonting väldigt ovanligt när det kommer till Thaimassage. Någonstans utanför stockholm finns det en liten frisörsalong där det jobbar en väldigt välsvarvad och sexig tjej som frisörska. Jag har varit där några ggr och klippt mig och vi har pratat om både det ena och det andra. En gång dök ämnet thaimassage upp och hon sa att hon hade ett bord stående bakom disken i ett annat rum. Det hade tidigare jobbat en annan tjej där som gett massage till vissa "utvalda", dock ville dom hålla det lite hemligt då dom inte ville bli kända som ett "thaimassage hak" utan som en frisörsalong. Nu hade den andra tjejen slutat och bordet stod kvar och samlade damm. Hon sa typ förbigående att om jag ville så kunde hon försöka massera mig någon gång, så länge jag höll det för mig själv och hade översikt med att hon i princip har noll erfarenhet när det kommer till massage.

Eftersom hon är både snygg och sexig så tackade jag såklart ja till erbjudandet, och bokade tid för massage första gången förra veckan. Det första som hände var att hon blev förvånad och lite blyg av det faktum att jag tog av mig naken vilket hon nog inte tänkt på att man brukar göra. Vi körde igång och massagen var inte speciellt bra och man kände att hon inte gjort det här speciellt ofta förr. Hon snuddade till några gånger innan vändning, och efter vändning sa hon typ oj oj oj och virade in ballen i en liten handduk. Jag bad om ursäkt för att jag hade stånd men hon sa att det var ok och att jag skulle vara glad att den fungerade som det skulle. Massagen avslutades utan erbjudande om extra, men efteråt sa hon att hon kände sig "very excited" och att nästa gång kunde hon försöka med ett hj om jag ville. Eftersom det var hennes första "professionella" massage tog hon bara 250kr för en timme.

Idag var det dags för nästa gång, och jag var full av förväntningar när jag gick dit. Hon vet att jag gått mycket på thaimassage i Sverige och hon frågade hur mycket det brukade kosta för olika extratjänster. Jag var ganska ärlig och sa att för HJ brukar dom vilja ha uppåt 500 extra men det brukar sluta med 150-200kr extra, för BJ vill dom ibland ha uppåt 1000kr extra men det brukar sluta på 350-500kr extra, B2B (som jag fick förklara vad det var) kunde man pruta ner till 500-800kr och sex kunde man få ner till 750-1000kr extra. Men jag sa att det viktigaste var att den som gav massagen var bekväm med att göra det.

Efter vändning var det lite leenden och skratt från oss båda men hon oljade in mig och började ge mig ett HJ. Jag såg att hon var rätt osäker i situationen och försökte verkligen visa att jag njöt av det och det uppskattade hon. Hon frågade om jag ville se hennes bröst och det ville jag såklart och fick möjlighet att både smeka och slicka dom. Det syntes att hon själv var upphetsad av situationen och hon frågade om jag ville att hon skulle använda läpparna vilket jag såklart INTE tackade nej till. Mina händer smög lite försiktigt ned till hennes trosor och smekte utsidan av dom, men hon visade med sitt kroppsspråk att hon inte var bekväm att jag rörde henne där vilket jag såklart respekterade.
Efter följde ett blandat BJ/HJ (utan kondom) och avslutades med ett ordentligt sprut som hon såg ut att bli imponerad av. Hon tvättade sedan av mig, avslutade massagen och efteråt bjöd hon på frukt och kaffe. Hon frågade MIG hur mycket hon borde ta betalt (hur ofta brukar det hända???). Jag sa att jag inte visste och hon bestämde sig för 500kr för alltihopa, vilket jag tycker var ett riktigt bra pris.

Hon har inte så många frisörkunder så jag satt kvar nästan en timme och pratade med henne. Jag berättade om en del personliga saker och sa att jag faktiskt var en ganska blyg person med dåligt självförtroende, speciellt när det kommer till sex. Jag sa att jag önskar att jag hade någon som bara kunde lära upp mig utan några krav, och hon sa halvt på skämt att "I could be your teacher, haha".

Jag nappade och sa typ, "på riktigt?". Hon tittade på mig en stund och tänkte efter och sa "varför inte". Vi bestämde att nästa gång ska jag få ge henne massage och hon ska lära mig att slicka muff och smeka en tjej som ett proffs. Hon sa att hon inte var bekväm med "fucking" eftersom hon är gift, men hon tillade även "but I also really need some excitement..." så det blir nog hela baletten i alla fall. Antagligen kommer jag få bestämma priset då också och det pågår en strid mellan mitt samvete och min plånbok men antagligen kommer jag ge henne 1000kr, för det är det fan värt med tanke på hur skysst hon varit.

Den här upplevelsen har varit jävligt unik för mig iaf och jag har besökt MÅNGA thaimassage ställen.
Kul upplevelse och bra recension!

Du hamnar nånstans mitt emellan privat och professionell kontakt med henne. Eftersom hon redan är gift så får man anta att hon inte är ute efter att skaffa sig ny försörjare. Du hamnar nog mer i gränslandet till KK och då kan man fundera på om du egentligen borde betala, vilket jag förstår att du förmodligen ändå gör baserat på hur du beskriver dig själv.

Du skriver inte hur gamla ni är, men jag gissar att du är yngre än henne eftersom hon uppenbarligen hunnit hamna i nån sorts slentrian med sin man. Önskar dig lycka till och du får gärna fortsätta berätta om hur det utvecklar sig.
Citera
2015-05-20, 16:41
Medlem
Det är ju bara att säga ett stort grattis😀 Vilken upplevelse för dig och riktigt trevlig läsning för oss andra.
Citera
2015-05-20, 20:06
Medlem
Ja herre gud mrolson, det där låter som du kommer bli lyckligt fattig på
Citera
2015-05-20, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufftiger66
Har följt denna tråd och varit en flitig besökare på olika salonger. Uppskattar en riktigt god massage istället för oljeskyflande. Om nu det blir extra så är det ett plus. Dock har jag velat prova SPA på Salong men när jag frågat så har flera det inte men annonserar det. Är i 08 området och är tacksam för tips till n bra Salong med trevlig SPA upplevelse

Har funderat på vad ordet spa står för i samband med salonger. Kommit fram till att det oftast inte står för någonting...
Citera
2015-05-21, 12:09
Medlem
Herrpalms avatar
Jahopp, då var det dags för mitt första oljemassagebesök i min nya hemort ca 10 minuter från stockholm city.

Jag har flickvän och är inte intresserad av HE men tycker likväl att det är kul att de frågar.
Enligt mig hör det till det normala att man är naken på en oljemassage. Handduken över rumpan och sen får massören sköta den som denne vill.

Nåväl, 350kr för en timmes oljemassage är helt okej så jag klär av mig naken och lägger mig på madrassen. In kommer vad jag antar är mamasan som är runt 50 år.
Enskilda privata rum f.ö.
Det första hon gör är att kasta bort handduken helt och hållet. Min massage skulle minsann vara helnaken tydligen. Sen fortsätter hon med att alldeles för hårt och hackigt massera ryggen. Till och med PÅ ryggraden!? Det ska man inte göra såvitt jag vet.
Där kom första varningssignalen.

Sen fortsatte 60 minuter med en riktig jävla skitmassage. Oengagerad, slapp i händerna och ett konstant smårapande från henne. Det var lite hit och lite dit, först rygg, sen lite ben och sen rygg igen osv. Nuddade paketet lite för många gånger. Det var extremt tydligt att hon bara var ute efter en sak.
Efter vändning tog det en stund men till slut frågade hon -"Varför den sova?", -"ojojoj denna vill också ha massage?" Och stönade grisaktigt med en tantigt leende.

Tackade vänligt men bestämt nej och när jag gick stod 2 andra söta massörer, 20-30 år gamla, i receptionen och såg på mig med märkliga blickar. Varför fick jag inte någon av dom istället?

Nej fyfan, en obehaglig upplevelse.
Citera
2015-05-21, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
Jahopp, då var det dags för mitt första oljemassagebesök i min nya hemort ca 10 minuter från stockholm city.

Jag har flickvän och är inte intresserad av HE men tycker likväl att det är kul att de frågar.
Enligt mig hör det till det normala att man är naken på en oljemassage. Handduken över rumpan och sen får massören sköta den som denne vill.

Nåväl, 350kr för en timmes oljemassage är helt okej så jag klär av mig naken och lägger mig på madrassen. In kommer vad jag antar är mamasan som är runt 50 år.
Enskilda privata rum f.ö.
Det första hon gör är att kasta bort handduken helt och hållet. Min massage skulle minsann vara helnaken tydligen. Sen fortsätter hon med att alldeles för hårt och hackigt massera ryggen. Till och med PÅ ryggraden!? Det ska man inte göra såvitt jag vet.
Där kom första varningssignalen.

Sen fortsatte 60 minuter med en riktig jävla skitmassage. Oengagerad, slapp i händerna och ett konstant smårapande från henne. Det var lite hit och lite dit, först rygg, sen lite ben och sen rygg igen osv. Nuddade paketet lite för många gånger. Det var extremt tydligt att hon bara var ute efter en sak.
Efter vändning tog det en stund men till slut frågade hon -"Varför den sova?", -"ojojoj denna vill också ha massage?" Och stönade grisaktigt med en tantigt leende.

Tackade vänligt men bestämt nej och när jag gick stod 2 andra söta massörer, 20-30 år gamla, i receptionen och såg på mig med märkliga blickar. Varför fick jag inte någon av dom istället?

Nej fyfan, en obehaglig upplevelse.

Tråkigt när det händer. Tror att jag drabbats av samma kvinna, och även för mig beklagade hon att den sov så gott.
Citera
2015-05-21, 13:45
Medlem
RuneRusks avatar
Jag fick för mig att söka efter smygfilmade klipp från massagesalonger. Har hört talas om att det ska finnas en del på nätet. Främsta skälet var egentligen att kunna länka till för nybörjare.

Jag hittade en del men inget värt att visa faktiskt. Det som var genomgående för de flesta klipp var att massagen var otroligt dålig. Mest oljeskyfflande och lite klämmande här och där.
Den jag hittade som var bäst påminner om Herrpalms erfarenhet här ovan. Damen kunde massera men gav ett oinspirerat, oengagerat och planlöst intryck vid massagen. Hon masserade än här och där. Sen vändning och avslutande hj.

Efter att ha sett dessa klipp tror jag att trots att vi drabbas av värdelös massage ändå får genomsnittlig bättre kvalitet på massagen än i en del andra länder.

Det blir svårt att få återkommande besök om man tror att kunderna ska bli så till sig av ett handjobb att man gladeligen betalar 350 kr i inträde för att få chansen att betala ytterligare 3-400 för några minuters extra.
En sak till som jag noterade är att i stort sett alla klipp visar män som inte håller ut mer än max 3 minuter. Och en del köpte FS. I det perspektivet kan man fundera rätt mycket på prissättningen.
Citera
2015-05-21, 14:48
Medlem
Genom åren så fårman sina favorit ställen, personligt och precis det man vill ha, lite av en relation. Besökte ett av dem i Örebrotrakten här om dagen , där mötet var lika kärvänligt som vanligt, man vet vad som väntar en professionell massage med, ja , bland de bästa HJ jag någonsin får, är lite av de omvända, det ska ta så lång tid som möjligt, outhärdligt sköt, och hon njuter av det. Har ju aldrig varit mer än HJ här så jag blir förvånad när hon mitt i all smärta snabbt drar av sig tightsen och kliver upp, på med ballong, och börjar rida i slowmotion. Slutet gav sig själv så att säga och båda var till freds med tillvaron, en välkommen överraskning i de annars ganska förutsägbara.
Denna övning gav mersmak, så jag testade några nya salonger, det flesta kan man recensera med ett "jaså", men en i kungliga huvudstadens södra förorter stack ut,vilken fokus på att leverera bästa möjliga upplevelse.
In på salongen trevlig massös runt 35, bra massage och efter vändning och kul socialt prat konstaterar hon att "han" inte känns riktigt hård, allt detta innan vi ens börjat diskutera något extra. Jag blev lite konfunderad då hon föreslår att jag skall stoppar i mig ett litet blått piller, hon har det i en liten väska och det ingår i priset, för då kommer jag att få en mycket bättre upplevelse av mötet. Snacka om serviceminded. Jag log och tackade artigt nej till att stoppa i mig ett piller av okänd fabrikör, kan ju vara vad som helst, och föreslog istället att hon kunde väl göra sitt bästa, vilket hon gjorde riktigt bra, med kommentaren efteråt att det här kunde varit mycket bättre för mig och jag hade orkat med både en och två gånger till. Riktigt trevlig dam, upplevde henne uppriktig och ärlig i hennes profession , ett kul möte.
Så ibland är det ju kul och vidga vyerna
Citera
2015-05-22, 09:40
Medlem
Har varit på en 5 - 6 olika ställen här i Helsingborg. Massagen har i regel varit bra. Det enda extra jag har blivit erbjuden är ett HJ, vilket jag tackade nej till. Runka kan jag göra själv.

Vill jag ha hela paketet med sex, får jag åka till Danmark.
Citera
2015-05-23, 20:01
Medlem
Efter några månaders uppehåll så hamnade jag återigen på jobb i Sthlm. Närmare bestämt i Solna och det är ett ställe jag sällan varit i. Nån som har några fina tips att ge? Nu menar jag förstås på BRA massage!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in