Genom åren så fårman sina favorit ställen, personligt och precis det man vill ha, lite av en relation. Besökte ett av dem i Örebrotrakten här om dagen , där mötet var lika kärvänligt som vanligt, man vet vad som väntar en professionell massage med, ja , bland de bästa HJ jag någonsin får, är lite av de omvända, det ska ta så lång tid som möjligt, outhärdligt sköt, och hon njuter av det. Har ju aldrig varit mer än HJ här så jag blir förvånad när hon mitt i all smärta snabbt drar av sig tightsen och kliver upp, på med ballong, och börjar rida i slowmotion. Slutet gav sig själv så att säga och båda var till freds med tillvaron, en välkommen överraskning i de annars ganska förutsägbara.
Denna övning gav mersmak, så jag testade några nya salonger, det flesta kan man recensera med ett "jaså", men en i kungliga huvudstadens södra förorter stack ut,vilken fokus på att leverera bästa möjliga upplevelse.
In på salongen trevlig massös runt 35, bra massage och efter vändning och kul socialt prat konstaterar hon att "han" inte känns riktigt hård, allt detta innan vi ens börjat diskutera något extra. Jag blev lite konfunderad då hon föreslår att jag skall stoppar i mig ett litet blått piller, hon har det i en liten väska och det ingår i priset, för då kommer jag att få en mycket bättre upplevelse av mötet. Snacka om serviceminded. Jag log och tackade artigt nej till att stoppa i mig ett piller av okänd fabrikör, kan ju vara vad som helst, och föreslog istället att hon kunde väl göra sitt bästa, vilket hon gjorde riktigt bra, med kommentaren efteråt att det här kunde varit mycket bättre för mig och jag hade orkat med både en och två gånger till. Riktigt trevlig dam, upplevde henne uppriktig och ärlig i hennes profession , ett kul möte.
Så ibland är det ju kul och vidga vyerna