Jag var med om en nära på fantastisk upplevelse häromdagen.
Jag har en ny favorittjej i Malmö sedan något halvår tillbaka. Ca 25 år, nätt kropp utan att bli överdrivet liten och med fina stora fejktuttar. Hon har hoppat runt bland ett par salonger men har nu landat i något som verkar vara hennes.
Jag glider in och frågar efter henne varpå en äldre, koppärrig thaitant ropar något mot de bakre regionerna av salongen. Ut kommer den aktuella tjejen och ler. Hon frågar vad jag vill ha och jag ber om 30 min olja. Först ser hon tveksam ut och en annan tjockis som låg på siffan och gömde sig under en filt frågar om hon får massera mig. Jag avböjer vänligt och säger att jag vill ha den jag frågat efter. Hon går med på det och ger mig växel tillbaka som om jag bett om en full timme. Jag håller käften och tänker att det kan vara bra att ha som prutmån.
In i rummet och näckar. Inga handdukar finns tillgängliga. Efter 5 minuter kommer tjejen in. Jag sneglar bakåt och ser att hon bytt om till en tajt miniklänning. En bra massage börjar där hon kör mycket med armbågarna över ryggen. Han masserar in oljan bra även på benen och kör båda nävarna genom rövspringan på mig så att även fisringen blir mjuk och fin.

Pitten är redan stenhård och hon drar lite i den som om hon mjölkar en ko, allt medan jag ligger på mage.
Efter vändning, som innefattade sidoläge och massage där, hamnar jag på rygg och är så tänd så pitten är hårdare än ett bordsben mot en lilltå. Hon masserar mage och bröst ett tag och drar sedan tag i kuken. Här är det inte ens fråga om jag vill ha. Hon stoppar fem fingrar i luften och jag accepterar då jag vet att det kommer bli valuta för pengarna. Hon näckar och sätter igång.
Efter någon minut sätter jag mig upp och suger in en tutte i munnen för att ha det lite extra gott. Hon runkar riktigt bra och leker med pungen. Jag känner att jag är extremt nära och stoppar henne då jag inte vill komma riktigt än. Det som händer nu är att jag kommer ändå, fast utan sprut. Detta leder till att jag lyckas bibehålla ståndet ett bra tag till och hon kan fortsätta.
Hon påpekar att tiden närmar sig slut men jag kontrar med att hon tog betalt för en timme, så vi fortsätter. Efter att hon runkat i vad som nu känns som en evighet utan att jag är nära igen frågar hon varför jag inte kommer. Jag säger att det är på väg och ber henne fortsätta. Under tiden får jag pilla på fittan och leka med tuttarna så mycket jag vill. När tiden börjar ta slut igen, ja det hände faktiskt, och jag fortfarande inte kommit börjar hon bli lite irriterad och undrar om jag inte tänder på henne. Jag försäkrar henne om att hon är det vackraste jag sett, och det är nära på sant. Då tar hon lite ny olja och hoppar upp i ridställning och gränslar mig.
Vi inleder nu något som liknar ett riktigt knull, förutom att det inte sker någon penetration. Hon gnider fram och tillbaka och flera gånger håller jag på att glida in men lyckas undvika som tur är då jag inte har något gummi. Efter två minuter känner jag att jag kommer explodera. Hon vänder sig om och runkar ut ett sprut som fått Peter North att skämmas. Jag kommer över hennes bröst och händer och allt är så jäkla färgglatt och perfekt.
Efteråt torkar hon av mig med blöta handdukar och hämtar vatten. Jag får en kram och hon viskar att hon vill ha mig nästa gång.
Jag älskar detta stället men känner nu att jag är helt klar med allt vad TM heter. 4 års utforskande i skåne och Köpenhamn och jag kan omöjligt få en bättre avslutning än denna. Jag återgår nu till att bara läsa denna tråden och spara pengarna på hög istället.
Ha det gott alla!