2014-01-29, 10:49
Medlem
Var ett tag sedan man skrev i tråden. Nygammalt besök i Göteborg. Som sagt så har ni det för bra i huvudstaden.

1. Besök i det centralare delarna av GBG. Efter tips. Kliver in en eftermiddag efter jobbet. Står en ensam kvinna och leker med mobiltelefonen. Bara hon där så betalade för en timma och så blev jag anvisad till ett rum med draperi. Massösen var en ca 35 rätt ok kropp med en finurlig blick. Massagen var inte mycket att hurra för, mest massa kladdande med olja. Dock fick paketet sig massa nuddande och teasande. Självklart blev det givakt och hon fnissar och smeker med naglarna mellan mina skinkor ner över hela paketet. Efter ca 30 min så var det vändning. Fick frågan om extra och vad jag ville ha. Ville allt men hon sa att det var för tidigt och ville jag ha hela paketet fick jag boka sista timmarna. Hon tipsade mig även om en annan som jobbar där som gör precis allt och att hon skulle vara riktigt het. Nåväl kom överens om en Bj och att hon klädde av sig. Fin kropp att ta på men fick inte komma åt det härliga. Hennes teasing var så bra innan att det inte gick att hålla sig länge. Ett skönt sprut rakt upp i gommen på henne. Hon spottade vant ut och berömde mig för mängden och smaken :O

Massage:3
Extra: 3
Pris. 1200 med massage

Skala från 1 - 5

2. En bekant Salong jag varit på innan. Tog spa paket med bad och massage. 1200kr för lite B2B i bubbelpoolen och sen en 69a och HJ efteråt. Hon stönade och skakade i hela kroppen då hon kom. Härligt sprut och en fin 1 1/2 timmas massage med bubbelbad och mys. Totalt gick allt på 1500kr.

Massage: 5
Extra: 4

Ställe ett måste jag besöka snart igen och boka en sen tid

Varför ni har det bra i huvudstaden är för att ni får helt andra priser.

Nästa vecka bär det av mot storstaden och Solna. Undrar om man hittar nått härligt där med villiga små thaivarelser.
Senast redigerad av Tubb3 2014-01-29 kl. 10:52.
Citera
2014-01-29, 19:51
Medlem
Jag var med om en nära på fantastisk upplevelse häromdagen.

Jag har en ny favorittjej i Malmö sedan något halvår tillbaka. Ca 25 år, nätt kropp utan att bli överdrivet liten och med fina stora fejktuttar. Hon har hoppat runt bland ett par salonger men har nu landat i något som verkar vara hennes.

Jag glider in och frågar efter henne varpå en äldre, koppärrig thaitant ropar något mot de bakre regionerna av salongen. Ut kommer den aktuella tjejen och ler. Hon frågar vad jag vill ha och jag ber om 30 min olja. Först ser hon tveksam ut och en annan tjockis som låg på siffan och gömde sig under en filt frågar om hon får massera mig. Jag avböjer vänligt och säger att jag vill ha den jag frågat efter. Hon går med på det och ger mig växel tillbaka som om jag bett om en full timme. Jag håller käften och tänker att det kan vara bra att ha som prutmån.

In i rummet och näckar. Inga handdukar finns tillgängliga. Efter 5 minuter kommer tjejen in. Jag sneglar bakåt och ser att hon bytt om till en tajt miniklänning. En bra massage börjar där hon kör mycket med armbågarna över ryggen. Han masserar in oljan bra även på benen och kör båda nävarna genom rövspringan på mig så att även fisringen blir mjuk och fin. Pitten är redan stenhård och hon drar lite i den som om hon mjölkar en ko, allt medan jag ligger på mage.

Efter vändning, som innefattade sidoläge och massage där, hamnar jag på rygg och är så tänd så pitten är hårdare än ett bordsben mot en lilltå. Hon masserar mage och bröst ett tag och drar sedan tag i kuken. Här är det inte ens fråga om jag vill ha. Hon stoppar fem fingrar i luften och jag accepterar då jag vet att det kommer bli valuta för pengarna. Hon näckar och sätter igång.

Efter någon minut sätter jag mig upp och suger in en tutte i munnen för att ha det lite extra gott. Hon runkar riktigt bra och leker med pungen. Jag känner att jag är extremt nära och stoppar henne då jag inte vill komma riktigt än. Det som händer nu är att jag kommer ändå, fast utan sprut. Detta leder till att jag lyckas bibehålla ståndet ett bra tag till och hon kan fortsätta.

Hon påpekar att tiden närmar sig slut men jag kontrar med att hon tog betalt för en timme, så vi fortsätter. Efter att hon runkat i vad som nu känns som en evighet utan att jag är nära igen frågar hon varför jag inte kommer. Jag säger att det är på väg och ber henne fortsätta. Under tiden får jag pilla på fittan och leka med tuttarna så mycket jag vill. När tiden börjar ta slut igen, ja det hände faktiskt, och jag fortfarande inte kommit börjar hon bli lite irriterad och undrar om jag inte tänder på henne. Jag försäkrar henne om att hon är det vackraste jag sett, och det är nära på sant. Då tar hon lite ny olja och hoppar upp i ridställning och gränslar mig.

Vi inleder nu något som liknar ett riktigt knull, förutom att det inte sker någon penetration. Hon gnider fram och tillbaka och flera gånger håller jag på att glida in men lyckas undvika som tur är då jag inte har något gummi. Efter två minuter känner jag att jag kommer explodera. Hon vänder sig om och runkar ut ett sprut som fått Peter North att skämmas. Jag kommer över hennes bröst och händer och allt är så jäkla färgglatt och perfekt.

Efteråt torkar hon av mig med blöta handdukar och hämtar vatten. Jag får en kram och hon viskar att hon vill ha mig nästa gång.

Jag älskar detta stället men känner nu att jag är helt klar med allt vad TM heter. 4 års utforskande i skåne och Köpenhamn och jag kan omöjligt få en bättre avslutning än denna. Jag återgår nu till att bara läsa denna tråden och spara pengarna på hög istället.

Ha det gott alla!
Citera
2014-01-30, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansWiklund

Jag har en ny favorittjej i Malmö sedan något halvår tillbaka. Ca 25 år, nätt kropp utan att bli överdrivet liten och med fina stora fejktuttar. Hon har hoppat runt bland ett par salonger men har nu landat i något som verkar vara hennes.

Jag glider in och frågar efter henne varpå en äldre, koppärrig thaitant ropar något mot de bakre regionerna av salongen. Ut kommer den aktuella tjejen och ler. Hon frågar vad jag vill ha och jag ber om 30 min olja. Först ser hon tveksam ut och en annan tjockis som låg på siffan och gömde sig under en filt frågar om hon får massera mig. Jag avböjer vänligt och säger att jag vill ha den jag frågat efter. Hon går med på det och ger mig växel tillbaka som om jag bett om en full timme. Jag håller käften och tänker att det kan vara bra att ha som prutmån.

In i rummet och näckar. Inga handdukar finns tillgängliga. Efter 5 minuter kommer tjejen in. Jag sneglar bakåt och ser att hon bytt om till en tajt miniklänning. En bra massage börjar där hon kör mycket med armbågarna över ryggen. Han masserar in oljan bra även på benen och kör båda nävarna genom rövspringan på mig så att även fisringen blir mjuk och fin. Pitten är redan stenhård och hon drar lite i den som om hon mjölkar en ko, allt medan jag ligger på mage.

Efter vändning, som innefattade sidoläge och massage där, hamnar jag på rygg och är så tänd så pitten är hårdare än ett bordsben mot en lilltå. Hon masserar mage och bröst ett tag och drar sedan tag i kuken. Här är det inte ens fråga om jag vill ha. Hon stoppar fem fingrar i luften och jag accepterar då jag vet att det kommer bli valuta för pengarna. Hon näckar och sätter igång.

Efter någon minut sätter jag mig upp och suger in en tutte i munnen för att ha det lite extra gott. Hon runkar riktigt bra och leker med pungen. Jag känner att jag är extremt nära och stoppar henne då jag inte vill komma riktigt än. Det som händer nu är att jag kommer ändå, fast utan sprut. Detta leder till att jag lyckas bibehålla ståndet ett bra tag till och hon kan fortsätta.

Hon påpekar att tiden närmar sig slut men jag kontrar med att hon tog betalt för en timme, så vi fortsätter. Efter att hon runkat i vad som nu känns som en evighet utan att jag är nära igen frågar hon varför jag inte kommer. Jag säger att det är på väg och ber henne fortsätta. Under tiden får jag pilla på fittan och leka med tuttarna så mycket jag vill. När tiden börjar ta slut igen, ja det hände faktiskt, och jag fortfarande inte kommit börjar hon bli lite irriterad och undrar om jag inte tänder på henne. Jag försäkrar henne om att hon är det vackraste jag sett, och det är nära på sant. Då tar hon lite ny olja och hoppar upp i ridställning och gränslar mig.

Vi inleder nu något som liknar ett riktigt knull, förutom att det inte sker någon penetration. Hon gnider fram och tillbaka och flera gånger håller jag på att glida in men lyckas undvika som tur är då jag inte har något gummi. Efter två minuter känner jag att jag kommer explodera. Hon vänder sig om och runkar ut ett sprut som fått Peter North att skämmas. Jag kommer över hennes bröst och händer och allt är så jäkla färgglatt och perfekt.

Efteråt torkar hon av mig med blöta handdukar och hämtar vatten. Jag får en kram och hon viskar att hon vill ha mig nästa gång.

Jag älskar detta stället men känner nu att jag är helt klar med allt vad TM heter. 4 års utforskande i skåne och Köpenhamn och jag kan omöjligt få en bättre avslutning än denna. Jag återgår nu till att bara läsa denna tråden och spara pengarna på hög istället.

Ha det gott alla!

Om du är orolig för sjukdomar så kan jag bara säga grattis!! Du behöver inte penetrera för att åka på vad hon kan ha, det räcker med "glidsex".
Citera
2014-01-30, 11:03
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:

Ha det gott alla!

Och för att lugna dig lite, det smittar inte så lätt som många tror, det är mest klamydia som är väldigt smittsamt. En groundcheck per kvartal håller demonerna i schack.
Citera
2014-01-30, 16:57
Medlem
Citat:

Ha det gott alla!

Helt klar med TM efter 4 år..du har fan karaktär ..pengar på hög gör ingen glad..
Citera
2014-01-31, 14:26
Medlem
Har läst recensioner på tråden en tid och bestämde mig för att följa upp en om "sexig massös" genom att skicka ett PM. Fick svar och bokade en timmes massage.

Tog mig en liten bit utanför stan och klev in i salongen. Massösen jag bokat tog emot mig så jävla sexig med stora silikon bröst och en liten vältränad kropp. Massagen var riktigt bra och efter en halvtimme var det dags för vändning, fortsatt massage av lår och ben.

Nu kunde jag se henne´s ansikte å kropp och det var något av de sexigaste jag sett. När hon masserat magen en stund och vi småpratat tog hon tag i kuken och frågade om jag vill ha något extra. Förhandlade en HJ för 600 inklusive att hon var helt naken och att jag skulle få slicka. Hon klädde av sig och de stora brösten stack rakt ut. Olja på kuken och hon började jobba med bröst och händer så skönt. Efter någon minut satte hon sig över mitt ansikte och jag fick slicka samtidigt som hon masserade min kuk efter någon minut sprutade jag över henne, nice... Tack för tipset så nöjd hon var så jävla sexig.
Citera
2014-02-01, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanHermansen
Jag var där innan nyår, var helt okej. Massagen var sådär, hon som masserade var snygg o fin kropp, silikon. Däremot så hittade jag hela skaran nyligen på fb, hahaha, och det visade sig att den som masserade mig är gift lyckligt verkar det som, så jag är inte så jättepå att återvända med mer pengar som de alltid brukar uppmana till.

Vadå hade du tänkt gifta dig med henne?
Citera
2014-02-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Vadå hade du tänkt gifta dig med henne?

Nej, men det hela blir tråkigare när man får veta sånt ändå. . . Hade tänkt gifta mig med dig annars
Citera
2014-02-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanHermansen
Nej, men det hela blir tråkigare när man får veta sånt ändå. . . Hade tänkt gifta mig med dig annars

Själv tycker jag det är tvärtom, det är roligare när man vet att de lever dubbelliv. Kollar in dem på fejjan när de umgås med svärmor.

Jag är inte troende så måste tyvärr göra dig besviken där
Citera
2014-02-02, 11:58
Medlem
mrmongers avatar
Var sugen på att testa något ställe jag inte varit på förut och valde en salong i söderförort. Ringde på klockan och välkomnades av en tjej i 30-årsåldern. Det satt ytterligare två tjejer i soffan, alla verkade ok så när det visade sig att det var hon som tog emot mig som också skulle ta hand om massagen fanns det inget att invända.

In i rummet, av med kläderna och ned på magen med tuppen tillrättalagd. 25 minuters massage av karaktären avslappningsmassage och jag fick frågan om jag somnat ett flertal gånger. Mot slutet riktades intresset allt mer mot baken och ner mot pungen. Efter vändning kom snabbt en fråga om extra. Tyckte hennes bröst såg riktigt inbjudande ut så jag föreslog b2b. Därefter påbörjade hon en lång övertalning för att få mig att ta hela paketet för ytterligare 200. Kändes lite lustigt att ligga där helnaken med staken i vädret och diskutera fortsättningen. Till slut sa jag ok varpå hon klädde av sig och gav mig en riktigt bra upplevelse.

Något jag gillade skarpt var att hon sedan fortsatte massagen av lår och huvud helt naken. Hon ställde sig sedan på knä med hela härligheten rakt ovanför ansiktet och lät brösten svepa över min mage. Funderade på om hon var ute efter en omgång till. Det var dock inget som fanns i mina tankar så jag tackade för mig och efter en dusch satte jag mig med det sedvanliga vattenglaset och småpratade med tjejerna. Det hade då dykt upp en ny tjej som tilltalade mig så det dröjer nog inte så länge innan det blir ett återbesök.
Citera
2014-02-02, 15:25
Medlem
Så nu är man påväg till massage ska försöka göra det till en liten resa
Blir till att sitta i bilen 45 min ska prova ett nytt ställe tänkte ringa
När jag närmar mej salongen.
Den jag brukar åka till där är favoriten ledig men hon sa det va ok att ta
Någon anan där men vet inte om de är så bra om man ska ha henne någon fler gång.
Återkommer med mer. :-)
Citera
2014-02-02, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kgusta
Måste dela med mig av ett riktigt bottennapp. Jag har sett att det är ganska många som som kör thaimassage i egna hemmet eller kör outcall. Så jag bokade en tid nära nacka via en annons. Tjolahopp tänkte jag. att här blir det rikigt mycket sex eftersom det inte finns andra kunder eller någon mamasan som kontrollerar.

Det var lite struligt att hitta rätt och till slut stod jag utanför en dörr i ett hyreshus. När dörren öppnades så va det en liten liten gumma som öppnade. Thai? Nja kanske?? Hon var väl en sådär 65-70. Hon hade klätt sig i en genomskinlig byxdress med hål i grenen och jag kände att jag borde kanske gå men massagen kostade bara 350:- så jag tänkte att "Va fan" jag kör!

Hon visade mig till ett ganska sunkigt rum och bäddade rent i en säng med nya lakan och jag fick ta plats på mage. Hon började att fråga direkt om jag ville ha extratjänster men lilleman var så stilla den bara kan så jag tänkte att det får vara, jag tar massagen och sen drar vidare till en salong istället. Hon blev lite stött när jag nekade men skulle börja massagen. Då inser hon att hon har ingen olja. Hon springer runt i lägenheten för att söka efter nycklar till ett låst rum där oljan skulle vara. Til slut gav hon upp och kom med lite lotion istället. Det var inte mycket kvar så det blev en väldigt torr massage där hon gned mitt skinn ganska rött. Sen efter ett tag var det vändning och till min förvåning fick jag stånd och tänkte att "ok jag kör väl en HJ då". Vi kom fram till totalt 500 för allt och hon sa att jag skulle slappna av. Sen drog hon på sig engångs handskar av plast och började runka!!!! Det prasslade och prasslade och jag hade kvar ståndet fortfarande!! Undrar hur jag är funtad som fortfarande kunde tänka på sex när en liten gumma i en gammal svart byxdress runkar av mig med plasthandskar. Men sen efter ett tag får hon lite panik i blicken och kör ned huvudet och började suga som en galning och jag kom faktiskt och sköt av satsen. Det visade sig att det var hennes dotters lägenhet och dottern och hennes man skulle snart komma hem. När jag tittade runt så jag en massa björnar och gossedjur i ett hörn och då börja jag känna mig riktigt dålig. Jag drog på mig snabbt kläder utan på den svidande huden och drog. Så passa er för att beställa hem en thaimassage från södra stockholm eller örebro som hon också annonserar med.
Hahahahah fyfan vad jag skratta!!! Det låter som en grej som kan hända mig!!!
Keep going
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in