Sprang förbi en flagga och gled ned för garageinfarten till källarn för en timmes massage.
Möts av en lång blond med stora silikontrutar som pekade åt öst & väst.
Ganska duglig för de flesta här vid första anblick.
Kalsonger på i kylan och massagen inleds med några tafatta komplimanger om röven...
Efter ett tag inser jag att denne vill erbjuda mer med tanke på hur ofta pungen nuddas.
Telefonen ringer med hög volym vilket ursäktas och min massage avslutas en kort stund. Efter 5-10 minuter möts vi igen.
Då får jag höra att tiden var dubbelbokad och hur pinsamt det är. Upprepade gånger ombeds jag återkomma mot utlovad rabatt eftersom "jag vill massera dig", "du är snygg kille".
Jag får pengarna tillbaka och tvingas gå, men jag förklarar att sånt händer. Ingen fara!
Då får jag en kram och en handskakning på kommande rabatt.
Har ni kommit såhär långt måste jag göra er besvikna... Först nu inser jag att läspandet, den hesa rösten och de hårda tagen på benen (som var det enda som blev masserade) kommer från en MAN.
Handslaget är stenhårt och händerna stora och varma. Nästan så jag ryckte till av chock.
"det var som fan, jag blev nästan lite tänd till en början"
Nää, inget för mig. Blir inget återbesök där oavsett rabatter.
Hur är det för er? Drar ni er för shemales eller gillar ni läget, med tanke på att hanhon ändå ser bra ut?