2016-01-04, 20:04
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustgas
Öppnar gör en Thai i 30 års åldern. Stort plus för att hon är läckert dressad i en läcker klänning. Gillar helt klart när tjejerna klär upp sig lite, bara där ler mina ögon.

Citat:
Ursprungligen postat av pellegok
Ringer på hos salongen och öppnar gör en kvinna i korta shorts och en tight urringad topp.

F*n va avis man blir, här sitter massöserna i sunkiga mysbyxor när man kommer in

Extremt dåligt med extra nu i mellandagarna, inget napp alls faktiskt vilket är ovanligt här
Citera
2016-01-04, 20:04
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
En stilla undran bara; hur mycket har ni lagt ut på dessa "nöjen" under 2015? Tänkte bara jämföra med mig själv
55 besök och drygt 38000 kr. Ska tilläggas att om jag vill ha mer en bara en massage (300-400 kr) väljer jag bara BTB, FS eller i minsta fall bröstknull eller BJ.

Jag köper aldrig bara HJ. Varför betala för något jag kan göra själv, så resonerar jag.

Själv då, vad landade årskostnaden på?
Citera
2016-01-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
55 besök och drygt 38000 kr. Ska tilläggas att om jag vill ha mer en bara en massage (300-400 kr) väljer jag bara BTB, FS eller i minsta fall bröstknull eller BJ.

Jag köper aldrig bara HJ. Varför betala för något jag kan göra själv, så resonerar jag.

Själv då, vad landade årskostnaden på?
Ca 4000 - 5000kr. Men då är jag oxå ganska ny på detta (halva året) i en något mindre stad och har bara blivit erbjuden hj hittills.
Citera
2016-01-04, 21:33
Medlem
Citat:
En stilla undran bara; hur mycket har ni lagt ut på dessa "nöjen" under 2015? Tänkte bara jämföra med mig själv
8000 på 9 besök från mitten av september, två av gångerna inget extra.
Citera
2016-01-04, 21:45
Medlem
Citat:

Någonstans mellan 40k och 50k. Har varit spelmissbrukare så detta är billigare.
Citera
2016-01-05, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
Sprang förbi en flagga och gled ned för garageinfarten till källarn för en timmes massage.
Möts av en lång blond med stora silikontrutar som pekade åt öst & väst.
Ganska duglig för de flesta här vid första anblick.

Kalsonger på i kylan och massagen inleds med några tafatta komplimanger om röven...

Efter ett tag inser jag att denne vill erbjuda mer med tanke på hur ofta pungen nuddas.
Telefonen ringer med hög volym vilket ursäktas och min massage avslutas en kort stund. Efter 5-10 minuter möts vi igen.
Då får jag höra att tiden var dubbelbokad och hur pinsamt det är. Upprepade gånger ombeds jag återkomma mot utlovad rabatt eftersom "jag vill massera dig", "du är snygg kille".

Jag får pengarna tillbaka och tvingas gå, men jag förklarar att sånt händer. Ingen fara!
Då får jag en kram och en handskakning på kommande rabatt.

Har ni kommit såhär långt måste jag göra er besvikna... Först nu inser jag att läspandet, den hesa rösten och de hårda tagen på benen (som var det enda som blev masserade) kommer från en MAN.
Handslaget är stenhårt och händerna stora och varma. Nästan så jag ryckte till av chock.

"det var som fan, jag blev nästan lite tänd till en början"

Nää, inget för mig. Blir inget återbesök där oavsett rabatter.
Hur är det för er? Drar ni er för shemales eller gillar ni läget, med tanke på att hanhon ändå ser bra ut?

Jag hade definitivt kommit tillbaka. Har sökt efter katoyer i Huvudstaden men aldrig hittat någon. Är nyfiken att testa
Citera
2016-01-05, 08:23
Medlem
Har ont i ryggen och besöker ett ställe som tidigare varit ett säkert ställe för bra massage, men inget extra. Tänk, massagen har blivit sämre och visst kommer en fråga om extra.

Ut och leta efter ett ställe som ger bra massage för ryggen.
Citera
2016-01-05, 09:18
Medlem
Gick till ett tidigare favoritställe i centrala Stockholm igår. Fick en supersexig 25-årig ny massös i linne och korta tights. Näckade som vanligt och hon tog bort handuken direkt och frågade hur jag ville ha det. Soft svarade jag. Massagen var sådär, men mycket fokus på rumpa och lår. Tryckte även brösten mot mig då och då. Inte så mycket pungsnudd dock. Hon var väldigt angelägen om att jag skulle komma tillbaka och började utlova extra om jag gjorde det innan vi hade kommit fram till att det skulle bli något nu.
Efter vändningen blev det mycket teasing runt soldaten som lydigt ställde sig i givakt. Jag var inställd på att klara mig undan med hj för 300 men hon erbjöd utan topp för 500 och jag kunde inte stå emot eftersom hon var så sexig. Hon tog av sig och visade ett par perfekta naturliga bröst. Sen fick jag ett fantastiskt mini b2b där hon gled okring med brösten över mitt paket och teasade att hon skulle börja suga mig. Jag vill ha dig inuti mig sa hon och fortsatte att jag kunde få göra allt om jag ville, men jag avböjde vänligt. Hon fortsatte engagerat och lät mig bröstknulla henne och smeka hennes fitta utanpå tightsen innan jag sprutade över hennes ljuvliga bröst.
Efter duschen och påklädning smög hon in i min famn och började gnida sig mot mig och smekte mig utanpå byxan och sa att om jag kommer när det är lite folk kan det bli sällskap i duschen..... Nästa gång får du göra så att jag kommer avslutade hon.
Gick därifrån med stånd
Jag kommer definitivt tillbaka.
Citera
2016-01-05, 10:43
Medlem
Citat:

Har lagt ut 130 000 på friskvård!
Citera
2016-01-05, 13:46
Medlem
God fortsättning alla
Gott med lite ledighet så man kan testa nya salonger här nere i söder
Dag 1

#1. Jag ringer på och blir insläppt av en snygg trevlig ca 30 år betalar och blir visad ett rum med draperier och madrass på golvet. Näckar och lägger mig tillrätta. När massösen kom in var det ej hon som släppte in mig utan en äldre. Hon börjar värma upp och svengelskan är dålig. Rygg ben masseras igenom och var ganska säker på xtra pga att hon fullkomligt klättrade över mig och var väldigt nära hela tiden
Vändning kommer och massagen fortsätter likadant hon klättrar runt på över mig i sin korta kjol och topp. När hon masserar bröst ich mage sitter hon med mitt huvud mellan benen och låter sina bröst snudda vid mitt huvud hela tiden så prinsen stod givakt men ingen fråga kom. Han avslutade massagen och tackade för sig. Jag var väldigt förvånad men ej missnöjd. Jag duschar och klär på mig och dricksar henne en gröning på väg ut
Massage 8/10
Massör 7/10
Lokal 5/10 ( golv +draperi är minus)
Återbesök Ja för massagen var bra

# 2
Efter en fika går jag och ringer på salongen som ligger nästan granne
Jag blir insläppt av en yngre ngt mullig tjej i svarta åtsittande kläder. ( inte så snyggt. Lokalen är liten och blir visad ett rum med dörr men med madrass på golvet som jag lägger mig på. Massagen påbörjas och det är en soft smekande massage som är väldigt avslappnande väldigt sensuell. Hon masserar rygg och ben samt allt annat hon kommer åt med mjuka smekande drag som inte stannar upp nånstans men det teasas mycket. Vändning kommer och jag har redan stånd men ingen fråga kommer. Ben mage armar och axlar gås igenom innan frågan kommer och vi kommmer överens om hj naket så det blir lite klämmande på ett par fylliga fina bröst. Det dröjer inte länge förrän jag kommer då massagen var så skön.
Massage 9/10 väldigt sensuell och varm
Massös 7/10 mulligt är gott
Lokal 6/10 minus golvmadrass
Återbesök Absolut ja

Återkommer med de andra besöken
Citera
2016-01-05, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyS
Gick till ett tidigare favoritställe i centrala Stockholm igår. Fick en supersexig 25-årig ny massös i linne och korta tights. Näckade som vanligt och hon tog bort handuken direkt och frågade hur jag ville ha det. Soft svarade jag. Massagen var sådär, men mycket fokus på rumpa och lår. Tryckte även brösten mot mig då och då. Inte så mycket pungsnudd dock. Hon var väldigt angelägen om att jag skulle komma tillbaka och började utlova extra om jag gjorde det innan vi hade kommit fram till att det skulle bli något nu.
Efter vändningen blev det mycket teasing runt soldaten som lydigt ställde sig i givakt. Jag var inställd på att klara mig undan med hj för 300 men hon erbjöd utan topp för 500 och jag kunde inte stå emot eftersom hon var så sexig. Hon tog av sig och visade ett par perfekta naturliga bröst. Sen fick jag ett fantastiskt mini b2b där hon gled okring med brösten över mitt paket och teasade att hon skulle börja suga mig. Jag vill ha dig inuti mig sa hon och fortsatte att jag kunde få göra allt om jag ville, men jag avböjde vänligt. Hon fortsatte engagerat och lät mig bröstknulla henne och smeka hennes fitta utanpå tightsen innan jag sprutade över hennes ljuvliga bröst.
Efter duschen och påklädning smög hon in i min famn och började gnida sig mot mig och smekte mig utanpå byxan och sa att om jag kommer när det är lite folk kan det bli sällskap i duschen..... Nästa gång får du göra så att jag kommer avslutade hon.
Gick därifrån med stånd
Jag kommer definitivt tillbaka.

Gick tillbaka nästa dag och nu var det pang på direkt! Fick ingen vanlig massage. Blev en timme med b2b och fullservice inkl att köra i tvåan👍
Bästa upplevelsen på salong hittills!
Skicka inga pm. Denna förblir min hemlis och för er att leta reda på 😄
Citera
2016-01-05, 16:46
Bannlyst
Besök i Malmö!
Hade tid över igår kväll och körde till en känd thaimassagegata.
Valde en salong jag inte varit på förr, blir mött av en äldre kvinna i kjol o linne och vad som
Såg ut som ett par fina silikon.
När vi diskuterar massage kommer det utsmygandes en riktigt läcker thailändska i 40 års åldern iklädd en lång tight svart klänning och även hon såg ut att ha opererat sina bröst!
Bestämde mig för en timme med den sistnämda!
Då jag är van salongbesökare skäms jag inte för att ta för mig så jag pekade på henne och sa u and me 1 hour!
Blir visad in i ett rum med dörr! Klär av mig lägger mig enligt regelboken, massagen påbörjas och är väl helt okej! Lite snudd å sådär och när vändningen kommer kommer så småningom också frågan!! Efter lång förhandling enas vi om ett toppless hj, brukar dock aldrig nöja mig med mindre än bj men hon va alldeles för dyr!
Men eftet många års massage måste jag medge att de va den finaste kroppen jag träffat i salongerna i
Malmö!!

Bomba inte med
Pm nu! Ska ni va del av min kaka så gäller det att ni själva varit ute i träsket och kan dela
Med er om erat!!

Go fortsättning "bröder"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in