2015-05-06, 18:22
Medlem
Första inlägget
Efter ifjol testat ett centralt ställe (Sthlm) och ett i västerort där både slutade med HE så var det 3 ställen som inte kunde erbjuda detta under gångna veckor men igår fick jag en väldigt trevlig stund innanför tullarna, oh shit vilken kropp, sillisar 45 kg ca 30 år, fick göra allt utom sticka in den
Där kommer jag bli stammis är jag rädd för
Citera
2015-05-07, 18:33
Medlem
Besökte idag 2 salonger i Hufvudstaden.
Första salongen var på Söder och förväntningarna var lite högre än normal då jag fått tipsen av en skribent på forumet.
Betalar 300 kr för 1 timmes massage, blir visad till ett rum med dörr. Klär av mig som man vart skapad och lade mig tillrätta på den uppvärmda madrassen på golvet (skönt med värme då jag lätt kan börja huttra om det är för kallt)
Massösen kommer in ingen fullpoängare direkt men hamnar på 4-5 i rankingen men kroppen ger jag en 8:a
Hon börjar med att lyfta på handduken och den kommer inte riktigt på plats igen. Hon påbörjar massagen med iskalla händer...usch tycker inte om kalla händer....olja och åter mer olja hälls på ...Kommer inte direkt i någon skön sinnesstämning pga allt oljekladd. Det primära i att gå på massage är ju att man får en skön och ordentlig genomgång av kroppen, om det sen får avslutas med en ännu härligare happy ending så är det en jättebonus
Men så blev det inte idag, efter vändning så kom frågan och jag frågade vad hon har att erbjuda (hade intagit ett blåpiller innan så jag ville ha allt) men det var den dagen i månaden så jag fick nöja mig med hj vilket hon utförde till belåtenhet. Jag valde att inte avsluta resten av massagen då den var riktigt dålig
Jag kommer att komma tillbaks en annan gång för det satt 2 riktigt fina damer där som jag vill prova nästa gång.

Ställe nr2 låg i Norrort.
30 -40 min senare låg jag på golvet igen. In kommer massösen som var lite fylligare i kroppen, men jämnar vad trevligt hon var! Frågade om jag ville ha en hård eller medium massage. Det fick bli medium och jämnar i min låda det var tur det då jag höll på att avlida emellanåt, vilka nypor hon hade fick muskler masserade jag inte trodde fanns, en av dom bästa massagerna jag haft .
Efter vändning kom frågan och jag valde ett vanligt hj då jag inte tände på hennes kropp, hon håller på lite olja på soldaten som faktiskt står i givakt redan och börjar smeka ingen samtidig som hon drar i grabben...Efter ett tag när hon märker att jag är nära så trycker hon in ett finger i röven på mig och jag skjuter av på en gång...jösses...var inte förberedd på det där trots att jag blivit förvarnad. En ny upplevelse för mig...snacka om extra kick man fick när man sprutade

Massagen kan jag verkligen rekommendera men kan tyvärr inte säga vart
Tack för tipsen
Citera
2015-05-08, 15:21
Medlem
Då blev det ett nytt äventyr idag på någon av de salonger som finns runt om i detta underbara land. Klart värt att skriva om. Även om många besök är härliga och bjuder på både det ena o andra så är detta besök det som slår alla mina tidigare upplevelser.

Jag hade förbokat en speciell person. Efter flera andra turer så blev mötet av idag. Det var en Hen, som nedan kallas hon. Jag är ingen bög utan tycker bara det kan vara otroligt sexigt med en ”tjej” med kuk. Så ni som har bögskräck kan sluta läsa redan här.

Hon var några minuter sen. Trodde att det skitit sig idag också, men icke. Där dök hon upp i en liten i en liten kort dräkt, med sina stora bröst. Hon själv är liten, tunn och otroligt välsvarvad. Det hon gjorde var att komma in i rummet jag redan blivit invisad till och ge mig en kram och en puss på munnen. Något förvånad fortsatte jag att klä av mig nedan hon fixade till bädden. Naken satt jag o väntade på att hon skulle bli klar med sitt sen la jag mig ner på mage. Hon kom tillbaka efter en kort stund och frågade om jag ville ha det hård, medium eller mjukt. Tycker medium skulle passa.
Hon började massera mig från nacken och ner. Lite ovanligt men otroligt bra på att massera med händer och armar. Det jag hoppats på var att hon skulle råka smeka mig mellan benen också och det gjorde hon. Men bara lite lätt och retsamt. Hon fortsatte sedan med benen. Utan att jag gjorde nån notis om det så hade hon sen dragit ner sin lilla överdel så brösten var blottade. Jag såg ju inte det men kände att bröstvårtorna ströks längs med ryggen. När hon dessutom, helt ohämmat, utan att vi pratat om det, utan att gett förslag om det, så slickar hon mig längs ryggen och ner mellan mina skinkor. Hon börjar helt plötsligt slicka mig i analen. Nu råkar ju jag älska när tjejer gör det. Och ni som tycker att det här är äckligt nog kan nog passa på att sluta läsa här med.

Det hon gjorde var att smeka o slicka mig samt låta en hand komma upp längs magen och greppa tag om min kuk. Självklart underlättar jag genom att puta ännu mer med rumpan samtidigt som hon slickar och runkar min stenhårda kuk. Helt otroligt. Hon slutar och fortsätter massera mina ben och gör om samma procedur. Vid den tidpunkten hade det gått över 30 minuter. Helt otroligt skönt var det och vad som skulle hända vid vändningen var ganska uppenbar.

Vändningen kom. Det är först nu som jag ser henne riktigt och med brösten blottade. Stora fasta silikonbröst. Riktigt fina. Jag brukar inte föredra silikon men nu var allt perfekt. Hon gick ner och började suga o runka min kuk. Inte ens nu hade vi pratat om nåt pris, om något alls. Hon kom upp mot mitt ansikte och vi kysstes. Bisarr tanke i min egen värld men där o då var det härligt. Till saken hör också att hon är kvinnlig i sitt utseende. Hon frågade vad jag ville göra. Vad kan du göra, kontrade jag. ALLT, sa jag. Vad vill du betala frågade hon. Max 1000 kr drog jag till med. Just för att jag var övertygad om att hon skulle börja på 2000. Okey sa hon bara. Är du passiv eller aktiv, frågade hon. Eftersom jag drömt om att få bli knullad av en shemale med liten kuk så sa jag att jag både ville knulla henne och hon mig.

Hon gick iväg och hämtade kondomer, kom tillbaka och la sig o sög o runkade mig igen. Slickade min anal. Satt på knä mellan mina ben o smekte, runkade och jag bara låg o njöt av att titta på hennes behandling. Hon hade en liten kuk. Dock stenhård. Jag började runka henne också. Sen tog hon fram en kådis och trädde på sin kuk. Eftersom det var första gången för mig att bli knullad så berättade jag det. Samtidigt slog det mig att jag inte gjort rent analen på nåt sätt. Shit, tänkte jag men skit samma. Märks det så får vi se hur det blir.

Hon smorde in mig, och ställde sig på knä och lät sin kuk glida in i mig. Det var ärligt talat riktigt skönt. Allt var otroligt härligt. Synen, hennes tighta kropp, lilla kuk, kvinnliga utseende. Hon höll på kanske fem minuter tills hon drog ut kuken och märkte det jag befarat. Hon frågade mig med ett leende om jag inte gjort rent mig…. Hahaha… vad ska man säga. Hade inte planerat att bli knullad själv direkt.

Vi skrattade lite. Innan min tur att knulla så började hon att suga in hela kuken, ända till rot. Hon lyckades. Visst, jag har ingen jättekuk men den är runt 20 och ganska grov ändå. Ingen tjej har lyckats tidigare. Det var riktigt coolt av henne. Min tur sen. Hon trädde på kondom på mig med och började rida. Hennes lilla kuk var hård så jag kunde runka den samtidigt. Sen knullade jag henne bakifrån. Otroligt liten häck, för att vända henne på rygg. Jag ville att hon skulle spruta, få runka till sprut men hon åt hormoner och hade inget sprut. Är det så alltå?! Tydligen….. Tiden började rinna ut så jag frågade vart jag fick spruta. Var du vill, i ansikte, på bröst o mage, kuken, sa hon. Då ska jag också göra det, tänkte jag. Jag drog mig ur och lät henne runka ut mitt sprut. Normalt gör jag alltid det själv. Då kan jag styra sprutet till ansiktet o munnen. Men denna godhjärtade Hen hjälpte till på alla sätt. Böjde upp huvudet när jag började spruta. Normalt sprutar jag mycket o långt. Men idag var allt extra. Fick till ett jättesprut som träffade vägg, kudde, ansikte, hår, mun, bröst, mage och hennes kuk. Jag trodde hon skulle sluta runka då men hon fortsatte bara. Grymt häftigt. Och när kuken fortfarande bultade hård på mig böjde jag mig ner och sög rent hennes kuk också från min sperma.

Detta är vad som kan hända på en salong, någonstans i Sverige. Allt som skrivits är helt sant. Ingen överdrift. Hen var helt otroligt grym på alla sätt. Det bästa jag har upplevt på salong. Självklart finns det många som kräks av bara en bråkdel av detta. Men det är väl otroligt att vi alla är olika.
Citera
2015-05-08, 16:08
Medlem
dojajas avatar
Grattis @Frippos70 för en skön upplevelse. Alla har sin smak, men just det lilla speciella utöver ett vanligt HJ är det som driver en att fortsätta utforska djungeln.

Mvh
Dojaja
Citera
2015-05-08, 16:50
Medlem
Tack. Visst är det så. Alla som provar sig fram vet hur det är )

Citat:
Ursprungligen postat av dojaja
Grattis @Frippos70 för en skön upplevelse. Alla har sin smak, men just det lilla speciella utöver ett vanligt HJ är det som driver en att fortsätta utforska djungeln.

Mvh
Dojaja
Citera
2015-05-10, 17:46
Medlem
Hej jag var på besök i sthlm strax före jul och tänkte jag skulle testa en ny salong som jag blivit tipsad av. Kom dit en fredagskväll och chansade på att dom hade tid. Kom in genom dörren och då var det precis en annan man på väg ut som såg riktigt nöjd ut. Frågade om dom hade tid för en timme och det hade dom. det var två tjejer där som jag såg båda hade riktigt korta tighta klänningar på sig. Hon som tog betalt såg skapligt ung ut och hade riktigt fin kropp, hon visade mig in i ett rum och jag klädde av mig näck och la mig på madrassen med handduken över rumpan. Efter någon minut kom hon in och slet bort handduken direkt och började massagen som för övrigt va helt okej och vi snackade lite och dom gamla vanliga frågorna kom om man vart där förut och blabla. Efter lite snack och massage började hon inrikta sig mer och mer på rumpan och mellan skink orna och pungen och började kittlas med naglarna. Och det var så grymt skönt så kuken var ju stenhård när det var dags för vändning. Efter vändningen såg hon ju direkt att att den var stenhård och började ta lite på den och berömma hur fin den va. Och sen kom frågan om jag ville ha lite mer och jag frågade vad som erbjöds men fick inget riktigt svar, så jag frågade till Slut om hon kunde göra Btb och sen hj. Men då sa hon du kan få allt för 1000 istället så då körde jag på det. Hon sprang iväg och hämta kondom och tog av sig den lilla klänningen och satt sig brevid mig och börja ta på mig och jag började smeka henne mellan hennes ben. Efter lite pillande och smekande åkte kondomen på och hon började rida mig och jag fick genast försöka bromsa henne lite för jag var så grymt kåt och hon var riktigt tight så jag inte skulle komma på en gång. Efter hon hade ridit några minuter kastade jag över henne på rygg och körde missionären och hon verkade verkligen njuta av det, eller så är det väl bara spel men då spelade hon väldigt bra i så fall. Och sen sist av allt så fick hon ställa sig på alla fyra och jag tog henne bakifrån och efter vi hade hållt på en kvart sammanlagt kunde jag fan inte hålla mig längre och sprutade i kondomen medan jag tog henne bakifrån. Och sen fick jag lite mer massage och hon tvättade rent mig och så gick jag där ifrån riktigt nöjd med både massage och extra. Blir säkert något återbesök någon gång man är i huvudstaden.
Citera
2015-05-13, 16:13
Medlem
Hej ! Inte så stor erfarenhet av Thaimassage, varit på massage en tidigare gång på en annan salong blev där frågad om jag ville prova nåt annat i slutet av massagen(fanns det en meny med många saker?) jag frågade hur mycket ? varpå kvinnan svarade 400 kr och jag fick ett HJ. Nu var jag på en annan salong, det som positivt överraskade mig denna gång var hur otroligt snygga tjejer det var, även rätt bystiga och med fina former.

Hoppades det skulle var tjejen som tog emot mig som skulle utföra massagen men det var en annan kvinna som iof var lika fin. Betalade 400 kr för en timmas oljemassage. Jag låg helt naken under hela massagen, som var rätt mjuk vilket jag gillar personligen men kan tänka mig att många andra skulle tycka att det var för klent. I slutet undrar hon om hon ska massera "den" också, har stånd och tackar ja. Hon nämner inget om pris eller liknande och jag kan smeka hennes bröst och rumpa innanför kläderna under hela sessionen. HJ är rätt dåligt väldigt försiktigt och initialt löjligt "förförande". Efter att ha kommit på bara ett par minuter trots det tafatta hanterandet så säger jag till henne att hon ska få lite "dricks" ger henne 500 kr hon ser att har en del pengar och känns konstigt att ge för lite.

Nu till mina funderingar, var det underförstått att jag skulle betala nåt trots att hon inte sagt något alls om detta ? stället känns som ett som kan erbjuda lite av varje, var det upplagt för frågor om annat eller brukar detta oftast ske om man varit där tidigare ? Kändes nästan som andra saker kunde ha varit aktuellt på det första stället då hon frågade om "nåt annat" och inte nämde HJ. Blev därför faktiskt nästan lite förvånad när kvinnan på det nya stället, som verkligen hade många indikatorer på att det var annat än massage som kunde stå på schemat, direkt frågade om jag ville ha massage "där".
Senast redigerad av Lurifixaren 2015-05-13 kl. 16:19.
Citera
2015-05-13, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurifixaren
Hej ! Inte så stor erfarenhet av Thaimassage, varit på massage en tidigare gång på en annan salong blev där frågad om jag ville prova nåt annat i slutet av massagen(fanns det en meny med många saker?) jag frågade hur mycket ?

Nästa gång kan du helt enkelt fråga vad hon gör. Det vanligaste svaret då är "allt" och sen är det din fantasi och plånbok som sätter gränser. Tydligt språk är bra, vad du menar med Full service och vad hon menar kanske inte är detsamma. Bombom misstolkas inte.
Citera
2015-05-17, 21:10
Medlem
EXXMANs avatar
Fick en helt suverän massage för några dagar sedan. Tjejen använde underarmar,knä och hela sin kroppsvikt. Asså hon stod upp på min rygg och hade stöd mot väggen typ. Kändes helt fantastiskt. Jäkla tur att vi inte snackar kropps byggnad som ryska kulstöterskor. Hursom helst så fanns hennes händer precis överallt. Vacker trevlig liten tjej med ett enormt fint leende så man kunde ju inte tacka nej till allt hon erbjöd. Enormt fina sillisar.Vacker nätt liten kropp. Vad mer kan man önska om att få mellan benen sina
Citera
2015-05-18, 07:09
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXXMAN
Fick en helt suverän massage för några dagar sedan. Tjejen använde underarmar,knä och hela sin kroppsvikt. Asså hon stod upp på min rygg och hade stöd mot väggen typ. Kändes helt fantastiskt. Jäkla tur att vi inte snackar kropps byggnad som ryska kulstöterskor. Hursom helst så fanns hennes händer precis överallt. Vacker trevlig liten tjej med ett enormt fint leende så man kunde ju inte tacka nej till allt hon erbjöd. Enormt fina sillisar.Vacker nätt liten kropp. Vad mer kan man önska om att få mellan benen sina

Du kan önska två samtidigt, dubbel glädje
Citera
2015-05-18, 07:35
Medlem
Fan. Nu har prisbilden ökat. Körde spa-paket i helgen och hur gött var inte det då!
Blev så avslappnat, massage en stund. Mumsa frukt en stund. Dopp i jacuzzi. Avslut med massage igen.
Den vackra damen var med på allt.
Citera
2015-05-18, 08:31
Medlem
Härligt med spa. Är lite sugen på att kosta på mig något liknande. Vad rekommenderar du för tid? 2timmar eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in