Besökte idag 2 salonger i Hufvudstaden.
Första salongen var på Söder och förväntningarna var lite högre än normal då jag fått tipsen av en skribent på forumet.
Betalar 300 kr för 1 timmes massage, blir visad till ett rum med dörr. Klär av mig som man vart skapad och lade mig tillrätta på den uppvärmda madrassen på golvet (skönt med värme då jag lätt kan börja huttra om det är för kallt)
Massösen kommer in ingen fullpoängare direkt men hamnar på 4-5 i rankingen men kroppen ger jag en 8:a
Hon börjar med att lyfta på handduken och den kommer inte riktigt på plats igen. Hon påbörjar massagen med iskalla händer...usch tycker inte om kalla händer....olja och åter mer olja hälls på

...Kommer inte direkt i någon skön sinnesstämning pga allt oljekladd. Det primära i att gå på massage är ju att man får en skön och ordentlig genomgång av kroppen, om det sen får avslutas med en ännu härligare happy ending så är det en jättebonus
Men så blev det inte idag, efter vändning så kom frågan och jag frågade vad hon har att erbjuda (hade intagit ett blåpiller innan så jag ville ha allt) men det var den dagen i månaden så jag fick nöja mig med hj vilket hon utförde till belåtenhet. Jag valde att inte avsluta resten av massagen då den var riktigt dålig
Jag kommer att komma tillbaks en annan gång för det satt 2 riktigt fina damer där som jag vill prova nästa gång.
Ställe nr2 låg i Norrort.
30 -40 min senare låg jag på golvet igen. In kommer massösen som var lite fylligare i kroppen, men jämnar vad trevligt hon var! Frågade om jag ville ha en hård eller medium massage. Det fick bli medium och jämnar i min låda det var tur det då jag höll på att avlida emellanåt, vilka nypor hon hade

fick muskler masserade jag inte trodde fanns, en av dom bästa massagerna jag haft

.
Efter vändning kom frågan och jag valde ett vanligt hj då jag inte tände på hennes kropp, hon håller på lite olja på soldaten som faktiskt står i givakt redan och börjar smeka ingen samtidig som hon drar i grabben...Efter ett tag när hon märker att jag är nära så trycker hon in ett finger i röven

på mig och jag skjuter av på en gång...jösses...var inte förberedd på det där trots att jag blivit förvarnad. En ny upplevelse för mig...snacka om extra kick man fick när man sprutade
Massagen kan jag verkligen rekommendera men kan tyvärr inte säga vart
Tack för tipsen