Tänkte dela med mig av min
debut inom thaimassage-världen, då jag besökte en thaimassage-salong för första gången i mitt liv förra veckan. Jag har under några månaders tid varit sugen på att testa på både den massage och de extratjänster som erbjuds, bl.a. efter att ha läst en del här på forumet. Som förberedelse kollade jag runt lite på Thaimassageguiden, såg ut ett par ställen i innerstan som var relativt billiga och bestämde mig slutligen för ett av dem. Kom dit på kvällen efter att ha ringt en halvtimme innan och kollat om det fanns tid för en timmes oljemassage. Till saken hör också att jag hade dragit en handtralla en timme tidigare; har nämligen erfarenhet av sexköp en gång sen tidigare och då ejakulerade jag nästan omedelbart vilket såklart kändes sjukt ovärt.
Väl där så blev jag glatt mottagen av vad jag antar är "bordellmamman" (en dam närmare 40-årsåldern skulle jag gissa på) och inledd till ett mörkt rum med en brits. Klädde av mig naken och lade mig med handduken över baken på britsen. Ovan nämnda "bordellmamma" kom in efter ett tag och började smeta ut lite olja på ryggen men hon gick ut nästan omedelbart igen utan att säga något, i samband med att hon lyfte lite på handduken... Efter nån minut kom i stället en yngre tjej in, som var lite mullig men hade ett fint ansikte. Hon började massera men frågade efter någon minut om jag ville lägga mig på golvet i stället, hon motiverade det med att jag såg obekväm ut (ska nämnas att jag hängde med armarna ned mot golvet vilket man nog inte ska göra?

) samt att hon föredrog att göra massagen på golvet. När jag reste mig upp från britsen så spanade hon in mig och sade något i stil med "oh la la" och fnittrade varpå jag insåg att jag hade valt ett bra ställe för extratjänster.
Massagen som jag fick var helt OK antar jag, inget speciellt men jag har heller inte mycket att jämföra med. Vissa saker hon gjorde var riktigt sköna medan vissa saker knappt kan kallas massage IMO. Under massagens gång så pratade vi en hel del trots hennes bristande svenskakunskaper och hon fnittrade en hel del under tiden. Hon snuddade pungen en hel del och började också spela musik på sin telefon
En stund efter vändning började hon bli mer och mer närgången i takt med att hon närmade sig ljumskarna och hon hann smeka min halvt styva lem innan hon frågade om jag ville ha massage där nere. Jag svarade ja och vi kom överens om 350 vilket kanske blev lite väl dyrt (kudos till er som lyckas driva igenom framgångsrika förhandlingar i sådana här situationer, får bättra mig på den punkten).
Hon gav mig ett rätt schysst HJ egentligen. Hon hade dessutom stora bröst som jag grottade ner ansiktet i lite smått och jag tog på henne lite här och var. Men till min besvikelse lyckades jag inte komma... Oops, tänkte jag, skulle visst inte ha runkat innan!

Hon försökte ihärdigt men till slut blev jag tvungen att avbryta henne och tacka för massagen och då hade det gått en timme. Hon verkade lite besviken/frustrerad och sade korthugget "sorry I couldn't make you come" och försvann snabbt som vinden därifrån. Hon kom tillbaka efter någon minut och frågade om jag ville duscha av mig, jag tackade ja till det och gav henne de 350 kr vi avtalat. Hon verkade skina upp och sade något glatt till sina kollegor på thailändska utanför rummet. Trodde hon att jag inte skulle följa avtalet p.g.a. att jag aldrig kom till skott eller?
Efter duschen småpratade jag lite med den övriga personalen i receptionen, som såklart sålde in sig bra genom att komplimera mitt utseende, skratta åt mina dåliga skämt, ge mig en massa frukt, o.s.v.

Alla tjejer såg hyfsat bra ut (jag fick tyvärr den minst snygga) även om ingen av dem var någon tiopoängare direkt. Nästa gång ska jag prova ett annat ställe, då går det förmodligen bättre om jag inte är lika nervös och inte runkar innan igen.

Förhoppningsvis stöter man på snyggare tjejer också.
Det blev en långrandig berättelse, hoppas ni har överseende med det!