2015-05-24, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Har varit på en 5 - 6 olika ställen här i Helsingborg. Massagen har i regel varit bra. Det enda extra jag har blivit erbjuden är ett HJ, vilket jag tackade nej till. Runka kan jag göra själv.

Vill jag ha hela paketet med sex, får jag åka till Danmark.

Prova igen. Du har nog haft lite otur.
Citera
2015-05-25, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexico73
Prova igen. Du har nog haft lite otur.

Tack för din uppmuntrande kommentar
Citera
2015-05-25, 10:35
Medlem
Var tillbaks hos min "frisörska" vilket jag ska berätta om snart, men först vill jag bara tacka för all positiv respons från förra recensionen! Jag fick också några PM som mest handlade om samma sak, men tyvärr grabbar, det här är mitt egna lilla guldkorn. Sen så har jag också lovat henne att absolut inte sprida ut till någon att hon har en massagebänk då hon egentligen inte vill ha några massagekunder. Och ni som frågade var hon finns så tänker jag såklart inte outa henne, men det ligger inte i platsen som börjar på S som två st frågade om.

Hur som helst har jag jobbat hela helgen och är nu ledig två dagar. Egentligen hade jag planerat att boka en tid på tisdag, men kunde inte hålla mig. Hon vill gärna att jag kommer tidigt på morgonen, dels för att hon inte öppnat än då och därför inte blir besvärad av några kunder, samt dels för att det inte är så mycket folk ute på morgonen, dvs risken för att någon ska se mig är mindre. Mycket hemlighetsmakeri med andra ord.

Aja, jag bokade tid 8:30 och hon kom nyduschad och klädd i en snygg och tajt klänning och öppnade dörren. Det var lite stel stämning i början eftersom vi pratat om att vi skulle ta det steget längre idag. Jag skulle få massera henne och hon skulle börja lära mig hur man får damer att känna sig som att dom svävar på moln med tungan. Men båda var lite för nervösa för att börja med det pang rakt på, så vi började som en vanlig massage med mig naken på mage på bänken utan handduk över. Hon masserade (smorde i princip bara in mig i olja på baksidan) några minuter, sen blev det vändning utan handduk igen. Som tur är hade jag lyckats få en halvbånge vilket gjorde allt lättare eftersom hon kunde säga "you excited today?", vilket förde in oss på rätt spår utan att det blev för konstigt.

Efter lite inoljning av Peter-Nicklas kom frågan "do you want to massage me?". Självklart svarade jag "yes please" och reste mig från bänken och ställde mig bredvid henne. Hon frågade "do you want me to be naked?" och ni vet vad jag svarade på det. Den här tjejen har en näst intill perfekt kropp, men hon var ändå blyg och släkte ner lite när hon klädde av sig.

Hon la sig naken på mage på bänken och jag började nervöst att olja in henne. Fan kan jag om massage? Ingenting är svaret, så jag försökte göra som hundratals thaimassörskor gjort med mig, började med vader och fötter, rörde mig upp mot överkroppen utan att gå direkt på några intima delar. Min plan var att göra som dom brukar göra, dvs snudda lite när man tar insidan av låren och retas lite. Det funkade väl sådär, men efter några minuter frågan hon om hon ville att hon skulle vända på sig vilket jag ville.

Började gå lite mer down to bussiness och smeka venusberget. Hon var inte rakad, men hennes naturliga behåring var så pass liten så hon kunde nästan lika gärna varit det. Istället för att fortsätta gå närmare ner så gick jag istället upp mot brösten. Jag försökte vara retsam och smekte med fingertopparna runt brösten och spiralde mot bröstvårtorna och när jag kom dit så snuddade jag dom bara. Hon har väldigt små bröstvårtor men jävligt hårda. Hon sa, "look I am waking up now just like you". Efter att ha fegat runt med fingertopparna så tog hon tag i mina handleder och visade att hon ville att jag skulle ta hela brösten i händerna och smeka hårdare, vilket jag gjorde en stund.

Frågan "do you want to kiss me there?" med en blick nedåt kom och jag nickade och började slicka efter bästa förmåga. Jag känner mig alltid helt jävla vilsen när jag slickar men det uppskattades visst i alla fall, fick dock inte sticka in några fingrar. Efter att ha slickat en 5-10 minuter och fått den sedvanliga krampen i nacken så sa hon "your turn", reste sig från bänken och bytte plats med mig.

Nu var det min tur att få lite oral pleasure, men jag ville inte komma för fort. Jag smekte hennes mage ner mot härligheten och sa "I want this". Hon sa "noo, nooo" fast på ett sätt som visade att hon egentligen också ville det och om jag frågade igen så skulle hon ge med sig.

Såklart stod jag på mig och hon sa "only a little bit, ok?" och gränslade mig på bänken Jag är inte JÄTTESTOR men enligt henne i alla fall mycket större än hennes man, och trots att hon var våt som ett vattenfall så hade hon lite problem att guida mig in.
Hon la sig på mig och försökte kväva mig mellan brösten samtidigt som hon gled nedåt (medans hon fortfarande låg på mig). Efter lite krångel lyckades hon få in huvudet och då knep hon ihop benen så att jag inte kunde komma längre in (eller ut heller). Hon gjorde små juck rörerlser och det var inte speciellt skönt för mig, men levde sig verkligen in i det och verkade ha glömt bort mig.

Eftersom jag såg att hon tyckte det var skönt så sa jag såklart ingenting utan smekte hennes rumpa och rygg och tryckte henne ner så hennes bröst trycktes mot mina eftersom jag fick för mig att den närheten skulle förhöja sensationen för henne. Det funkade och hennes juckande rörelser blev mindre men snabbare. Jag förstod att hon kanske var på väg att komma och blev fett nervös och tänkte att nu jävlar får jag inte fucka upp det här. Jag gick igenom all sexlitteratur och erotisk film jag hade i huvudet på en milisekund och det enda jag kom på att göra var att klämma hårt på hennes rumpa och trycka ned den mot mig. Det funkade och jag existerade inte längre i hennes värld då hon var helt inne i sin orgasm vilken höll på i nästan 20 sekunder av massa krampliknande konvulsioner samtidigt som hela hennes lilla kropp var spänd som en jävla stålfjäder. Sen så sjönk hon ihop på mig, gled uppåt så att det lilla av min balle som varit inuti henne åkte ut och lade sitt ansikte bredvid mitt och bara typ fniss-skrattade en typ 30 sekunder.

Efter någon minut var hon tillbaks i verkligheten och nu var det min tur. Hon lät mig inte få knulla något mer, utan började suga igen och sa "now you can finnish babe", vilket jag försökte göra. Efter en stund gick det. Jag hoppades att jag skulle få spruta i hennes mun, men när det började bli dags drog hon bort läpparna och fortsatte runka. Feg som jag är vågade jag inte fråga om hon kunde fortsätta suga så jag kunde få komma i munnen på henne, utan bestämde mig för att bara låta orgasmen komma. Efteråt blev jag avtvättad och vi klädde på oss tillsammans samtidigt som vi pratade om lite allmänt ditten och dattan. När vi var färdiga sa jag frågande "one thousand?" varpå hon svarade "if you like". Va fan ska man säga då liksom? Var inte riktigt läge att förstöra stämningen och börja pruta å jävlas så jag gav henne 2 st 500-lappar. Jag satt kvar en stund och pratade, sen var det dags att dra hemåt. Jag sa tack och adjö, fick en kram samt en puss på kinden och började bege mig hemåt.
Citera
2015-05-25, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Tack för din uppmuntrande kommentar

Det var snarare ett seriöst försök att få dig att prova igen.
Om man säger så, jag har haft mindre otur!
Citera
2015-05-25, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexico73
Det var snarare ett seriöst försök att få dig att prova igen.
Om man säger så, jag har haft mindre otur!

Jag har inte gett upp. Jag ska iväg på ett nytt besök nu i veckan. Tro det eller ej, tycker det är avslappnande och skönt med massage. Vem vet, turen vänder kanske för mig med. Annars går inte världen under för det.
Citera
2015-05-25, 14:23
Medlem
Göteborg-

Kliver in på en salong mycket centralt. En äldre dam tar betalt och jag tänker bara fan också! Visste inte något om salongen sedan tidigare och hade noll förväntningar. Jag näckar och ber henne slå på värmen i massagebordet. Inga problem svarar hon och drar naglarna lite retfullt på rygg/rumpa.

Den äldre damen försvinner sedan och efter ca 5min (ganska lång tid) kommer det in en liten tight fin sak och sätter sig direkt på min rumpa. Min puls ökar och det börjar redan då dra lite i soldaten.

Nu ropar någon på henne och hon skriker tillbaka på thai, ganska aggressivt och jag blir lite irriterad. Hon kliver sedan av och går ut. Vafan är detta tänker jag? In kommer vad jag tror samma tjej men efter några minuters massage går hon över till den sida jag har huvudet vid, då ser jag att det är en annan tjej, ännu snyggare!

Iförd endast trosor och linne, måste varit sillisar också för de var stora och fina. Det var inte så mycket fokusering på pungsnudd utan istället använde hon sina meloner. Tryckte dem ordentligt mot min nacke när hon drog händerna ner längst ryggen mot rumpan.

Massagen var väl ingen höjdare men jag låg där med ribba ändå. Efter vändning kommer frågan om extra och eftersom att jag var trött efter en nyligen lång och fruktansvärt dyr resa +innan lön hade jag redan innan bestämt mig för att det bara skulle bli massage, hade bara 500 på mig.

Jag var helt enkelt inte beredd på en porrstjärna. Hon var lika besviken som jag och jag gick därifrån med svansen mellan benen.

Ska iväg på jobb nu i Norrland men jag kommer såklart återkomma. Tycker utbudet i Göteborg är ganska dåligt så jag måste ändå vara lite glad att jag hittade till just den här salongen
Citera
2015-05-26, 07:22
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Var tillbaks hos min "frisörska" vilket jag ska berätta om snart, men först vill jag bara tacka för all positiv respons från förra recensionen! Jag fick också några PM som mest handlade om samma sak, men tyvärr grabbar, det här är mitt egna lilla guldkorn. Sen så har jag också lovat henne att absolut inte sprida ut till någon att hon har en massagebänk då hon egentligen inte vill ha några massagekunder. Och ni som frågade var hon finns så tänker jag såklart inte outa henne, men det ligger inte i platsen som börjar på S som två st frågade om.

Hur som helst har jag jobbat hela helgen och är nu ledig två dagar. Egentligen hade jag planerat att boka en tid på tisdag, men kunde inte hålla mig. Hon vill gärna att jag kommer tidigt på morgonen, dels för att hon inte öppnat än då och därför inte blir besvärad av några kunder, samt dels för att det inte är så mycket folk ute på morgonen, dvs risken för att någon ska se mig är mindre. Mycket hemlighetsmakeri med andra ord.

Aja, jag bokade tid 8:30 och hon kom nyduschad och klädd i en snygg och tajt klänning och öppnade dörren. Det var lite stel stämning i början eftersom vi pratat om att vi skulle ta det steget längre idag. Jag skulle få massera henne och hon skulle börja lära mig hur man får damer att känna sig som att dom svävar på moln med tungan. Men båda var lite för nervösa för att börja med det pang rakt på, så vi började som en vanlig massage med mig naken på mage på bänken utan handduk över. Hon masserade (smorde i princip bara in mig i olja på baksidan) några minuter, sen blev det vändning utan handduk igen. Som tur är hade jag lyckats få en halvbånge vilket gjorde allt lättare eftersom hon kunde säga "you excited today?", vilket förde in oss på rätt spår utan att det blev för konstigt.

Efter lite inoljning av Peter-Nicklas kom frågan "do you want to massage me?". Självklart svarade jag "yes please" och reste mig från bänken och ställde mig bredvid henne. Hon frågade "do you want me to be naked?" och ni vet vad jag svarade på det. Den här tjejen har en näst intill perfekt kropp, men hon var ändå blyg och släkte ner lite när hon klädde av sig.

Hon la sig naken på mage på bänken och jag började nervöst att olja in henne. Fan kan jag om massage? Ingenting är svaret, så jag försökte göra som hundratals thaimassörskor gjort med mig, började med vader och fötter, rörde mig upp mot överkroppen utan att gå direkt på några intima delar. Min plan var att göra som dom brukar göra, dvs snudda lite när man tar insidan av låren och retas lite. Det funkade väl sådär, men efter några minuter frågan hon om hon ville att hon skulle vända på sig vilket jag ville.

Började gå lite mer down to bussiness och smeka venusberget. Hon var inte rakad, men hennes naturliga behåring var så pass liten så hon kunde nästan lika gärna varit det. Istället för att fortsätta gå närmare ner så gick jag istället upp mot brösten. Jag försökte vara retsam och smekte med fingertopparna runt brösten och spiralde mot bröstvårtorna och när jag kom dit så snuddade jag dom bara. Hon har väldigt små bröstvårtor men jävligt hårda. Hon sa, "look I am waking up now just like you". Efter att ha fegat runt med fingertopparna så tog hon tag i mina handleder och visade att hon ville att jag skulle ta hela brösten i händerna och smeka hårdare, vilket jag gjorde en stund.

Frågan "do you want to kiss me there?" med en blick nedåt kom och jag nickade och började slicka efter bästa förmåga. Jag känner mig alltid helt jävla vilsen när jag slickar men det uppskattades visst i alla fall, fick dock inte sticka in några fingrar. Efter att ha slickat en 5-10 minuter och fått den sedvanliga krampen i nacken så sa hon "your turn", reste sig från bänken och bytte plats med mig.

Nu var det min tur att få lite oral pleasure, men jag ville inte komma för fort. Jag smekte hennes mage ner mot härligheten och sa "I want this". Hon sa "noo, nooo" fast på ett sätt som visade att hon egentligen också ville det och om jag frågade igen så skulle hon ge med sig.

Såklart stod jag på mig och hon sa "only a little bit, ok?" och gränslade mig på bänken Jag är inte JÄTTESTOR men enligt henne i alla fall mycket större än hennes man, och trots att hon var våt som ett vattenfall så hade hon lite problem att guida mig in.
Hon la sig på mig och försökte kväva mig mellan brösten samtidigt som hon gled nedåt (medans hon fortfarande låg på mig). Efter lite krångel lyckades hon få in huvudet och då knep hon ihop benen så att jag inte kunde komma längre in (eller ut heller). Hon gjorde små juck rörerlser och det var inte speciellt skönt för mig, men levde sig verkligen in i det och verkade ha glömt bort mig.

Eftersom jag såg att hon tyckte det var skönt så sa jag såklart ingenting utan smekte hennes rumpa och rygg och tryckte henne ner så hennes bröst trycktes mot mina eftersom jag fick för mig att den närheten skulle förhöja sensationen för henne. Det funkade och hennes juckande rörelser blev mindre men snabbare. Jag förstod att hon kanske var på väg att komma och blev fett nervös och tänkte att nu jävlar får jag inte fucka upp det här. Jag gick igenom all sexlitteratur och erotisk film jag hade i huvudet på en milisekund och det enda jag kom på att göra var att klämma hårt på hennes rumpa och trycka ned den mot mig. Det funkade och jag existerade inte längre i hennes värld då hon var helt inne i sin orgasm vilken höll på i nästan 20 sekunder av massa krampliknande konvulsioner samtidigt som hela hennes lilla kropp var spänd som en jävla stålfjäder. Sen så sjönk hon ihop på mig, gled uppåt så att det lilla av min balle som varit inuti henne åkte ut och lade sitt ansikte bredvid mitt och bara typ fniss-skrattade en typ 30 sekunder.

Efter någon minut var hon tillbaks i verkligheten och nu var det min tur. Hon lät mig inte få knulla något mer, utan började suga igen och sa "now you can finnish babe", vilket jag försökte göra. Efter en stund gick det. Jag hoppades att jag skulle få spruta i hennes mun, men när det började bli dags drog hon bort läpparna och fortsatte runka. Feg som jag är vågade jag inte fråga om hon kunde fortsätta suga så jag kunde få komma i munnen på henne, utan bestämde mig för att bara låta orgasmen komma. Efteråt blev jag avtvättad och vi klädde på oss tillsammans samtidigt som vi pratade om lite allmänt ditten och dattan. När vi var färdiga sa jag frågande "one thousand?" varpå hon svarade "if you like". Va fan ska man säga då liksom? Var inte riktigt läge att förstöra stämningen och börja pruta å jävlas så jag gav henne 2 st 500-lappar. Jag satt kvar en stund och pratade, sen var det dags att dra hemåt. Jag sa tack och adjö, fick en kram samt en puss på kinden och började bege mig hemåt.
Åter en härlig recension!
Nu känns det verkligen som du tagit ett steg till och närmar dig KK-status med henne,
Ni har ju inte gjort upp om några pengar innan så det är egentligen upp till ditt eget samvete. Vänjer du henne vid att du betalar blir det förstås svårt att sluta senare, men njuter hon av det ni gör lika mycket som du ska du kanske fundera på hur du tar dig ur pengasituationen.
Kanske du kan ringa henne och säga att du längtar efter henne men har lite dåligt med cash. Så får du se hur hon reagerar.
Citera
2015-05-26, 07:38
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
Jahopp, då var det dags för mitt första oljemassagebesök i min nya hemort ca 10 minuter från stockholm city.

Jag har flickvän och är inte intresserad av HE men tycker likväl att det är kul att de frågar.
Enligt mig hör det till det normala att man är naken på en oljemassage. Handduken över rumpan och sen får massören sköta den som denne vill.

Nåväl, 350kr för en timmes oljemassage är helt okej så jag klär av mig naken och lägger mig på madrassen. In kommer vad jag antar är mamasan som är runt 50 år.
Enskilda privata rum f.ö.
Det första hon gör är att kasta bort handduken helt och hållet. Min massage skulle minsann vara helnaken tydligen. Sen fortsätter hon med att alldeles för hårt och hackigt massera ryggen. Till och med PÅ ryggraden!? Det ska man inte göra såvitt jag vet.
Där kom första varningssignalen.

Sen fortsatte 60 minuter med en riktig jävla skitmassage. Oengagerad, slapp i händerna och ett konstant smårapande från henne. Det var lite hit och lite dit, först rygg, sen lite ben och sen rygg igen osv. Nuddade paketet lite för många gånger. Det var extremt tydligt att hon bara var ute efter en sak.
Efter vändning tog det en stund men till slut frågade hon -"Varför den sova?", -"ojojoj denna vill också ha massage?" Och stönade grisaktigt med en tantigt leende.

Tackade vänligt men bestämt nej och när jag gick stod 2 andra söta massörer, 20-30 år gamla, i receptionen och såg på mig med märkliga blickar. Varför fick jag inte någon av dom istället?

Nej fyfan, en obehaglig upplevelse.

Om du inte är intresserad av HE alls, varflr då i en tråd som mer eller mindre fokuserar sig på sexuella extra tjänster och ligger i ett sexforum? Känns lite långsökt liksom...
Citera
2015-05-26, 14:49
Medlem
dojajas avatar
@thaiman
du behöver ju inte vara en douchebag!

Håller med @runerusk, återigen en härlig recenssion från @mrolson. Kul att du hittat ditt (mycket speciella) guldkorn!

Mvh
Dojaja
Citera
2015-05-26, 16:16
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Om du inte är intresserad av HE alls, varflr då i en tråd som mer eller mindre fokuserar sig på sexuella extra tjänster och ligger i ett sexforum? Känns lite långsökt liksom...

Kan bara prata för mig själv men jag tycker det är kul att läsa recensionerna =)
Citera
2015-05-26, 21:31
Medlem
Tänkte dela med mig av min debut inom thaimassage-världen, då jag besökte en thaimassage-salong för första gången i mitt liv förra veckan. Jag har under några månaders tid varit sugen på att testa på både den massage och de extratjänster som erbjuds, bl.a. efter att ha läst en del här på forumet. Som förberedelse kollade jag runt lite på Thaimassageguiden, såg ut ett par ställen i innerstan som var relativt billiga och bestämde mig slutligen för ett av dem. Kom dit på kvällen efter att ha ringt en halvtimme innan och kollat om det fanns tid för en timmes oljemassage. Till saken hör också att jag hade dragit en handtralla en timme tidigare; har nämligen erfarenhet av sexköp en gång sen tidigare och då ejakulerade jag nästan omedelbart vilket såklart kändes sjukt ovärt.

Väl där så blev jag glatt mottagen av vad jag antar är "bordellmamman" (en dam närmare 40-årsåldern skulle jag gissa på) och inledd till ett mörkt rum med en brits. Klädde av mig naken och lade mig med handduken över baken på britsen. Ovan nämnda "bordellmamma" kom in efter ett tag och började smeta ut lite olja på ryggen men hon gick ut nästan omedelbart igen utan att säga något, i samband med att hon lyfte lite på handduken... Efter nån minut kom i stället en yngre tjej in, som var lite mullig men hade ett fint ansikte. Hon började massera men frågade efter någon minut om jag ville lägga mig på golvet i stället, hon motiverade det med att jag såg obekväm ut (ska nämnas att jag hängde med armarna ned mot golvet vilket man nog inte ska göra? ) samt att hon föredrog att göra massagen på golvet. När jag reste mig upp från britsen så spanade hon in mig och sade något i stil med "oh la la" och fnittrade varpå jag insåg att jag hade valt ett bra ställe för extratjänster.

Massagen som jag fick var helt OK antar jag, inget speciellt men jag har heller inte mycket att jämföra med. Vissa saker hon gjorde var riktigt sköna medan vissa saker knappt kan kallas massage IMO. Under massagens gång så pratade vi en hel del trots hennes bristande svenskakunskaper och hon fnittrade en hel del under tiden. Hon snuddade pungen en hel del och började också spela musik på sin telefon

En stund efter vändning började hon bli mer och mer närgången i takt med att hon närmade sig ljumskarna och hon hann smeka min halvt styva lem innan hon frågade om jag ville ha massage där nere. Jag svarade ja och vi kom överens om 350 vilket kanske blev lite väl dyrt (kudos till er som lyckas driva igenom framgångsrika förhandlingar i sådana här situationer, får bättra mig på den punkten).

Hon gav mig ett rätt schysst HJ egentligen. Hon hade dessutom stora bröst som jag grottade ner ansiktet i lite smått och jag tog på henne lite här och var. Men till min besvikelse lyckades jag inte komma... Oops, tänkte jag, skulle visst inte ha runkat innan! Hon försökte ihärdigt men till slut blev jag tvungen att avbryta henne och tacka för massagen och då hade det gått en timme. Hon verkade lite besviken/frustrerad och sade korthugget "sorry I couldn't make you come" och försvann snabbt som vinden därifrån. Hon kom tillbaka efter någon minut och frågade om jag ville duscha av mig, jag tackade ja till det och gav henne de 350 kr vi avtalat. Hon verkade skina upp och sade något glatt till sina kollegor på thailändska utanför rummet. Trodde hon att jag inte skulle följa avtalet p.g.a. att jag aldrig kom till skott eller?

Efter duschen småpratade jag lite med den övriga personalen i receptionen, som såklart sålde in sig bra genom att komplimera mitt utseende, skratta åt mina dåliga skämt, ge mig en massa frukt, o.s.v. Alla tjejer såg hyfsat bra ut (jag fick tyvärr den minst snygga) även om ingen av dem var någon tiopoängare direkt. Nästa gång ska jag prova ett annat ställe, då går det förmodligen bättre om jag inte är lika nervös och inte runkar innan igen. Förhoppningsvis stöter man på snyggare tjejer också.

Det blev en långrandig berättelse, hoppas ni har överseende med det!
Senast redigerad av Oanstaendig 2015-05-26 kl. 21:34.
Citera
2015-05-26, 22:31
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
[quote=Oanstaendig|
Det blev en långrandig berättelse, hoppas ni har överseende med det![/QUOTE]

Inte alls!

Mycket välskriven och trevlig läsning, tack så mycket!

Men snart kommer väl thaiman och skriver något om att du är dum i huvet som runkade en timme innan...

Skönt att se att vissa saker aldrig förändras, inte ens en douche. Eller?

Thaimasseträsket verkar i alla fall vara sig likt i alla avseenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in