2015-05-22, 01:15
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Varför inte, MFF har faktiskt inte varit särskilt bra individuellt sett, bortsett från de tre nämnda i elvan, så att peta Helander har jag inget emot. Men Rieks mot S. Gustafson? Jag har inte sett Rieks tillräckligt mycket för att kunna säga emot men rent spontant känns det som att S. Gustafson som mer eller mindre gör allting för Häcken offensivt bör ha en plats i den elvan.

Jo, det gör dem nog nästan, fast den sämsta är inte bara en floppelva utan en elva över vilka som helt enkelt är sämst. Att Ali-Khan är dålig är knappast någon flopp, icke desto mindre hör han hemma i den sämsta startelvan.

Cramer
?-Ali Khan-?-Silverholt?
?-?
?-?-Sana
Söderqvist?

Gerzic? Någon i Örebro bör ju vara med i floppelvan.

Ajdarevic, Brustad, Sana, Söderqvist är ju vad de presterat ett rätt ruttet offensivt gäng.
Citera
2015-05-22, 01:17
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Gerzic? Någon i Örebro bör ju vara med i floppelvan.

Ajdarevic, Brustad, Sana, Söderqvist är ju vad de presterat ett rätt ruttet offensivt gäng.

Ajdarevic hör hemma på tian och Brustad på högerkanten.

Gerzic tycker jag ändå var bra mot oss i cupfinalen. Hans lugn och spelsinne är i särklass i Allsvenskan.
Citera
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Jag ville hinna före Fotbollskanalen i år igen, okej?
Och om guldet kan spikas så här tidigt så varför inte startelvorna... (och jag tvivlar på att det sker några större ändringar innan sommaruppehållet om drygt två veckor)

Själv tycker jag sämsta elvan är roligare, men det blir svårt för mig att bidra till den förutom Sana och möjligtvis Yotún då jag nästan bara ser matcher med MFF. Men vad säger du som borde ha koll, ZlatanMania?
Du som följer MFF borde väl ha ganska bra koll vid detta lag?

Skämt åsido, Wahlström i Häcken känns given (mycket pga trazkes omdömen och lite av det man själv sett) och Dardan Rexhepi har väl bara gjort motståndarna glada? Jawo är inte direkt het heller men senaste matcherna har han vart skadad?

Svårt det här med sämsta elvan då en bänknötare i Gefle säkert skulle platsat men vad vet man om det? Sen ska jag nämna att min koll på osexiga bottenlag ala Gefle, Falkenberg, Halmstad, Åtvidaberg osv inte är den bästa.
Citera
Medlem
Punklivs avatar
Hallenius konkurrerar om en plats i sämsta elvan. Springer runt som en virrig höna och bränner frilägen till förbannelse. Måns skulle platsa han också, och Fuhre då. Och Solli, förstås. En värdelös nolla är vad han är.
Citera
2015-05-22, 01:18
Medlem
JohnnyGenzales avatar
AIK:s islänning eller Kenny Pavey på högerbacken också kanske kan kittla någons känselspröt.
Citera
2015-05-22, 01:20
Medlem
snillet_1s avatar
Jag vet inte om ni har följt Sportbladets "100 höjdare" från Allsvenskan, men där finns ett avsnitt där Astrit Ajdarevic hävdar att han i egenskap av alban är "psykningarnas mästare" och därmed inte kan bli psykad. Jag vet inte, i min bok hör balkannissar bland de mest lättprovocerade i vårt land? Jämte araber. Inte fan är balkan-lag kända för att vara mentalt starka.
Citera
2015-05-22, 01:21
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
AIK:s islänning eller Kenny Pavey på högerbacken också kanske kan kittla någons känselspröt.
Inte för att dom varit top of the top men sämst i allsvenskan är inte Haukur, Pavey lär inte va så dålig heller men hans tid är förbi. Tråkigt på många sätt men så är det.
Citera
2015-05-22, 01:25
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Inte för att dom varit top of the top men sämst i allsvenskan är inte Haukur, Pavey lär inte va så dålig heller men hans tid är förbi. Tråkigt på många sätt men så är det.

Nej, jag misstänkte detta, att ingen av de två var SÅ dåliga.

Har inte Nisse ändå varit rätt bra säsongen igenom hittills på VB?
Citera
2015-05-22, 01:25
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Varför inte, MFF har faktiskt inte varit särskilt bra individuellt sett, bortsett från de tre nämnda i elvan, så att peta Helander har jag inget emot. Men Rieks mot S. Gustafson? Jag har inte sett Rieks tillräckligt mycket för att kunna säga emot men rent spontant känns det som att S. Gustafson som mer eller mindre gör allting för Häcken offensivt bör ha en plats i den elvan.

Det är nog delvis för att jag förutom Rosenberg ogillar Gustafson mest av alla spelare i Allsvenskan. En riktigt äcklig spelare som förvisso tidvis är enormt duktig men som lika ofta är ett riktigt mongo. Mot vilka var det nu han var helt bortkommen och mest sysslade med fula tacklingar, efterslängar och trams i en match som han egentligen borde lämnat med ett rött kort över huvudet, men istället fick lämna efter årets roligaste halvtidsintervju och ett halvtidsbyte?

/feldgrau
Citera
2015-05-22, 01:28
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Det är nog delvis för att jag förutom Rosenberg ogillar Gustafson mest av alla spelare i Allsvenskan. En riktigt äcklig spelare som förvisso tidvis är enormt duktig men som lika ofta är ett riktigt mongo. Mot vilka var det nu han var helt bortkommen och mest sysslade med fula tacklingar, efterslängar och trams i en match som han egentligen borde lämnat med ett rött kort över huvudet, men istället fick lämna efter årets roligaste halvtidsintervju och ett halvtidsbyte?

/feldgrau

Ja, matchen efter derbyt ja. Det var skoj.

Han är en jävla mupp Simon Gustafsson.
Citera
2015-05-22, 01:31
Avslutad
Citat:
Någon i Örebro bör ju vara med i floppelvan.
Vem i så fall?
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Ajdarevic hör hemma på tian och Brustad på högerkanten.
Då spikar vi det.
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Du som följer MFF borde väl ha ganska bra koll vid detta lag?
Du kan ju inte dra samma trötta skämt tillbaka. Wahlström är nog mer än en kandidat.
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Hallenius konkurrerar om en plats i sämsta elvan. Springer runt som en virrig höna och bränner frilägen till förbannelse. Måns skulle platsa han också, och Fuhre då. Och Solli, förstås. En värdelös nolla är vad han är.
Var spelar Fuhre och Solli?

Sämsta XI:
Cramer
?-Ali Khan-Wahlström-Silverholt
?-?
Brustad-Ajdarevic-Sana
Söderqvist/Hallenius
Citera
2015-05-22, 01:34
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Nej, jag misstänkte detta, att ingen av de två var SÅ dåliga.

Har inte Nisse ändå varit rätt bra säsongen igenom hittills på VB?

Rutin personifierad, hitills sin bästa säsong i AIK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in