2015-05-22, 01:01
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jo, Zeneli och J. Andersson (fast ytterback är han väl inte?) har också varit väldigt bra. Ingen Vibe? I så fall bör väl Zeneli gå in på den positionen.

Jag ville hinna före Fotbollskanalen i år igen, okej?
Och om guldet kan spikas så här tidigt så varför inte startelvorna... (och jag tvivlar på att det sker några större ändringar innan sommaruppehållet om drygt två veckor)

Själv tycker jag sämsta elvan är roligare, men det blir svårt för mig att bidra till den förutom Sana och möjligtvis Yotún då jag nästan bara ser matcher med MFF. Men vad säger du som borde ha koll, ZlatanMania?

Edit:
Stort tack för det svaret, feldgrau.

Kalmars målvakt Cramer?
Ajdarevic?
Etuhu?
Mohamed Ali Khan?

Där har du ett knippe dåliga spelare.

Och halva Örebro.
Citera
2015-05-22, 01:02
Medlem
Batan, Solli och Fuhre borde väl vara "stjärnor" (i negativ bemärkelse) i sämsta elvan.
Citera
2015-05-22, 01:03
Medlem
Måste ju dock finnas en vänsterback i antingen Halmstad, Åtvid, eller typ Kalmar som platsar bättre i en "sämst-elva" än Yotun? Bara målet mot Blåvitt borde ju diskvalificera honom för den listan.
Citera
2015-05-22, 01:05
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Måste ju dock finnas en vänsterback i antingen Halmstad, Åtvid, eller typ Kalmar som platsar bättre i en "sämst-elva" än Yotun? Bara målet mot Blåvitt borde ju diskvalificera honom för den listan.

Oliver Silverholt i Hammarby! Han har varit jättedålig de gånger jag sett honom spela för Bajen i år (3-4 gånger). Missade passningar, vekt försvarsspel och kasst tajmade löpningar framåt i banan. Håller inte allsvensk klass.
Citera
2015-05-22, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Där har du ett knippe dåliga spelare.
Vafan, jag skrev ju Ali-Khan i något av mina inlägg. Det måste ha försvunnit.
Citat:
Ursprungligen postat av saxenofc
Batan, Solli och Fuhre borde väl vara "stjärnor" (i negativ bemärkelse) i sämsta elvan.
Rent spontant känner jag att någon, eller några, av Hammarbys offensiva spelare borde vara med. Har de ens gjort någonting? Förutom Besara och Kennedy då.
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Just Kalmars vänsterback, Agardius, är ju dock bra, men visst, jag förstår vad du menar.
Citera
2015-05-22, 01:06
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Vafan, jag skrev ju Ali-Khan i något av mina inlägg. Det måste ha försvunnit.

Rent spontant känner jag att någon, eller några, av Hammarbys offensiva spelare borde vara med. Har de ens gjort någonting? Förutom Besara och Kennedy då.

Just Kalmars vänsterback, Agardius, är ju dock bra, men visst, jag förstår vad du menar.

Söderqvist har väl varit tämligen rutten, sett till hans hype och förra vår eller om det var höst?
Citera
Bannlyst
Fan Zeneli glömde jag. Honom håller jag högt. Elvorna som vi tar ut nu baseras väl på vårsäsongen? Då tycker jag Carlgren, Erik Johansson och Rosenberg platsar i sämsta elvan. Det är väl ändå typ en floppelva man tar ut?
Senast redigerad av Stukatj 2015-05-22 kl. 01:12.
Citera
Medlem
feldgraus avatar
Skulle köra på denna som bästa elva efter nio omgångar. Alltså inte nödvändigtvis de egentligen bästa spelarna, men de som gjort bäst ifrån sig (skulle inte byta bort Vibe mot Mushekwi över en hel säsong t.ex.):

Olsen
Salomonsson-Rogne-Bjärsmyr-Aleesami
Lewicki-Svensson
Zeneli-Eikrem-Rieks
Mushekwi

Högst osäker på Aleesami, som sagt, men i brist på alternativ jag sett tillräckligt av så.
Byter dessutom bort Simon Gustafson mot Sören Rieks som glömts bort helt i diskussionen hittills. En stor del i att Blåvitt varit så vassa offensivt när Vibe inte presterat ordentligt.

EDIT:
IFK 6
MFF 3
IFE 1
DIF 1

EDIT2:
Egentligen borde man få in Berget någonstans också. Kanske byta bort Lewicki och köra 4-4-2 istället.

/feldgrau
Senast redigerad av feldgrau 2015-05-22 kl. 01:09.
Citera
2015-05-22, 01:08
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Skulle köra på denna som bästa elva efter nio omgångar. Alltså inte nödvändigtvis de egentligen bästa spelarna, men de som gjort bäst ifrån sig (skulle inte byta bort Vibe mot Mushekwi över en hel säsong t.ex.):

Olsen
Lewicki-Svensson
Zeneli-Eikrem-Rieks
Mushekwi

Högst osäker på Aleesami, som sagt, men i brist på alternativ jag sett tillräckligt av så.
Byter dessutom bort Simon Gustafson mot Sören Rieks som glömts bort helt i diskussionen hittills. En stor del i att Blåvitt varit så vassa offensivt när Vibe inte presterat ordentligt.

/feldgrau

Funderade också på Rieks, framförallt hans sista 4-5 matcher + cupfinalen. Det är jämt skägg mellan honom och Simon "tåren" Gustafsson.

Annars ryggar jag nog den här elvan.
Citera
2015-05-22, 01:11
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:

EDIT2:
Egentligen borde man få in Berget någonstans också. Kanske byta bort Lewicki och köra 4-4-2 istället.

/feldgrau

Lewicki har ju mest gjort ett par spektakulära offensiva nummer, men inte imponerat bakåt om du frågar mig. Han har varit rätt osynlig förutom det snygga nickmålet mot Sundsvall och nåt annat han gjorde. Rohdén? Fransson i NKPG?
Citera
2015-05-22, 01:13
Avslutad
Citat:

Olsen
Lewicki-Svensson
Zeneli-Eikrem-Rieks
Mushekwi
Varför inte, MFF har faktiskt inte varit särskilt bra individuellt sett, bortsett från de tre nämnda i elvan, så att peta Helander har jag inget emot. Men Rieks mot S. Gustafson? Jag har inte sett Rieks tillräckligt mycket för att kunna säga emot men rent spontant känns det som att S. Gustafson som mer eller mindre gör allting för Häcken offensivt bör ha en plats i den elvan.

Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Elvorna som vi tar ut nu baseras väl på vårsäsongen? Då tycker jag Carlgren och Emil Johansson platsar i sämsta elvan. Det är väl ändå typ en floppelva man tar ut?
Jo, det gör dem nog nästan, fast den sämsta är inte bara en floppelva utan en elva över vilka som helt enkelt är sämst. Att Ali-Khan är dålig är knappast någon flopp, icke desto mindre hör han hemma i den sämsta startelvan.

Cramer
?-Ali Khan-?-Silverholt?
?-?
?-?-Sana
Söderqvist?
Citera
2015-05-22, 01:14
Medlem
OleYellers avatar
Är det inte jävligt ointressant att ta ut en elva innan serien ens satt sig? Jag förstår att arbetslösa, halta och lytta måste aktiveras även nattetid, men kom igen.. Det här är ju meningslöst. Kan bli kul om några månader.

Walker till floppelvan of course.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in