2015-05-20, 23:58
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Dvärgen är grymt irriterande, Bella ser ju bra mkt bättre ut än det lilla fiskrenset.
Citera
2015-05-21, 00:00
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdaAmin
Trodde de att Jakob inte skulle märka att David, som han känner sen tidigare, var i huset när han anlände dit?

Precis. Som Bella säger - varför neka när det ändå inte går att döljas?

Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Dvärgen är grymt irriterande, Bella ser ju bra mkt bättre ut än det lilla fiskrenset.

Bella verkar nästan vettig, men bara nästan då man knappast är vettig om man deltar i en sån här produktion.
Citera
2015-05-21, 00:16
Medlem
beatbeats avatar
Blir lite äcklad av Jossan. Diggade henne i början men nu får man se vad hon verkligen är egentligen. Åker iväg, särar på benen i tv och är en helt annan person när hon kommer hem till verkligheten igen.

David vilken pajas. Gesterna han gjorde när Jakob sov var jävligt löjliga.

btw, vad hände med Simons flickvän? Inte sett henne på några program.
Citera
2015-05-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beatbeat
Blir lite äcklad av Jossan. Diggade henne i början men nu får man se vad hon verkligen är egentligen. Åker iväg, särar på benen i tv och är en helt annan person när hon kommer hem till verkligheten igen.

Viktoria åkte hem i förra avsnittet.

Är ingen våldsam person i vanliga fall, men Sara skulle jag vilja örfila.. med en stol.
Citera
2015-05-21, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beatbeat

Josephine är en ganska naiv människa, vi brukade vara "vänner" ett tag och vi har legat några gånger likaså så jag känner nog henne bättre än de flesta i tråden. Hon är typen som kärar ner sig när hon inte får någon uppmärksamhet eller uppvaktning, jag känner David lite ytligt och killen var den största fjanten jag någonsin har beskådat.

Tänk er en mesig kille med en påklistrad "bad boy"-attityd som varken passar hans personlighet eller utseende. Han är lite småplufsig, kortväxt och mesig och de träffades innan jag lärde känna Josephine och han pissade verkligen på Josephine men det fick motsatt effekt och hon blev än mer klängig på David.

Vill verkligen inte kalla mig själv för varken "bad boy" eller någon "tuffing" men jag märkte väldigt snabbt att hon verkligen lever för drama och intriger och hon tände på att inte bli för uppvaktad. Har aldrig träffat Jacob då jag är några år äldre än kisen i fråga och flyttade även från Örebro för ett tag sen men han verkar på tok för godhjärtad och snäll för en som Josephine.

Det kanske märks i programmet men Josephine har haft många killar i bagaget och det är inget jag klandrar, hon ser onekligen bra ut och hon har sidor som är väldigt fina likaså så det är många killar som faller för henne.

Skulle personligen säga att Josephines sämsta sida är att hon faller lätt för grupptryck, hon skulle aldrig få för sig att göra narr av någon som ligger ner på sättet som David gjorde mot Jacob när han låg och sov. Hoppas dock att hon för sin egen skull mognar förr eller senare och inser att en fjant som David eller Johannes inte är något att ha.
Citera
2015-05-21, 00:46
Medlem
beatbeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalope
Viktoria åkte hem i förra avsnittet.

Är ingen våldsam person i vanliga fall, men Sara skulle jag vilja örfila.. med en stol.

Oj jag menade hans ex. Fel av mig
Citera
2015-05-21, 01:35
Medlem
Läste i någon av kvällstidningarna att Sara tidigare varit med i en skönhetstävling (miss world sweden) där hon även gått ganska långt. Hur är det möjligt? Hon är ju motbjudande både till utseendet och framför allt till sättet. Förstår inte vad killarna i huset ser i henne.

Bella däremot är smoking.
Citera
2015-05-21, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrapunk
Läste i någon av kvällstidningarna att Sara tidigare varit med i en skönhetstävling (miss world sweden) där hon även gått ganska långt. Hur är det möjligt? Hon är ju motbjudande både till utseendet och framför allt till sättet. Förstår inte vad killarna i huset ser i henne.

Bella däremot är smoking.

Ja, jag undrar verkligen hur det kan vara möjligt.
Hon har förvisso en vacker kropp, hennes ansikte är dock väldigt, väldigt ointressant.
Citera
2015-05-21, 03:04
Medlem
Bella växer i mina ögon för varje avsnitt som går. Ioförsig startade hon väldigt lågt i sin debut så kanske inte är någon jättebedrift...

Man ville bara gråta av... jag vet inte vad för känsla jag fick egentligen när stackars Jacob 19 från Örebro kommit för att vinna tillbaka Josse ''the disney way''.
Citera
2015-05-21, 03:59
Medlem
Lischos avatar
Lite om Bella: http://nlt.se/nyheter/lidkoping/1.34...rnornas-finrum
Citera
2015-05-21, 09:19
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdaAmin
Bella berättar för Jakob att David är där på deras dejt, direkt hoppar både Sara och Emelie på henne "Det skulle du inte sagt, det ska Jossan själv berätta, där gjorde du fel."

Trodde de att Jakob inte skulle märka att David, som han känner sen tidigare, var i huset när han anlände dit?

Särskilt som Emelie själv berättade för den nyanlände Oskar att hans ex Sara legat med Niklas i huset...
Citera
2015-05-21, 09:20
Medlem
timpanis avatar
Kolla in när imitatören Gurra härmar deltagarna i Ex on the beach:

https://www.youtube.com/watch?v=rT61V8JxL-Y

Imitationen av Emelie är klockren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto