2015-05-21, 09:25
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Lite om Bella: http://nlt.se/nyheter/lidkoping/1.34...rnornas-finrum

Artikeln ligger bakom en betalvägg! Kan du klistra in texten i ett inlägg?
Citera
2015-05-21, 10:07
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Kolla in när imitatören Gurra härmar deltagarna i Ex on the beach:

https://www.youtube.com/watch?v=rT61V8JxL-Y

Imitationen av Emelie är klockren!

Överraskande klockrena imitationer!

Jag vet inte om jag ska vara imponerad eller tycka synd om stackaren som uppenbarligen sett för mycket på Ex on the Beach...
Citera
2015-05-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genialaidioten
Serien började ju rätt hjärndött.
Men jag tycker den har utvecklats rätt intressant pyskologiskt sätt, kring hela sitautionen runt Sara.

Hur kan en grupp tolerera en person som Sara?
Varför vågar ingen säga emot henne? Hon kan ju inte argumentera, hon bara skriker och springer iväg. När hon sprungit iväg kan man ju bara köra på och ha roligt igen.

Lustigt att se hur en person som Sara(psykopat? allt till hennes fördel) tänker i situationer? (hon är vidrig ja)
Vore intressant och veta om hon har fått några diagnoser ställda, för något har hon ju.

Niklas är en av de mest patetiska personer jag sett. Sättet han svansar efter Sara, är han intresserad för hon är "populär" tar mest plats?

Sara ser inte speciellt bra ut heller, jag stör mig något otroligt på hennes dubbelhaka. Kan inte kolla på något annat i intervjuerna. Någon som lider av samma problem?
Jag menar hon är ju inte tjock men hon har en rätt duktigt fetthäng under hakan.

Stör mig också på slynan tycker också hon är enormt uträknad och rent av ond i det mesta hon gör dessutom ser hon ju ut som en shemale!
Citera
2015-05-21, 16:18
Medlem
KungensKistas avatar
Vilken förödmjukelse för Jacob! 19 år gammal och åker dit för kärleken och möts av en okänslig och lösaktig brud. Dessutom filmas eländet. Nä, jag lider just nu lite med killen.
Citera
2015-05-21, 16:22
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Sara väntade verkligen hela eftermiddagen på att få förstöra den nya killens lek på kvällen.
Jag tror hon bokstavligen lider av psykopati.
Pestråttan Sara njuter verkligen av att såra andra. Hon är den vidrigaste person som någonsin visats på TV. Sen sitter hon på sin blogg och skyller på att allt bara än vinklat till hennes nackdel Hur kan hon leva med sig själv?
Citera
2015-05-21, 16:53
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Pestråttan Sara njuter verkligen av att såra andra. Hon är den vidrigaste person som någonsin visats på TV. Sen sitter hon på sin blogg och skyller på att allt bara än vinklat till hennes nackdel

Stereotypiskt företeelse hos människor med psykopatiska tendenser - allt är alla andras fel. Inget är fel med mig - nej, nej!

Gick in på Saras blogg och enligt henne själv så har hon ADD.
Citera
2015-05-21, 17:19
Medlem
William Hainess avatar
Jag startade en skvallertråd för oss som av någon anledning inte kan sluta tänka på denna serie och dess deltagare:

(FB) Skvaller om deltagarna i Ex on the Beach (2015)

Tragik i kubik.
Citera
2015-05-21, 17:46
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Gick in på Saras blogg och enligt henne själv så har hon ADD.
Förvånar mig inte det minsta. Har inte sett så många avsnitt men originaltjejerna Anna-Lisa, Emelie, Sara och Josefine framstår onekligen som ett digert smörgåsbord av alla de bokstavskombinationer som finns där ute. Dessutom bjuds vi på en parad av usla personliga egenskaper. Sara, Emelie och Anna-Lisas personligheter är verkligen inte mycket att hänga i julgranen fast Josefine är mest motbjudande imo. Hennes enorma osäkerhet gjorde henne så totalt hjärtlös igår, och till ett komplett psykfall tillsammans med den där Johannes(?). Ja menar, hur många gånger kan man älta en irrelevant petitess med massvis med skuldbeläggning om och om igen (och det var hon som drog igång skiten varenda jäkla gång jag såg iaf). Stackars brud. Och ännu mer, stackars killar i hennes närhet.
Senast redigerad av Ace Ventura 2015-05-21 kl. 17:50.
Citera
2015-05-21, 21:22
Medlem
Citat:

Jag vet inte om jag ska vara imponerad eller tycka synd om stackaren som uppenbarligen sett för mycket på Ex on the Beach...

Säger du som sett på programmet så pass mycket att du tycker att han gör "klockrena imitationer". Haha..
Citera
2015-05-21, 22:08
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:

Citat:
Jag startade en skvallertråd för oss som av någon anledning inte kan sluta tänka på denna serie och dess deltagare:

(FB) Skvaller om deltagarna i Ex on the Beach (2015)

Tragik i kubik.

Citera
2015-05-21, 22:15
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmyourtits
Säger du som sett på programmet så pass mycket att du tycker att han gör "klockrena imitationer". Haha..

Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo

Har aldrig förnekat min egen tragik i det hela! Dessvärre.

Det kanske jag borde göra, men jag är skamlös. Nåväl. Det kanske är kriminellt eller så har jag sallad i huvudet? Kanske både och?
Citera
2015-05-21, 22:31
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Har aldrig förnekat min egen tragik i det hela! Dessvärre.

Det kanske jag borde göra, men jag är skamlös. Nåväl. Det kanske är kriminellt eller så har jag sallad i huvudet? Kanske både och?

Sätt dig ner i båten, du skapar fett mycket drama, det är vad du gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in