2015-04-08, 15:50
Medlem
Detta spektakel är nog bland det tramsigaste och ytligaste skit jag någonsin sett.
Citera
2015-04-08, 16:08
Medlem
Shanklygatess avatar
Emelie är riktigt vidrig. Tog ingen lärdom av medverkan i ph utan fortsätter på inslagen väg. Allt snack om att hon och Sara var så tighta och inget skulle komma emellan dom visade sig bara vara skitsnack så fort det rann till i trosan på henne. Hoppas hennes ex kommer in och ligger med alla andra tjejer i huset så kan hon stå där utan rätt att klaga.
Citera
2015-04-08, 16:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuprasWestCoast
Någon kunnig person som vet vilken sjukdom Emelie lider av?

Även fast det skapar bra TV måste jag nog ändå säga att det är förkastligt av produktionsbolagen att ta med en så tydligt instabil person som Emelie.
Uppenbart att hon har någon form av nedsättning.
En liten gissning: Hon har anknytningsproblematik från barndomen, ADHD som upptäckts i tonåren och har nu även utvecklat en personlighetsstörning, sannolikt Borderline. Addera IK 85 och "icke stimulerande omgivning" och du får en sån här fjortonåring i en vuxen persons kropp. Apropå kropp är den väldigt maskulin, hög testonivå, och hon rör sig även som en svart person när hon blir arg - Jerry Springer nästa...
Citera
2015-04-08, 16:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr3ger666
Jag tycker den korta tjejen med silikontuttar påminner om Vanita !
Då tänker jag på den extremt jobbiga rösten och lite av utseendet i ansiktet.

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Håller med! Det var precis det första jag tänkte när hon öppnade silikonmunnen. Även lika korkad som Vanita, samt så lyckligt ovetande om det själv
Visst gör hon, och alla pratar "all in" och "loco" (från den vidriga låten "Cräsi", med Bebe Rhexa)...
Citera
2015-04-08, 17:32
Medlem
Programmet gör succé med hela 62 tusen tv-tittare i premiären! Näe men dom satsar säkert på play-tjänsten främst, får se på dom när siffrorna blir släppta
Senast redigerad av Dritlei 2015-04-08 kl. 17:35.
Citera
2015-04-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Emelie är riktigt vidrig. Tog ingen lärdom av medverkan i ph utan fortsätter på inslagen väg. Allt snack om att hon och Sara var så tighta och inget skulle komma emellan dom visade sig bara vara skitsnack så fort det rann till i trosan på henne. Hoppas hennes ex kommer in och ligger med alla andra tjejer i huset så kan hon stå där utan rätt att klaga.

känns ju som sara borde kollat på PH annars skulle hon väl aldrig sökt till den här serien. då borde hon sett att emelie är falsk och snackar bara skit. inte så smart av sara då att bli vän med henne och tro att hon är på hennes sida....

känns som alla i den här serien borde veta det eftersom dom flesta har nog kollat på PH.
Citera
2015-04-08, 18:52
Medlem
Kan det möjligtvis vara Viktoria Bergh från tv-serien Wermland forever som kommer in ikväll som ett ex?

Hörde även att Samir Badran skulle komma in senare i programmet
Citera
2015-04-08, 20:23
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Anna-Lisa pratar fan som en liten flicka, någon annan som också tänkt på det? Vet dock inte om det är störande, motbjudande eller lite attraktivt.

Hon pratar avsevärt mer blekingska i denna radiointervju än hon gör i programmet.
Citera
2015-04-08, 20:27
Medlem
timpanis avatar
Sara använder adjektivet "kriminellt" om saker hon tycker är bra. Det säger kanske lite om hennes bakgrund och preferenser.
Citera
2015-04-08, 20:30
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Så kommer det vara någon slags parceremoni eller ska de bara vara i huset?

Ingen tävling, inga parceremonier, inga priser. Bara ett "socialt experiment" enligt produktionen.
Citera
2015-04-08, 20:34
Medlem
timpanis avatar
Jag stör mig på Sara kallade Emelie "äcklig". Saga Scott kallade också alla "äckliga" flera gånger i varje avsnitt av Paradise Hotel.
Citera
2015-04-08, 20:36
Medlem
timpanis avatar
Ett annat uttryck att störa sig på är att alla beskriver sig själva som "sköna" hela tiden. Jag antar att de menar att de tycker att de själva är trevliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in