2016-05-19, 23:40
Medlem
Dramat mellan 3A (Adde, Amelia, Anna-Lisa) r verkligen underhllande. I nsta avsnitt verkar glasen flyga hejvilt. Amelias glaskross beror ju sjlvfallet p 3A, men vad beror Jeppes glaskross p?
Citera
2016-05-20, 00:54
Medlem
Vissa r ju helt uppenbart endast dr fr att f fler instagramfljare. Tnker frmst Norskan dr som r aptrkig. Vill vl ha fler likes p alla trningsbilder.
Citera
2016-05-20, 01:45
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Vissa r ju helt uppenbart endast dr fr att f fler instagramfljare. Tnker frmst Norskan dr som r aptrkig. Vill vl ha fler likes p alla trningsbilder.
Knns som de r nda betalningen dom fr, de str ju alltid vad dom heter p instgram. De finns ju inget pris att vinna i detta program
Citera
2016-05-20, 01:45
Medlem
kukflashs avatar
Herregud vad jag str mig p Hampus, vilken jvla jubelidiot som frsker kopiera alla C-kndisar som finns
Citera
2016-05-20, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Vad sger man Adde och Nenad var fan r det fr lg begvade mnniskor det blir bara vrre och vrre hur ska det sluta. Med en gruppvldtkt dr Nenad och Adde blir nekade sex sen vldtar dom Elin den snllaste tjejen i huset. Nenad knns som en framtida kvinno misshandlare/vldtcktsman

Kan du sluta stava vldtkt med ck
Citera
2016-05-20, 10:51
Medlem
Haha Adde alts, hans tal i ''sanning eller paddan'' var ju det ljligaste i tv-historien? Gillade han i ssong1 och i brjan av denna ssongen men nu verkar han ju vara helt brnd

Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Herregud vad jag str mig p Hampus, vilken jvla jubelidiot som frsker kopiera alla C-kndisar som finns

Ja helt klart, man ser det p honom hur han hela tiden frsker vara som Adde, Samir och alla andra b/c-kndisbadboys... Tror Hampus r den dummaste personen i huset, helt klart. Han kan ju knappt prata, vilket iofrsig inte behver ha med lg intelligens att gra (ven om det i detta fallet har det ^^).
Senast redigerad av begsjp 2016-05-20 kl. 10:54.
Citera
2016-05-20, 13:37
Medlem
Det finns inte en chans i helvete att Adde inte knarkar p hrt haha fyfan
Citera
2016-05-20, 14:17
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteAnonymitet
Det finns inte en chans i helvete att Adde inte knarkar p hrt haha fyfan

hller med.
Citera
2016-05-20, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Kan du sluta stava vldtkt med ck

Ok ska jag gra. Om det r s
Viktigt gr dig. Men nu vet jag hur det stavas tack
Citera
2016-05-20, 15:36
Medlem
Crashs avatar
Adde och nenad str fr hela underhllningen i programmet iaf, resten r bleka och tillfr ingen action.
Anna-lisa och amelia r ju bda s naiva, adde har bda lindade runt sitt lillfinger och kan gra vad han vill. Amelias tjat om att hon inte bryr sig lngre brjar bli patetiskt.

In med mer ex nu!
Citera
2016-05-20, 17:38
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Haha Adde alts, hans tal i ''sanning eller paddan'' var ju det ljligaste i tv-historien? Gillade han i ssong1 och i brjan av denna ssongen men nu verkar han ju vara helt brnd

Ja helt klart, man ser det p honom hur han hela tiden frsker vara som Adde, Samir och alla andra b/c-kndisbadboys... Tror Hampus r den dummaste personen i huset, helt klart. Han kan ju knappt prata, vilket iofrsig inte behver ha med lg intelligens att gra (ven om det i detta fallet har det ^^).
Det ser man speciellt nr Hampus skulle lsa upp "paddan" och gjorde samma hgtalar-rst som Adde.. ven nr han satt p stranden och tog sig p kepsen/rat precis som Samir gr. Frstr inte varfr unga har honom som frebild.
Sen startar dom en dlig youtube kanal och hoppas p kndisskap
Citera
2016-05-20, 20:10
Medlem
swimmingpools avatar
Varfr har Adde blivit ett svin, var inte han en snllis frra ssongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in