2015-05-20, 08:58
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Sara väntade verkligen hela eftermiddagen på att få förstöra den nya killens lek på kvällen.
Jag tror hon bokstavligen lider av psykopati.

Ja verkligen, när ska de gå ihop och sätta henne på plats, men då flyr hon nog hem och beklagar sig över att ha blivit mobbad... Kalla noll självinsikt!! SÖK HJÄLP!!
Just ja psykopati är inte behandlingsbart!
Citera
2015-05-20, 09:04
Medlem
rubin22s avatar
Emelie sa till den nya killen när han kom, (hennes ex) att hon skulle försvara honom om någon var dum..
Men vad gjorde hon då Sara, betedde sig fult mot honom? NADA!!
De är såna fegisar alla! Men Emelie lova inget du inte kan hålla!
Citera
2015-05-20, 18:21
Medlem
genialaidiotens avatar
Serien började ju rätt hjärndött.
Men jag tycker den har utvecklats rätt intressant pyskologiskt sätt, kring hela sitautionen runt Sara.

Hur kan en grupp tolerera en person som Sara?
Varför vågar ingen säga emot henne? Hon kan ju inte argumentera, hon bara skriker och springer iväg. När hon sprungit iväg kan man ju bara köra på och ha roligt igen.

Lustigt att se hur en person som Sara(psykopat? allt till hennes fördel) tänker i situationer? (hon är vidrig ja)
Vore intressant och veta om hon har fått några diagnoser ställda, för något har hon ju.

Niklas är en av de mest patetiska personer jag sett. Sättet han svansar efter Sara, är han intresserad för hon är "populär" tar mest plats?

Sara ser inte speciellt bra ut heller, jag stör mig något otroligt på hennes dubbelhaka. Kan inte kolla på något annat i intervjuerna. Någon som lider av samma problem?
Jag menar hon är ju inte tjock men hon har en rätt duktigt fetthäng under hakan.
Citera
2015-05-20, 21:33
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genialaidioten
Hur kan en grupp tolerera en person som Sara?
Varför vågar ingen säga emot henne? Hon kan ju inte argumentera, hon bara skriker och springer iväg. När hon sprungit iväg kan man ju bara köra på och ha roligt igen.

Precis! Hon är ju inte den skarpaste kniven i lådan, så att ta ned henne till jorden, eller åtminstone få henne att springa iväg, är knappast svårt för en person med normalbegåvning. Det kanske säger mer om personerna i huset än Sara dock.

Att Niklas klänger efter henne fattar jag inte heller...

Citat:
Ursprungligen postat av genialaidioten
Sara ser inte speciellt bra ut heller, jag stör mig något otroligt på hennes dubbelhaka. Kan inte kolla på något annat i intervjuerna. Någon som lider av samma problem?
Jag menar hon är ju inte tjock men hon har en rätt duktigt fetthäng under hakan.

Jag tror "dubbelhakan" beror på hennes rätt konstiga kroppshållning snarare än att hon faktiskt har en. Skulle hon haft bättre hållning så tror jag inte hon skulle haft en...
Citera
2015-05-20, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Ja verkligen, när ska de gå ihop och sätta henne på plats, men då flyr hon nog hem och beklagar sig över att ha blivit mobbad... Kalla noll självinsikt!! SÖK HJÄLP!!
Just ja psykopati är inte behandlingsbart!
Hmm.. Jag tror man kan mildra (pyttelite bara :/ ) psykopati med kognitiv beteendeterapi.
Eller jag kanske har fel.
Citera
2015-05-20, 22:29
Medlem
Fratikos avatar
Någon som vet vad det är för keps Niklas har? Den vita mitchell & ness kepan.. har letat överallt!
Citera
2015-05-20, 22:50
Medlem
Ferry31s avatar
Det här måste verkligen vara riggat. Jobbigt att kolla på om det är på riktigt.
Citera
2015-05-20, 23:02
Medlem
Herregud vad jag tyckte synd om den nye killen Jacob.
En sån stackars toffelhjälte.
Men det är hans eget fel som valde att göra detta.
Herreguuud, pojk! Du borde kännt att det inte var nån Disney-saga på gång
Citera
2015-05-20, 23:06
Medlem
Sett detta ytterst sporadiskt.. men sista 10 min i dagens avsnitt skar i hjärtat.

Hoppas han (Jacob?) var skådespelare. Men lutar åt att inte är, igenkänning bland delar av kompisskaran och även sig själv är hög!
Citera
2015-05-20, 23:15
Medlem
tlasaks avatar
Hoppas det är riggat. Vilken jävla slyna Josefin är annars.
Citera
2015-05-20, 23:25
Medlem
IdaAmins avatar
Varför är alltid tjejer såna f*ttor mot varandra?

Bella berättar för Jakob att David är där på deras dejt, direkt hoppar både Sara och Emelie på henne "Det skulle du inte sagt, det ska Jossan själv berätta, där gjorde du fel."

Trodde de att Jakob inte skulle märka att David, som han känner sen tidigare, var i huset när han anlände dit?
Citera
2015-05-20, 23:33
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdaAmin
Varför är alltid tjejer såna f*ttor mot varandra?

Bella berättar för Jakob att David är där på deras dejt, direkt hoppar både Sara och Emelie på henne "Det skulle du inte sagt, det ska Jossan själv berätta, där gjorde du fel."

Trodde de att Jakob inte skulle märka att David, som han känner sen tidigare, var i huset när han anlände dit?

Ja, det är helt otroligt. Men mycket handlar nog också om vad det är för personer där inne också. Emelie vet man ju om är rätt konfliktsökande och bråkig, men Sara tar fan priset som den absolut värsta någonsin. När jag såg Emelie i Paradise Hotel var jag övertygad om att jag aldrig skulle se en hemskare människa i TV, men så fel kunde man ha.

Märkte när Niklas blev arg igår för att inte Simon varit helt öppen mot honom. Det är fan första gången det blivit bråk där inne utan att någon tjej stått i centrum. Helt otroligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in