2015-05-27, 00:35
Medlem
TorrFlamingos avatar
Det enda som är bra med Josse är hennes tuttar. Ska tillägna den nattliga runken i deras ära.

Niklas och Simon har ju varit tråkiga och pseudoförnumstiga sedan dag 1. Simons ursäkt är väl att han tagit så många slag i huvudet under sin huligankarriär, och Niklas har nog bara sallad i huvudet. "Förhållandet" mellan honom och Sara dör nog ut snabbare än en neger i wall street.
Citera
2015-05-27, 00:54
Medlem
kl4sseKocks avatar
Vad i hela galaxen gjorde Alexandra där egentligen?
Hon gjorde då inte mycket väsen för sig, fick hon ens gå på nån dejt?
https://youtu.be/6jgEvQmhtXM
Senast redigerad av kl4sseKock 2015-05-27 kl. 00:58.
Citera
2015-05-27, 00:58
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Vad i hela galaxen gjorde Alexsandra där egentligen?
Såg ju ingenting av henne.

Läste ur paddan, solade, badade och kanske kanske pratade med Tolga.
Citera
2015-05-27, 01:06
Medlem
Ledarens avatar
Surrealistiskt avsnitt.
Citera
2015-05-27, 01:38
Medlem
Hoegens avatar
Hoppas det blir en krogturné a´la PH efter programmet så man får chansen att kasta vatten på Sara (fri tolkning) Har nog aldrig avskytt en människa jag aldrig har träffat så mycket. Fast det finns ju fler som förtjänar sin släng av sleven.
Man skäms ju nästan över hur upprörd man kan bli över de stackars liven.

Hur tycker ni castingen har varit förresten? Ska de fortsätta att ta in psykfall till nästa säsong (om det blir någon dvs?) eller behövs det mer "sköna typer"? Blev lite väl tjatigt med all jävla drama varenda kväll, vilket såklart är medvetet av produktionen, men det blir ju inte så spännande när man vet att de kommer bråka om något, oavsett hur liten saken är.
Citera
2015-05-27, 02:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoegen
Hoppas det blir en krogturné a´la PH efter programmet så man får chansen att kasta vatten på Sara (fri tolkning) Har nog aldrig avskytt en människa jag aldrig har träffat så mycket. Fast det finns ju fler som förtjänar sin släng av sleven.
Man skäms ju nästan över hur upprörd man kan bli över de stackars liven.

Hur tycker ni castingen har varit förresten? Ska de fortsätta att ta in psykfall till nästa säsong (om det blir någon dvs?) eller behövs det mer "sköna typer"? Blev lite väl tjatigt med all jävla drama varenda kväll, vilket såklart är medvetet av produktionen, men det blir ju inte så spännande när man vet att de kommer bråka om något, oavsett hur liten saken är.
De är redan ute på barturnéer. Hoppas verkligen någon kastar upp en spya i nyllet på Sara. Vilket vidrigt kräk hon är. Och kärringen Niklas som avgudar marken hon står på
Citera
2015-05-27, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
De är redan ute på barturnéer. Hoppas verkligen någon kastar upp en spya i nyllet på Sara. Vilket vidrigt kräk hon är. Och kärringen Niklas som avgudar marken hon står på

Hon visar bara sjukare sidor för varje gång.. bortskämd snorunge minst sagt. Någon borde smeta bajs i facet på henne.

Emelie är gaphalsig dramaqueen btw. Tagga ner alien..
Senast redigerad av negersson 2015-05-27 kl. 02:28.
Citera
2015-05-27, 03:35
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:

Men Sara och Emelie då? har dom ens några ex!? Tolga var ju bara en flört som hon korkat nog dissade utan att inse att Tolga är HUNDRA ggr bättre än henne. Men Sara då? var är hennes ex? är det nån jävla kock eller taxichaffis vid hotellet eller?

Vi borde göra en samhällstjänst och stoppa Ladyboy Sara, tvwhore emelie och daddy issues Josefin i en stor jävla svart säck och dumpa i havet.
Citera
2015-05-27, 03:40
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Hur många avsnitt är det kvar?

Sista sänds imorgon tror jag.

Citat:

Jag tyckte rätt många av dom i slutändan inte gjorde väsen av sig - de flesta av killarna var återhållsamma, förutom kanske Adde, David och Jacob. I tjejgruppen stod ju mest Josephine, Sara, Emelie och Bella ut. Men mångt och mycket var de flesta bleka och programidén i sig är flummig - jag har fortfarande inte förstått om de vinner något på detta eller inte.
Citera
2015-05-27, 03:44
Medlem
Awa92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Men Sara och Emelie då? har dom ens några ex!? Tolga var ju bara en flört som hon korkat nog dissade utan att inse att Tolga är HUNDRA ggr bättre än henne. Men Sara då? var är hennes ex? är det nån jävla kock eller taxichaffis vid hotellet eller?

Vi borde göra en samhällstjänst och stoppa Ladyboy Sara, tvwhore emelie och daddy issues Josefin i en stor jävla svart säck och dumpa i havet.

Sara hade ju ett "ex" tidigt. Grabben var någon hon hade spanat in i högstadieskolans korridorer................ Jag tycker inte det är rimligt på en fläck alltså.

Håller med annars.

Mvh
Citera
2015-05-27, 03:56
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Sista sänds imorgon tror jag.

Jag tyckte rätt många av dom i slutändan inte gjorde väsen av sig - de flesta av killarna var återhållsamma, förutom kanske Adde, David och Jacob. I tjejgruppen stod ju mest Josephine, Sara, Emelie och Bella ut. Men mångt och mycket var de flesta bleka och programidén i sig är flummig - jag har fortfarande inte förstått om de vinner något på detta eller inte.

klart dom inte vinner något. Så billig produktion som möjligt. Du vet det är ju dåliga tider, ekonomin osv kappa. Så man tar en handfull mobbade wannabe strippor med daddy issues som har mentalt fastnat någonstans nära högstadienivån, och ett gäng hyffsat reko men tillräckligt tröga/desperata killar att ställa upp med sina trynen i samma ruta som dessa White trash.

Jacob är överlägset bästa killen och tjejerna hånade honom och ville inte ens röra honom, medan Johannes är största jävla slöseriet på mänskligt DNA och ALLA tjejerna vill trä över honom. Säger liksom allt om vilka jävla förlorare till tjejer som dom är. Skäms nästan att vara människa och dela 99% av mina DNA med dessa äckliga varelser, om det inte hade varit att jag också delar 99% av mina DNA med andra stora människor som Mandela, King, Aaron Swartz, Snowden, Assange mfl. (och ja jag skiter in om Assange har våldtagit någon, särskilt om det var någon som sara, då hade jag fan hjälpt till att hålla fast -.-)

jisses, fuck my life asså att det finns såna "vuxna" människor.
Senast redigerad av Jessicaffs 2015-05-27 kl. 04:02.
Citera
2015-05-27, 04:33
Medlem
Tubleross avatar
Hela det här programmet är ju ett bokexempel på flockdjursbeteende..

Studerar man en grupp människor så märker man ganska snart att det finns en ledare och att resten är "följare". Ledaren (Sara) bestämmer vilka "regler" som gäller i gruppen, även om detta inte märks lika tydligt. Skulle man fråga en av följarna vad de hade för regler i gruppen skulle hen förmodligen säga att de inte hade några regler, hen är inte medveten om det men hen följer de undermedvetet.

Om det anländer en ny till gruppen så accepteras denne om den följer reglerna och inte hotar ledarnas roll i flocken. Men det kan även hända att denne stöts ut för att stärka sammanhållningen i gruppen.
Kommer det en som hotar ledarnas roll (Bella) kommer ledarna (medvetet eller omedvetet) försöka stöta ut denne ur flocken då ledarna vill behålla sin position.

Simon vill ju säga vad han tycker men återigen sätter flockdjursbeteendet stopp, han vill ju inte riskera att få flocken mot sig såklart, så istället får 19årige Jacob kliva fram och visa att han är det enda med stake därinne.
PINSAMT!
Senast redigerad av Tubleros 2015-05-27 kl. 04:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in