Citat:
Ursprungligen postat av
William Haines
Sista sänds imorgon tror jag.
Jag tyckte rätt många av dom i slutändan inte gjorde väsen av sig - de flesta av killarna var återhållsamma, förutom kanske Adde, David och Jacob. I tjejgruppen stod ju mest Josephine, Sara, Emelie och Bella ut. Men mångt och mycket var de flesta bleka och programidén i sig är flummig - jag har fortfarande inte förstått om de vinner något på detta eller inte.
klart dom inte vinner något. Så billig produktion som möjligt. Du vet det är ju dåliga tider, ekonomin osv kappa. Så man tar en handfull mobbade wannabe strippor med daddy issues som har mentalt fastnat någonstans nära högstadienivån, och ett gäng hyffsat reko men tillräckligt tröga/desperata killar att ställa upp med sina trynen i samma ruta som dessa White trash.
Jacob är överlägset bästa killen och tjejerna hånade honom och ville inte ens röra honom, medan Johannes är största jävla slöseriet på mänskligt DNA och ALLA tjejerna vill trä över honom. Säger liksom allt om vilka jävla förlorare till tjejer som dom är. Skäms nästan att vara människa och dela 99% av mina DNA med dessa äckliga varelser, om det inte hade varit att jag också delar 99% av mina DNA med andra stora människor som Mandela, King, Aaron Swartz, Snowden, Assange mfl. (och ja jag skiter in om Assange har våldtagit någon, särskilt om det var någon som sara, då hade jag fan hjälpt till att hålla fast -.-)
jisses, fuck my life asså att det finns såna "vuxna" människor.